Re: [gbkp] Mulai menuai Malu

  • Nuah P Tarigan
    Message 1 of 33 , Sep 30, 2006
      Benar, sebahagian pemimpin yang bercokol diatas sekarang ini adalah pimpinan MUNAFIK, dan tahu malu, sok agamis dan sok pembaharu, padahal orang orang yang HAUS kekuasaan dan uang.
      Kiranya Tuhan mau mendengar dan mendengar seruan kita, salam.
      Mejuah juah dan God bless.
      Nuah Tarigan
      Message 33 of 33 , Oct 11, 2006
        Sada nari aku lupa misina tambah tolena gelah selalu membuka pintu man anak2 kristiani si memerluken bantuen baik enda bantuan berupa pendidiken, beasiswa bagepe bimbingen rohani.
        Adi menurutku banci enda salah sada visi ras misina sekolah Sd Masehi enda ibahan ibas proposal na pagi..ei pei adi banci sekedar usul.

        bujur.

        Ginting Christina <christina_gtg@...> wrote:
        Salam sejahtera.
        Adi enggo gambar design sekolah Turang bang Nuah si erbanca..pasti enggo mejilekel pagi hasilna...kami juga jenda nari banci semenna pagi piga2 sack arah kami..sebab Bapanta marenda kepeken alumni SD masehi Kabanjahe nari nina. Karena kami pe mulih krina 14 des sada keluarga Natalan i Indo ....jadi banci pagi dahi kami ras keluarga sekolah SD Masehi .Kiranya bantuan enda banci sedikit meringankan biaya guna pembangunen sekolahna.

        Selamat rapat man kam krina panitia sada ngenca harapen gelah sekolah enda mempunyai Visi selalu mengedepanken kasih man kita krina sesama manusia khususna man kita umat kritiani dengan selalu memberikan pelayan berupa pendidikan, dan bantuan bagi yang membutuhken.
        Ras Misi mengedepanken kasih dan profesionalisme dalam menjalanken kegiaten alu ula mengaharapken keuntungen dari kegiaten tersebut.

        Bujur ras mejuah-juah,
        Muenchen nari.

        Nd. Melissa gtg.

        Nuah P Tarigan <nuah.tarigan@...> wrote:
        Kalau memang perlu gambar design baru untuk sekolah ini saya bisa bantu, akan tetapi saya perlu gambar design yang lama. Bujur. Untuk ini saya akan berikan free.

        Nuah Tarigan