**** SPAM **** RODOKMEN VACLAVA KLAUSE

  • Sperát Ivo
    Message 1 of 1 , Dec 5, 2005

      Reaguji na prispevky SAZYMA a SALTZMANN. Rodokmen Vaclava Klause jsem pouze kreslil do stromu!!! Udaje zjistovala jakasi firma. V clanku o rodokmenu Vaclava Klause je jmenovana.

      Pokud komentujete cenu 15.000,- Kc za vyvod do 6. generace, tak tato cena je za kompletni rodokmen (kdy a kdo se kde narodil, kdy a kde kdo zemrel, kdy a kde se kdo s kym oddal) vcetne grafického zpracovani a ne za takove utrzkovite informace co me byli dodany  v pripade rodokmenu Vaclava Klause.