      From: "philippes" <zoeteke_petoeteke@...>
      To: <genealogie-limburg@yahoogroups.com>
      Sent: Saturday, December 31, 2005 2:20 PM
      Subject: Re: [genealogie-limburg] De naam Smeets (Balthasar de Bruijn)

      Mijn oog valt dus op dit bericht.....

      Mijn stamvader heet Balthasar de Bruijn.....
      wat staat er in dat boek over die combi?

      Erwin de bruijn

      Fred Baltus <fredbaltus@...> wrote: Beste Jeu,

      Dat ik één van de Drie Koningen was wist ik al...ben ook jarig op 6
      januari ;)
      Ik denk dat ik het maar eens ga bestellen.

      Bedankt en een fijne jaarwisseling,
      Fred

      Jeu Brouns wrote:

> [...]
      >2. ( blz.36) Baltissen, Baltus(sen), Beltgens van Balthasar (Belsassar),
      een
      >van de Drie Koningen of Wijzen uit het Oosten. "God bescherme zijn
      leven".

      >Dit boek is een aanrader voor mensen die zich o.a. bezighouden met
      >genealogie.
      >
      >Familienamen in Limburg, Jos Crott, bewerkt en aangevuld door Jo Hoen
      (ISBN
      >90 5291 083 9)
      >
      >Ik hoop dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.

      Schmetz
      Maria
      :

      Gulpen

[...]