7000Re: [genealogie-limburg] De naam Smeets (Balthasar de Bruijn)

  • philippes
    Dec 31, 2005
      Mijn oog valt dus op dit bericht.....

      Mijn stamvader heet Balthasar de Bruijn.....
      wat staat er in dat boek over die combi?

      Erwin de bruijn

      Fred Baltus <fredbaltus@...> wrote: Beste Jeu,

      Dat ik één van de Drie Koningen was wist ik al...ben ook jarig op 6
      januari ;)
      Ik denk dat ik het maar eens ga bestellen.

      Bedankt en een fijne jaarwisseling,
      Fred

      --
[...]

      American family home insurance American family home insurance company American family home owner insurance Multi family home for sale Single family home for sale Family home finance