VB: [komunitaskaro] Man banta si ngoge

  • Rosalina Purba
    Message 1 of 1 , Oct 31, 2006
      -----Ursprungligt meddelande-----
      Från: komunitaskaro@yahoogroups.com [mailto:komunitaskaro@yahoogroups.com]
      För frans barus
      Skickat: den 1 november 2006 05:59
      Till: komunitaskaro@yahoogroups.com
      Ämne: [komunitaskaro] Man banta si ngoge

      Mejuah juah man banta si ngoge

      Ku petandaken banta kerina, gelarku dr. Frans Abednego Barus, bere-bere
      Tarigan. Kita tading i jakarta. Sentabi aku gelah baci ras kita rukur kerna
      pelayanan kesehatan ras kedokteran i negaranta khususna pelayanan dokter
      kalak karo. Tuhu perlu kel megermet kita kerna hal enda sebab melala kel
      gundari praktek si menyalahi etika ras alur pemikiran ibas dunia kedokteran.
      Mungkin alasen na klasik saja e me SEN (UANG) jadi mungkin si terjadi e me
      tindakan si berlebihan, perawatan jangka lama, bagepe kerna pemakaian obat
      tah pe operiasi si la perlu i lakoken tapi i lakoken. La aku menutup mata,
      amin aku pe dokter ka, melala teman sejawat ta si mungkin terpengaruh faktor
      ekonomi dungna nggo ia erbisnis ibas pengelolaan pasien. Untuk menghindari
      si e perkenanken aku mereken piga piga tips si baci i jemak ras si inget
      bila kita berhadapan tah pe membutuhkan pelayanan rumahsakit/dokter.

      Pemena, ula sungkan nungkun.
      Mestina dokter memberikan akses seluas mungkin gelah erdiskusi ku pasien na
      kerna penyakit, tambaer, lama perawatan ras si debanna. Dapatkan informasi
      sebanyak mungkin tentang pinakit ndu tah pe keluarga ndu. Kam labo tabung
      reaksi, kerina tambar mesti detail sungkun ndu. Terutama efek samping si la
      iarapken si baci terjadi

      Peduaken, sadari kam punya hak
      Nterem pasien la isadarina ia punya hak sebagai pasien, termasuk mendapatkan
      pendapat kedua dari dokter sideban si seri kemampuan spesialistikna.
      Termasuk jenda kerna penolakan tindakan, pemakaian obat generik, bagepe hak
      mendapat informasi dari pihak rumah sakit/dokter

      Peteluken, adu informasindu ras dokterndu
      Baci i ogendu internet tah pe buku awam si gundari lit tah pe majalah
      populer kesehatan si njelaskan seluk beluk pinakit bage pe cara
      pengobatanna. Jadi adi baci adu argumen kam ras dokterndu gelah ia pe reh
      waspada na ia dalam melakukan diagnosis ras pengobatan

      Peempatken, waspada dokter si gampang merawa atau pendiam
      Adi lit dokter si bage nda kelakuanna, kam harus waspada. Sebab kupudi kari
      la terbina hubungan dokter pasien si mejile, akses informasindu pe
      terhambat. Usul kami mulailah memiliki DOKTER KELUARGA baci ia dokter umum
      tah pe spesialis menjadi konsultan ndu si terpercaya terutama adi kam
      ertambar, tah pe i rawat baci kam mendapat second opinion tah ia pe baci
      menunjukkan dokter si spesialis tah pe sub spesialis. Man kam si tading i
      luar negeri mungkin persoalen enda labo nari terjadi tetapi i Indonesia tah
      pe i kuta melala denga.

      Aku menulis enda labo perban kita kalak si sempurna tetapi gelah kita lebih
      hati hati. Nggo kita sakit tambah ka persoalen. Man kam dokter karo, hati
      hatilah kita. Gundari melala kal si mengincar kita gelah i jerat pasal
      kedokteran/UU kesehatan. Ula lupa punya izin praktek. Jadilah dokter karo
      profesional si melayani. Dibata pasti masu-masu kita.

      Kutimai respon ndu kerina, tah baci kita ertukar informasi kerna pengalaman
      si pernah terdi si mengecewaken tah kai pe. Bujur

      Salam kenal sebab aku terdaftar mbaru i komunitas enda
      dr. Frans Abednego Barus (spesialis paru)
      fransbarus@yahoo. <mailto:fransbarus@...> co.id
      drbarus@plasa. <mailto:drbarus@...> com

      _____

      Apakah Anda Yahoo!?