zaregistrovani

  • jaroslavjansa
    Message 1 of 4 , Mar 9, 2006
      Prosim o zaregistrovani Jaroslav Jansa - vyhledavani rodu
    • Cerník Vladimír
      Message 2 of 4 , Mar 11, 2006
        Vázený pane Jansa,

        nejakým pro mne záhadným zpusobem se mi do posty dostal Vás e-mail ohledne
        registrace. Já mám na starosti inzeráty, které najdete na
        http://www.genea.cz/prijmeni/hledani.htm ( doufám ze jsem adresu zadal
        správne ). Takze pokud chcete zadat inzerát, tak jste na správné adrese,
        jinak napiste podrobneji co chcete.

        Preji príjemný den. Cerník Vladimír
        mobil 605 451 307

        Message 3 of 4 , Mar 11, 2006
          Dobrý večer.

          To samé sem jsem obdržel i já a navíc nyní i Vaší poštu pro pana Jansu.
          Co se to tam na Genee děje, nějaký šotek?

          S pozdravem Zdeněk N.

          > Prosim o zaregistrovani Jaroslav Jansa - vyhledavani rodu

        • Jaroslav Jansa
          Message 4 of 4 , Mar 12, 2006
            Dobry den,
            chtel jsem se zaregistrovat do sekce Ceská rodopisná komunita - Osobní
            stránky ceských genealogu.
            Pro mne je take dost velka zahada se na tyto stranky zaregistrovat. I kdyz
            jsem splnil snad vsechny pozadavky z Googlu, porad se mi nedari
            zaregistrovani.
            Pokud by jste mi chtel pomoci se zaevidovanim, byl bych vdecny.

            Jansa Jaroslav - vyhledávání rodokmenu.
            adresa stranek: http://www.usti.cz/pub/genealogie/

            S pozdravem Jansa J.