RE: [genealogie-limburg] Duijsen(s) x Hustings

  • Olaf Duits
    Message 1 of 6 , Dec 10, 2009
      Hoi Will en Huub,

      Goh al jaren probeer ik de link te leggen tussen mijn Duijsings en die uit Eijsden en Sint Geertruid. Met deze personen ben ik ook al eerder aan de slag gegaan, maar nooit verder gekomen. Gisteren sinds lange tijd weer eens wat aandacht er aan gegeven en ik dacht, ik vraag het nog eens aan de genealogie limburg groep en eindelijk een klein begin gevonden. Ik ga er gelijk mee aan de slag! Beide bedankt voor de info! Jullie horen nog van me.

      Olaf Duits
      www.stambomen.net<http://www.stambomen.net>
      www.book-ebook.nl<http://www.book-ebook.nl>
      www.genealogie-stamboom.nl<http://www.genealogie-stamboom.nl>

      Message 2 of 6 , Dec 10, 2009
        Maar goed, ik heb me dus helaas vergist. De Duijsens/Knoevels had ik wel in mijn gegevens staan, maar die heb ik ooit ingevoerd als 'niet verwant'. De Duijsens/Knoevels connectie heeft dus nog geen link met mijn DUijsens. Ik weet dat Dhr. Patelski betaald onderzoek doet naar de Duijsens uit Eijsden/Sint Geertruid, dus ik hoop maar dat hij ooit met een publicatie van komt, maar dat ligt aan zijn client natuurlijk.

        IK blijf zoeken ;-)

        Olaf

        Message 3 of 6 , Dec 10, 2009
          Ik heb trouwens als ouders van Lambertus: Simon Duisinx(Duijsens) en Cornelia Rouberts. Lambertus had nog een zus Maria en Cornelia. Dit heb ik uit de boeken van Dhr. Paquaij.

          Olaf