**** SPAM **** Rodokmen Vaclava Klause

  • Sperát Ivo
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2005
      Reaguji na prispevky SAZYMA a SALTZMANN. Rodokmen Vaclava Klause jsem pouze
      kreslil do stromu!!! Udaje zjistovala jakasi firma. V clanku o rodokmenu
      Vaclava Klause je jmenovana.
      Pokud komentujete cenu 15.000,- Kc za vyvod do 6. generace, tak tato cena je
      za kompletni rodokmen (kdy a kdo se kde narodil, kdy a kde kdo zemrel, kdy a
      kde se kdo s kym oddal) vcetne grafického zpracovani a ne za takove
      utrzkovite informace co me byli dodany  v pripade rodokmenu Vaclava Klause.