Joop Esser/Seelen

  • johubaes
    Message 1 of 3 , Jan 6, 2010
      Hallo iedereen.
      Voor een tijdje geleden heb ik voor Henk Seelen in Australi� zijn stamboom een beetje uitgezocht.
      Daar ik een zeer sterk vermoeden heb dat hij niet meer onder ons is zit ik met die stamboom omhoog..
      Wie wil het spul hebben, voor niks te krijgen, ik doe het anders weg.
      Groetend Joop Esser

    • Lambert J.J. Joosten
      Message 2 of 3 , Jan 6, 2010
        Beste Joop,

        Als voorzitter van de Vlaamse Vereniging voor Familiekunde Limburg (VVFL)
        heb ik en onze vereniging belanstelling in deze stamboom.
        Hij zal opgenomen worden in ons documentatiecentrum.
        Vraag: Hoe komen wij in het bezit?

        groetjes, Lambert Joosten

        Message 3 of 3 , Jan 6, 2010
          Hallo Hr. Joosten Als U het mailaddres van U direct aan mij geeft dan komt het wel goed.
          johubaes@...

          Groetjes Joop