9424Huwelijk van Machiel Hermans en Johanna Otten (ongv. 1763) te Maastricht

  • petercdevries
    Dec 2, 2008
      Beste groepsleden,

      In mijn kwartierstaat komen niet veel Limburgers voor, maar een enkele
      tak voert terug naar Maastricht. Dit betreft het gezin van Machiel
      Hermans zn van Petrus Ludovicus Hermans en Oda Nadan en zijn vrouw
      Johanna Otten. Zij doopten tussen 1764 en 1772 6 kinderen in Maastricht.

      Ik heb hun huwelijk echter nog niet gevonden en vroeg me af of iemand
      eens in Maastricht zou willen kijken. Het moet omstreesk 1762-1763
      gesloten zijn. Van de afkomst van Johanna Otten weet ik weinig en het
      is mogelijk dat zij niet uit Maastricht kwam. Mogelijk is dit vermeld
      bij het trouwen. Als doopgetuige treed in 1772 ene Jacob Otten op die
      een mogelijke broer van Johanna is.

      Graag hoor ik van een ieder die meer weet van de familie Otten uit
      Maastricht en omstreeken en mocht iemand tijd hebben om naar dit
      huwelijk te kijken dan hoor ik dat natuurlijk graag

      Vriendelijk groeten

      Peter de Vries
      petercdevries@...