Pinovice

  • zdenek@top.cz
    Message 1 of 2 , Nov 28, 2000
      Zdravim vsechny,

      mam problem: narazil jsem na predky z Pinovic-Podhory (pred r. 1817),
      ale Pinovice jsem u zadne z sesti Podhor v CR nenasel.
      Pomuze mi nekdo znaly?

      s pozdravem

      michael zdenek
      zdenek@...
    • Karel Kysilka
      Message 2 of 2 , Nov 28, 2000
        Ted nevím, jestli sji Zdeněk nebo Michael - promiň.

        Veliká náhoda:
        Piňovice - Pohora je obec u Rožmitálu pod Třemšínem. Pohora - samota,
        příslušná k Pňovicícm (dnešní pravopis), mlýn a původně pravděpodobně i
        hamr. V lexikonech se uváděla až do r. 1869, později už nikoliv.
        Nehledáš náhodou rodinu Chlebečkovu, která tam bydlela ? Máím několik
        výpisků z matrik. Ozvi se.
        Karel