Osobni genealogicke stranky

  • Rechcigl@aol.com
    Message 1 of 4 , Feb 12, 2001
      Mili pratele,

      pripravuji revizi sveho pruvodce, "Czechoslovak Genealogy Sites on
      the Internet". Rad bych tam mel zrazeno co nejvice osobnich
      genealogickych stranek. Kdyz mi poslete URL adresu vasi stranky, tak
      ji tam rad zaradim. Uvitam tez, kdyz me upozornite na stranky jinych.

      Dekuji Vam predem za pochopeni a za spolupraci.

      Mila Rechcigl
      Rockville, MD
    • Petr Krouzek
      Message 2 of 4 , Feb 12, 2001
        Moje stranka ma URL
        http://www.krouzek.cz

        Mnou vedeny seznam osobnich stranek je na adrese
        http://www.krouzek.cz/gennanet/cz_osstr.htm

        Diky
        Petr
        www.krouzek.cz, www.genea.cz

      • Rechcigl@aol.com
        Message 3 of 4 , Feb 13, 2001
          Mily priteli,

          Vasi stranku pochopitelne mamm.

          Dik a zdar

          Mila Rechcigl
        • ivan indracek
          Message 4 of 4 , Feb 13, 2001
> [...]
            > ji tam rad zaradim. Uvitam tez, kdyz me upozornite na stranky jinych.
            >
            > Dekuji Vam predem za pochopeni a za spolupraci.

            Omlouvam se, ale k vyrobe vlastnich stranek jsem se jeste nedostal.
            Diky za nabidku.
            iii