8602VANDAAG WEER CA. 2000 “VONDSTEN “ AANGEVULD” OP MIJN SITE

  • Anton Musquetier
    Jun 1, 2007
      VANDAAG WEER CA. 2000 "VONDSTEN " AANGEVULD" OP MIJN SITE
      Altijd Strijdvaardig

      van het Provinciaal Bestuurlijk archief 1813-1924

      In dit archief is iedereen die wat met de Provincie Friesland te
      doen heeft gehad vermeld (en dat zijn personen van door heel
      NEDERLAND, BELGIE en DAARBUITEN) dus niet alleen Friezen,ook veel
      Schippers, Bedelaars en Veldwachters,

      Wat zit er zoal in dit archief ???, dat kan zijn een enkele
      vermelding , het aanvragen van vergunningen, veel handgeschreven
      brieven met handtekeningen, lijsten met alle inwoners van een dorp,
      verklaringen van de Geneesheren als er weer eens een besmettelijke
      ziekte was geconstateerd, en volledige belastingdossiers ,
      sollicitatie brieven van bewoners uit heel Nederland voor b.v. een
      functie als Ambtenaar, Veldwachter, Burgemeester enz. enz. een
      Luilekkerland voor de Genealoog die wat meer van zijn voorouders wil
      weten dan alleen maar de namen en datums.

      en het resultaat van dit onderzoek vind u op mijn web-site

      www.altijdstrijdvaardig.nl

      Met vriendelijke groeten
      Anton Musquetier