Re: [gen6arts] lagaw ta!

  • chunky kiddo
    Message 1 of 5 , Jun 1, 2006
      ngeeeee!naglakat na c gyra????subong lang ko ya kabalo
      yok permi lang ko ulihi sa balita sorry gid agi waay
      ko ka attend despidida mo waay man ko di bi,ato ka sa
      manila ky nag attend ko church camp nag abot man ko
      di 30 sang gab-i ky nag landtrip lang kami,tapos kung
      kis-a na man lang ko maka internet kung may warts lang
      ko ky indi na ko pag pahulmon ni mama computer
      hahahhahaha gin islan nya pa gid ang password tak-an
      na sa magsaway sa akon mag ym ko haha oy kids musta na
      kamo pabalo man kamo di ho basa-basa lang kamo da waay
      gid ta putoro sa inyo psssst chantal confirmed na upv
      na ko gin pass ko na ihi kag t--ooot ko haha may
      admission na ko public health galing gin tup-an ko
      pareho lang ta waay man nagpsych kay ginbayaan mo man
      ko hahahhaha pati ah im happy por you practise na nga
      daan imo speech para sa sunod nga graduating class
      yuuuudiii basi magdako pa gid agtang mo ha baw indi
      gid pakabuot ka to always remember JC is watching, as
      requested 09278982034 ang bag-o ko nga number sa tanan
      ko nga fans feel free to text me anytime and dont
      expect me to reply ever hahahhahaa i lab you boys ang
      girls see you when i see you!!!!

      http://mail.yahoo.com
    • Chantal Primero
      Message 2 of 5 , Jun 4, 2006
        wala ka nag-psych? ngeks..buangit ka gid..teh sa upv-city campus ka ma-school eh noh? diri sa diliman makwa man ko gyapon psych nga mga klase. buang ka gid imie. hehe. la kaso ah.

        mga agi, see you in 5 months!! waah!!

        nikkita!! smart roaming ka?

        peace!

        http://mail.yahoo.com

      • valds_2213
        Message 3 of 5 , Oct 8, 2006
          chantynita.......ri kna iloilo?? kabalad3p ah!!!na posponed namn ang
          finals namn....katalaka!!aga pa tani bakasyon!!!!!!Excited ngd ko sa
          reunion tahh....haaaaaaaaayyyyyy......
        • Chantal Primero
          Message 4 of 5 , Oct 8, 2006
            hahaha! mabal-an niyo lang kung ara na ko sa iloilo ah. mapabalo gid ko. finals namun this week. may exam ko karon pero ga-internet pa ko ya. wahahah! lapit na lang ta makit-anay ah! :) nikkitita, damu-on ko gid ang mga pictures. wehehe. tani ara si hansel eh. di gani si jeng. waaaah! kadugay man sang february man..puli naaaa!