Re: [gbkp] Alkitab Suara

  • Eethore
    Message 1 of 7 , Nov 23, 2012
      like this (y)

      2012/11/23 hery kemit <rykemit@...>

      Mejuah-juah,

      enda nggo lit Alkitab Bahasa Indonesia Versi Audio/Suara
      banci di donlot ras sibegikan alu media playerta (MP3 Player/IPOD/etc)
      Alkitab suara enda bagi tempa2 kita ikut waktu Firman enda iberitaken sebab idukung alu pengisi suara si mejile ras musik latarna pe menambah suasana.

      alamat na banci si nen ijenda:

      info tambahen : pengisi suara untuk Tuhan Yesus kalak karo ka kepeken David Tarigan

      "Iman Timbul dari mendengarkan Firman Tuhan"

      salam,
      Hery Kemit

    • Anthony Depari
      Message 2 of 7 , Nov 23, 2012
        Ndigan ka siban Alkitab suara cakap Karo ya?
        Mejuahjuah
        Anthony Depari

[...]

        http://www.alkitabsuara.com/

        info tambahen : pengisi suara untuk Tuhan Yesus kalak karo ka kepeken David Tarigan
        http://www.youtube.com/watch?v=dMmZ_QZ1al4

        "Iman Timbul dari mendengarkan Firman Tuhan"

        salam,
        Hery Kemit

      • hery kemit
        Message 3 of 7 , Nov 27, 2012
          kepen lit jenda tim na me, mantap yah...
          semangat ya, dalam project ini,
          kami sangat terberkati dalam project ini...

          nggo ka banci siban bahasa karona,ndigan siban?hehehe

          bujur,
          Hery Kemit

          From: hery kemit <rykemit@...>
          Sender: gbkp@yahoogroups.com
          Date: Thu, 22 Nov 2012 20:41:03 -0800 (PST)
          To: gbkp community<gbkp@yahoogroups.com>
          ReplyTo: gbkp@yahoogroups.com

[...]

        • Dalton
          Message 4 of 7 , Nov 28, 2012
            Mejuah-juah,
            Ibas Sabda pe enggo lit alkitab audio.
            banci si nen ibas alamat enda:

            http://audio.sabda.org/

            Salam,
            Dalton E Pelawi

            --- In gbkp@yahoogroups.com, Anthony Depari <anthony.depari@...> wrote:

            > Ndigan ka siban Alkitab suara cakap Karo ya?
            > Mejuahjuah
            > Anthony Depari

          • hendri3panah
            Message 5 of 7 , Dec 3, 2012