Re: [gbkp] Alkitab Suara

  • Anthony Depari
    Message 1 of 7 , Nov 23, 2012
      Ndigan ka siban Alkitab suara cakap Karo ya?
      Mejuahjuah
      Anthony Depari

      Message 2 of 7 , Nov 27, 2012
        kepen lit jenda tim na me, mantap yah...
        semangat ya, dalam project ini,
        kami sangat terberkati dalam project ini...

        nggo ka banci siban bahasa karona,ndigan siban?hehehe

        bujur,
        Hery Kemit

        From: hery kemit <rykemit@...>
        Sender: gbkp@yahoogroups.com
        Date: Thu, 22 Nov 2012 20:41:03 -0800 (PST)
        To: gbkp community<gbkp@yahoogroups.com>
        ReplyTo: gbkp@yahoogroups.com

[...]

      • Dalton
        Message 3 of 7 , Nov 28, 2012
          Mejuah-juah,
          Ibas Sabda pe enggo lit alkitab audio.
          banci si nen ibas alamat enda:

          http://audio.sabda.org/

          Salam,
          Dalton E Pelawi

          --- In gbkp@yahoogroups.com, Anthony Depari <anthony.depari@...> wrote:

          > Ndigan ka siban Alkitab suara cakap Karo ya?
          > Mejuahjuah
          > Anthony Depari

        • hendri3panah
          Message 4 of 7 , Dec 3, 2012