RE: RE: [gbkp] a picture for you

  • Fajar Ari Tarigan
    Message 1 of 2 , Jul 29, 2010

      Tuhu, kam ise, ras I ja kam tading gundari.

      Aku gundari enggo I Pekanbaru, pindah tugas, jadi lanai aku I Jakarta.

      Aku Gereja I GBKP Runggun Pekanbaru,

      Bujur

      Pt. Bp. Kawas Tarigan (Fajar Ari Tarigan)

      Dari: Fajar Ari Tarigan <fajar@...>
      Judul: RE: [gbkp] a picture for you
      Kepada: gbkp@yahoogroups.com
      Tanggal: Kamis, 29 Juli, 2010, 12:40 AM

      Di dalam Tuhan Tidak ada yang mustahil, mari kita bentuk Panitia Pengumpulan dana secara sinodal, pasti bisa terlaksana pembangunannya.

      Runggun Buluh Awar yang memotori pembentukan panitia secara sinodal dan moderamen akan setuju untuk mengeluarkan SK Panitia Secara Sinpodal.

      Ini saran ibas aku nari.

      Fajar Ari Tirigan.

      Runggun Pekanbaru.