Loading ...
Sorry, an error occurred while loading the content.
 

GAZETA TEMA 12.08.2005

Expand Messages
  • Redaksia Tema
    EDITORIALI TAKTIKA E TOKËS SË DJEGUR Nga Prof. Dr. Apollon Baçe No 18 835 Numri 18 835 i gazetës “Numri i parë u botua më 25 Gusht 1942”, dmth. i
    Message 1 of 1 , Aug 11, 2005
      EDITORIALI

      TAKTIKA E TOKËS SË DJEGUR

      Nga Prof. Dr. Apollon Baçe

      No 18 835
      Numri 18 835 i gazetës “Numri i parë u botua më 25
      Gusht 1942”, dmth. i ZP-së, njofton se “Industria e
      peshkimit është efektive dhe konkurruese”, se “Vazhdon
      puna në tre rrugë kryesore të Tiranës” dhe se
      “Parodistat e Vlorës japin koncert artistik në plazh”.

      “Partia Socialiste di të administrojnë pushtetin në
      çdo situatë" vijon në gazetën 63 vjeçare të partisë së
      tij Sekretari i Përgjithshëm Gramoz Ruçi: "Garantoj të
      gjithë anëtarët dhe simpatizantët e Partisë Socialiste
      që ne do vazhdojmë të realizojmë përgjegjësitë tona
      politike për qeverisjen e vendit, për stabilitetin dhe
      integrimin e tij në strukturat euroatlantike”.
      Realizim përgjegjësish politike, peshq efektivë,
      stabilitet dhe integrim në strukturat euroatlantike,
      tri rrugë në punë, partia në krye të detyrës për
      qeverisjen e vendit, parodistë në rërën e plazhit.
      “Çdo populli bën Partia- ç’thotë Partia bën populli”.
      Një situatë moralo- politike e shkëlqyer. Pavarësisht
      se nga 75 deputetët e legjislaturës së shkuar PS-së
      sot i kanë mbetur jo më shumë se 41. Pavarësisht se
      koalicioni rreth PD-së është 58 % dhe blloku rreth
      PS-së 36 %.

      Ndërkohë, përtej idileve rozë të partisë rozë, ujëvara
      e 415 ankimeve në KQZ dhe në Kolegjin Zgjedhor e ka
      futur vendin në muajin e dytë të vakumit real të
      pushtetit. Rinisja dy muaj pas zgjedhjeve të para e
      kalvarit të zgjedhjeve të dyta synon drejt muajit të
      tretë të mosdorëzimit të pushtetit.
      “PS-ja do të njohë rezultatin e zgjedhjeve vetëm pas
      çertifikimit të zgjedhjeve nga KQZ-ja dhe Kolegji
      Zgjedhor” thotë Kryeministri i fundit komunist i 4
      kontinenteve Fatos Nano. "Ne kemi prova konkrete të
      përdorimit abuziv nga ndonjë institucion kushtetues të
      presionit ndaj anëtarëve të Kolegjit Zgjedhor dhe
      presionit fizik të ushtruar nga bashkëpunëtorë të
      afërt të Berishës” kumton Ministri komunist i Punëve
      të Brendshme Gramoz Ruçi. “Synohet barazimi” vijon
      ministri po komunist, Skënder Gjinushi “dhe në rast
      barazimi do të kishim një qeveri me bazë të gjerë me
      një kryeministër të vërtetë”. I cili s’ka kush të jetë
      tjetër përveç ministrit komunist Gjinushi.
      Të tëra këto të krijojnë parashijen e athët të
      ankesave për zgjedhjet e dyta dhe ndjesinë e absurdit
      të dramë- komedisë së Beckett-it “Në pritje të
      Godosë”, pritjen e një ndodhie që s’do ndodhë kurrë.
      Të japin të kuptosh se “Pallati i Ëndrrave” ia ka
      nisur sërishmi “lavaggio dell cervello-s, shpëlarjes
      komuniste të truve” në mënyrë që mendim- ideja e
      dikurshme “komunistët s’e dorëzojnë pushtetin kurrë”
      të pranohet si mendim- ide normale, në mënyrë që të
      ripranohet koncepti i ZP-së (plazmues dhe kryeredaktor
      i parë i së cilës ka qenë gjakatari i kombit Enver
      Hoxha) se “pushteti buron nga gryka e pushkës”. Si në
      1945 ashtu edhe në 1997.
      Ndërkohë pavarësisht se “Industria e peshkimit është
      efektive dhe konkurruese”, se “Parodistat e Vlorës
      japin koncert artistik në plazh” dhe se PS-ja “vazhdon
      të realizojë përgjegjësitë politike për integrimin në
      strukturat
      euroatlantike” pasojat e mosdorëzimit të pushtetit po
      bëhen gjithnjë e më lënduese, gjithnjë e më të
      dhimbshme. Që nga zbrazja me shpejtësi e arkës së
      shtetit tek rishfaqja e krimit të shëmtuar dhe të
      përgjakur. Treguesit më tregues të mungesës së
      shtetit.

      “Terra Brucciata- Toka e Djegur”
      “PS-ja po jep shenja të dukshme se nuk është e prirur
      të pranojë humbjen… Kryetari e shikon veten si
      malësorin patriarkal me mustaqe, i cili është koritur
      keq nga humbja” thotë Bardhyl Londo. Duke i krijuar
      PS-së alibinë etnografike të një Nanoje patriarkal që
      shullëhet dhe pi plazheve të miliarderëve nga turpi
      për humbjen e zgjedhjeve. “Pse pi? Nga turpi. Pse ke
      turp? Ngaqë pi” thoshte i pezmatuar pijaneci i Princit
      të Vogël të Saint-Exupéry-së. Ndërkohë shkaqet janë
      krejtësisht të tjerë.
      Shkaqe për zgjatjen e stërzgjatur të dorëzimit të
      pushtetit janë edhe dëshira për të grabitur nga
      pasuria kombëtare (e jotja dhe e imja) e nxjerrë me
      ngut në ankand, edhe shkatërrimi i dokumentacionit të
      krimeve ekonomike, edhe dëshira e kandidat- deputetëve
      për ndonjë cep parlamentar, edhe synimi për shkrirjen
      maksimale të koalicionit rreth PD-së (falë edhe
      ndihmës së KQZ-së e cila jo rastësisht ka marrë e
      dhënë ose me ministrinë e policisë ose me shërbimet
      inteligjente).
      Synim është edhe shtyrja e llogaridhënies nga Kryetari
      Nano deri në fashitjen e zërave “me kryetarin aktual
      Nano edhe më tej në krye PS-ja nuk e ka të lehtë të
      rikthehet në pushtet”. Dmth., shtyrja në kohë e
      llogaridhënies përderisa ajo t’ia nisë lëvizjes
      brouniane ku një zot e di se nga dhe si lëvizin
      molekulat. "Peshkun e qelbi edhe bishti-bazë edhe
      koka-qendër e PSSH-së, sektori organizativ i saj”
      komunikon dobishëm në këtë drejtim gazeta e Nano-
      Braçes, ZP-ja.
      Por kryesynimi i synimeve është taktika e “tokës së
      djegur”. Synimi për të zbrazur arkat, për të shkrehur
      punën e administratës, për të rritur krimin, për të
      rritur radhët para sporteleve, për të kryengritur
      segmentet e malavitës, për ta ulur më keq nivelin e
      jetesës. Në mënyrë që thashethemnaja t’ija nisë rrugës
      “zvarrë- zvarrë” si në këngën e prapë të Don Basilios.
      Përderisa intriga (ǒna u desh, ishim mirë me
      socialistët) të gjëmojë “come un colpo di canone- si
      gjëmim topi”.
      Kjo vlen edhe për të bindur aradhet e PS-së dhe
      dyshuar të tjerët se po të mos ia kishin bërë me hile
      PS-së, PS-ja nuk do t’i humbiste zgjedhjet. Dhe,
      përderisa PS-së ia kanë bërë me hile, PS-ja ka të
      drejtë legjitime ta rimarrë pushtetin. Me armë a pa
      armë pak ka të bëjë (kështu na tha edhe një gazetar
      liberal për vitin 97). Shkurt për të mbjellur farën e
      së keqes vilet e egra të së cilës do t’i duhet t’i
      vjelë e t’i shijojë qeveria e PD-së. Bashkë me
      shqiptarët.
      Përmbledhtas synimi i PS-së është t’ia nxijë jetën
      kundërshtarit- ta dobësojë me sa mund atë- ta përmbysë
      në çastin e dobësisë së provokuar si në vitin 97. Kush
      njeh dokumentacionin e lëvizjes guerilase komuniste
      shqiptare dhe ka ndjekur nga afër bëmat e vitit ’97, e
      di se këto fjalë nuk janë vegime kobndjellëse
      sibiliane por udhëzime operative të udhëheqjes
      komuniste.
      Për të ilustruar se zgjatja e stërzgjatur e
      mosdorëzimit të pushtetit nuk është pasojë hutimi,
      spontaniteti a patriarkaliteti dhe se kjo lëvizje u
      perceptua që në fillim si lëvizje obstruksioniste,
      vlen një citat i shtypit të pavarur tri javë para
      zgjedhjeve. “Secili nga kandidatët për deputet i
      PS-së, duhet të ketë një avokat për ta mbrojtur nëse
      ndodh që duhet të përballen në Kolegjin Zgjedhor apo
      në KQZ. Propozim tjetër është që në KZZ-të ku shumicën
      e ka PD-ja, anëtarët e PS-së të bllokojnë punën pa e
      nisur atë në KQZ”. Kupola rozë e dinte fare mirë se
      votimi do të ishte plebishitar dhe s’kish si të mos ta
      dinte. I vetmi aparat i padëmtuar komunist është
      aparati informativ, Organet siç i quante me përkëdheli
      këto organe Shoku Enver.

      415 ankesa
      “Zgjedhjet e fundit parlamentare shënuan një progres
      të dukshëm. U shfaqën probleme në fazën e
      administrimit të rezultateve, por ato nuk prekën
      thelbin e procesit” kumton Presidenti Moisiu. Vërtet
      ato shënuan një progres të dukshëm?
      “Këto janë zgjedhjet më të pandershme në Shqipëri”
      vijon Preç Zogaj. “Nëse do të ishin të ndershme, PD-ja
      do të kishte fituar 81 deputetë”.
      Grafiku i zgjedhjeve parlamentare shqiptare ka formën
      e çuditshme të kacekut të kovaçit (emër me të cilin
      dhe njihet ky lloj grafiku). Strukturalisht ai i
      përket të ashtuquajturve grafik-shilarës, ku ngritja e
      një serie (PD) pasqyrohet automatikisht me uljen
      simetrike të serisë tjetër (PS) dhe, vice- versa, ulja
      e një serie (PD) pasqyrohet automatikisht me ngritjen
      simetrike të serisë tjetër (PS). Ligjshmëria në këtë
      tip grafiku përcaktohet nga ulje- ngritjet simetrike
      ndaj boshtit të simetrisë.
      E veçanta e grafikut të zgjedhjeve shqiptare është se
      deri në vitin ’97 kjo ligjshmëri respektohet, por në
      vitet 2001- 2005 ajo deformohet nga tërheqja
      artificiale lart e serisë së PS-së. Nëse grafiku do
      t’i përmbahej ligjshmërisë, përkatësisht boshtit të
      simetrisë, seria e PS-së në 2001 do ndodhej 3- 5 pikë
      poshtë PD-së, çka do tregonte se zgjedhjet ‘2001 janë
      fituar nga PD-ja. Dhe, duke iu përmbajtur po kësaj
      logjike, seria e PS-së në zgjedhjet ‘2005 do ndodhej
      tmerrësisht poshtë serisë së PD-së.
      “Nuk di asnjë vend tjetër në botë që opozita të fitojë
      zgjedhjet, kur ato nuk janë të lira dhe të ndershme”
      thotë Jozefina Topalli. “Asnjëherë nuk kam menduar se
      nuk i kemi fituar zgjedhjet e 2001. Por diferenca e
      kësaj radhe ka qenë e jashtëzakonshme. Përtej çdo
      lëvizjeje të mafies, parasë, instrumentave të
      shtetit”. Ky dhe është spjegimi. Kur votimi është
      plebishitar, rezultatet mund të masakrohen, por kurrë
      nuk mund të asgjësohen.


      Rregjistruar Votuar Pjesemarrja % PP-PS % PD %
      1987 1 830 653 1 830 653 100. 100. -
      1991 1 984 933 1 963 568 98.9 56.2 38.7
      1992 2 000 000 1 830 000 91,5 25,7 62,0
      1996 2 204 000 1 963 344 89,1 20,4 55,5
      1997 1 947 235 1 412 929 72,2 52,8 25,7
      2001 2 499 238 1 323 900 52,9 41,5 36,8
      2005 2 850 821 1 391 690 48,8 37,7 41,8

      Në të vërtetë zgjedhjet e 2001 ishin brutale,
      primitive, me policë groteskë që si në “Trimëritë e
      tmerrshme të të famshmit Pantagruel“ mbushnin rrëzë
      fiqve 400 me 0 kutitë e votimit pasi “kështu ka thënë
      Shef Bizhga”. Me komisionerë PD-je të rrahur
      shtazërisht në fshatrat e Kavajës dhe të plagosur me
      pistoletë në Tiranë. Me poet-ekzekutuesin Fehmi Abdiu,
      i cili këtë herë ekzekutonte mandatet dhe votën e lirë
      (Në emër të Republikës së Shqipërisë… Ky vendim është
      i formës së prerë… Prija kokën… Tjetri).
      Sondazhi me një paketë 1200 individëshe në Tiranë e
      nxirrte PD-në 3 % para PS-së ndërkohë që votimet
      nxorën PS-në 6,9 % para PD-së. Manipulimi brutal dhe
      primitiv i 2001 lëvizi brenda cakut të manipulimeve 10
      pikëshe të Republikave të Bananeve.
      “E majta ka fituar votat e qytetarëve, por jo
      procesverbalet në zgjedhjet e 2005” përgjithëson
      anëtari i Byrosë Politike të PSSH-së Petro Koçi. Deri
      edhe i rezervuari Meidani pyetjes “A mendoni se
      kandidatëve të PS-së iu vodhën votat në 3 korrik” i
      përgjigjet me frazën “Më duket e vështirë, por jo e
      pamundur”.
      Dhe për derisa Nano thotë se “PD-ja në ’97 shpërtheu
      depot e armatimit”, dmth., se PD-ja armatosi aradhet e
      PS-së në mënyrë që ato ta rrëzonin PD-në nga pushteti,
      është krejt normale që ministri polic Igli Toska të
      protestojë kundër policëve të tij, të cilët ia
      rrëmbyen kutitë e votimit për t’ia dhuruar
      kundërshtarit.
      “Në kutitë e qendrës 1716 dhe 1724 janë gjetur
      përkatësisht një dhe dy fletëvotimi më tepër se sa
      numri i zgjedhësve … Kutitë e votimit janë dorëzuar në
      kapërcim të orareve… Në listën e zgjedhësve të qendrës
      së votimit 1724 nuk janë shënuar numrat e dokumentave
      të identifikimit … Komisioneri i kësaj qendre votimi
      nuk është banor i zonës zgjedhore”. Ky dhe është uji i
      ujëvarës së ankimeve socialiste. Kjo dhe është ajka e
      ajkës së manipulimeve diabolike të djathta. U
      shpenzuan dhjetëra milion euro nga kandidatët e PS-së
      për të blerë votat? U vra komisioneri i PD-së nga
      krimineli Kulla? U zhduk pa nam e pa nishan një
      kryetar partie i PD-së? Hiç asgjë krahasuar me krimet
      e mësipërme monstruoze të PD-së.
      Por kjo është kontornoja. Gjella e manipulimit të
      zgjedhjeve 2005 ishte manipulimi i sofistikuar. Të
      cilin PS-ja e ktheu në shkencë të vërtetë duke arritur
      rezultate të pabesueshme. Për ta ilustruar këte vlejnë
      të dhënat nga zona që njoh më mirë, nga ajo ku
      kandidova.

      Ikona
      “Ikonë e pastërtisë moralo- politike të qeverisë” e
      quan me hijeshi kandidati i PSD-së kandidaten e PS-së
      të zonës 35 (aq me hijeshi sa që këtë shprehje e
      huazoj më tej- në shek. 16- Martin Luther-i në
      psallmën “Lutje Moisiut, ikonës së pastërtisë moralo-
      shpirtërore të Perëndisë”).
      Si e tillë zona 35, po të lëmë mënjanë angazhimin e
      aparatit ministerial, ndonjë blerje votash tek romët
      (10 euro/ copa), ndonjë kërcënim me thikë a hedhje të
      lehtë nga shkallët (asgjë krahasuar me milionaeurot
      dhe vrasjet në zonat e tjera) ishte një nga zonat më
      të pazë në media. Një zonë model.
      Dokumentacioni që na tregoi njëri nga kryepleqtë e
      “penduar” socialistë të zonës na habiti me plotësinë,
      kapilaritetin, saktësinë dhe hollësitë. Deri tek
      orientimi politik i njerëzve jashtë shtetit. Një
      perfeksion ky që konkurronte denjësisht me dosjet e
      Sigurimit të Shtetit (ndoshta pjesërisht i bazuar edhe
      tek ato). Pikërisht ky dokumentacion i admirueshëm
      ishte fundamenti ku u mbështet manipulimi.
      Për ta ndjekur këtë manipulim analizuam 5 nga 35
      qendrat e votimit (QV 47, 47/1,48, 51, 51/1).
      Rezultatet e përftuara ishin nga ata që të lënë pa
      frymë: Në 5 QV-të Bashkia No 5 kishte lënë pa
      rregjistruar 249 banorë me orientim komplet të djathtë
      (rreth 1700 persona për zonën) dhe kishte ndërfutur
      1002 persona të panjohur (kodi 999, rreth 7.000
      persona për zonën).
      Për t’i analizuar më nga afër këto dukuri zgjodhëm një
      qendër larg të parave, QV 23 ku rezultati ishte mjaft
      i dobët për PD-në. Për këtë QV bashkisë i ishte
      kërkuar që në listat e votimit të përfshiheshin 157
      banorë emri i të cilëve mungonte në listat paraprake
      (një pjesë e mirë e tyrja kishte votuar në 2001 dhe
      2003). Në listat përfundimtare bashkia futi 37
      persona, 120 i la jashtë listës dhe hoqi 12 persona
      emrat e të cilëve gjendeshin në listat paraprake. Tërë
      personat e paregjistruar dhe të hequr kishin orientim
      qartësisht të djathtë. Si i tillë dëmi neto vetëm në
      këtë QV ishte 132 vota çka do të thotë rreth 4600
      mangut për tërë zonën.
      1750 persona të paregjistruar, 7.000 persona të
      dyshimtë, 4600 vota minus bëjnë 13.500 persona.
      Ndërkohë që numri i votuesve ishte 20 mijë dhe
      diferenca e votave PS- PD qesharake. “Bën shaka” më
      tha një vrojtues nga Lituania i ODHIR-it, i cili
      kishte njohur edhe zgjedhjet e Tanganikës.
      Dhe e tëra nuk mbaron këtu. ZP-ja ulëret se “Në QV
      1716 dhe 1724 janë gjetur përkatësisht një dhe dy
      fletëvotimi më tepër se sa numri i zgjedhësve”.
      Ndërkohë në Zonën 35 fletëvotimi të tilla janë gjetur
      me dhjetëra, personat që kanë votuar pa qënë fare në
      listë janë po me dhjetëra, çertifikatat e paqëna të
      lindjes (pa vulë, të falsifikuara, pa fotografi) janë
      me qindra.
      Dhe këtu m’u kujtua skena me atë gruan në grahmat e
      fundit, të cilin i biri e solli në krahë për të
      votuar. “Mos vdeksha pa i parë të ikin” tha ajo. Dhe
      kjo skenë, që s’është aspak trill gazetaresk, por
      realitet i dhimbshëm, më solli një ndjenjë faji që
      vështirë se do të më ndahet ndonjëherë. Të fajit që
      nuk munda ta mbroj votën e lirë të asaj gruas në
      grahmat e fundit. Nga ajo ikona e pastërtisë moralo-
      politike të qeverisë.

      Epilog
      “Opozita është një pasuri kombëtare” thotë me kalorësi
      Berisha. Pa dyshim që në Angli, Gjermani, Itali, qoftë
      edhe në Bullgari a Rumani, opozita, në rolin e relesë
      sinjalizuese- vepruese për deformacionet e pushtetit,
      është një pasuri e kombit, e dalë nga kombi për të
      mirën e kombit. E tillë do të ishte edhe një opozitë
      shqiptare e Sokol Nakove, por kurrsesi opozita e
      nanove, gjinushëve a ruçëve.
      Kjo nuk është grishje për të filluar “gjuetinë e
      shtrigave”, por nëse dikush vazhdon të praktikojë rite
      kabalistike, si Taktika e Tokës së Djegur, që të çojnë
      në mbytje foshnjash, shtrigat duhen ndjekur pikërisht
      në emër të foshnjeve të mbytura. Si ato që ndërruan
      jetë në ’97.
      Një herë kjo opozitë na shpuri buzë abisit vëllavrasës
      çka e paguam kobshëm dhe mjaft. Dhe që kjo opozitë të
      mos arrijë të vërë në skenë skenarin e Tokës së Djegur
      duke risjellë vitin më të prapë 97, që Shqipëria të
      nisë politikisht dhe ekonomikisht rrugën drejt
      Europës, që kjo Europë të mos ta presë Shqipërinë si
      një copë letre për ta ngjitur diku nga Naurut, Tuvalut
      ose Tangat, që konsumi të mbështetet edhe në prodhim
      dhe jo kryesisht në konsumin e parave të bardha, të
      hirta dhe të zeza të emigracionit së pari duhet
      shkatërruar makineria e zezë korruptive e klaneve të
      PS-së, e cila prodhon vetëm stanjacion dhe ditë të
      zeza.
      Dhe që të shkatërrohet kjo makineri e zezë duhen
      goditur menjëherë dhe me ashpërsi të plotë tërë
      gjeneratorët e korrupsionit. Të drogës- kontrabandës-
      prostitucionit, doganat- hipotekat- ndërtimet abuzive.
      Që gangrena të mos shtrihet më tej duhen amputuar me
      sterilitet dhe pa asnjë mëdyshje tërë pjesët e
      gangrenizuara. Që skenaristët e Tokës së Djegur të mos
      kenë gojë të thonë nesër se “jeta dhe indekset e saja
      janë keqësuar” kjo duhet shoqëruar urgjentisht me
      paraqitjen reale të gjendjes reale.
      Duhet shoqëruar me shkatërrimin e vitrinës rozë të
      dyqanit të murrmë socialist, me afishimin dhe
      spjegimin përse GDP-ja e PS-së ngrihet në 1/ 3 e saj
      (1/ 2 sipas ish drejtorit të Bankës Botërore për
      Shqipërinë) mbi drogë, prostitucion dhe kontrabandë,
      me sqarimin si dhe pse qeveria e PS-së e ka ulur
      Shqipërinë mbi një arkë dinamiti nga e cila ajo duhet
      ngritur sa më shpejt që të jetë e mundur.
      Duhet të shoqërohet me spjegimin përse papunësia
      shqiptare arrin shifrën e frikshme 42 %, me spjegimin
      përse 58 % e shqiptarëve jeton nën nivelin e varfërisë
      absolute (Human Development Report 2004), me spjegimin
      përse Shqipëria renditet për të ardhurat për frymë në
      vendin e 127, thuaj në fund të fundit të botës (2003
      CIA The World Factbook; World Facts, 2004), me
      spjegimin përse sipas indeksit Lambsdorf ajo është 75%
      e korruptuar (Corruption Perceptions Index,
      Transparency International, 2003), me spjegimin përse
      Indeksi i Lirive Qytetare - 0,735 është një ndër më të
      dobëtit në botë (UNDP, HDI: Human Development Indexes,
      2003), me spjegimin përse indeksi i së Drejtës ndaj
      Pronës e rendit ate në kutinë para vendeve komuniste
      (Index of Property Rights, The Heritage Foundation and
      The Wall Street Journal, 2003), me spjegimin përse
      Indeksi i Lirisë së Politikës së Tregut është më i
      keqi i mundshëm (Trade Policy Index, The Heritage
      Foundation and The Wall Street Journal, 2004).
      Dhe të tëra këto do ndihmonin në shuarjen e zjarreve
      të Taktikës së Tokës së Djegur të kësaj opozite
      zjarrndezëse.


      POLITIKA

      Katër anëtarë socialistë në KQZ votuan dje pro
      kërkesës së Kastriot Islamit, por pa mundur ta
      miratojnë atë

      Zona e Islamit, në dorë të Kolegjit Zgjedhor

      Kolegji Zgjedhor do të vendosë përfundimisht për fatin
      e zgjedhjeve në zonën 73 në Mallakastër. Komisioni
      Qëndror i Zgjedhjeve nuk ka mundur të marrë dje një
      vendim për mandatin e deputetit në këtë zonë
      zgjedhore, pasi nuk është plotësuar kuorumi i
      nevojshëm i votave. Katër anëtarët socialistë në KQZ
      votuan për kërkesën e kandidatit socialist Kastriot
      Islami, ndërkohë që nevojiten pesë vota për të
      çertifikuar një mandat. Tre anëtarët e tjerë të KQZ-së
      e vlerësuan si anti-kushtetues vendimin e KQZ-së dhe
      votuan kundër. Nga ky votim ka ngelur në fuqi ende
      rezultati i nxjerrë nga KZZ-ja e Mallakastrës, që
      nxori fitues kandidatin e PD-së, Artur Shehu. Tashmë
      gjithçka për këtë zonë do të vendoset nga Kolegji
      Zgjedhor.
      Pala ankuese e kandidatit socialist, Kastriot Islami
      kërkoi që në tabelën e rezultateve të përfshiheshin
      edhe kutitë e 2 qëndrave të votimit të numëruara në
      KQZ dhe që të shpallej fitues i kësaj zone zgjedhore
      ministri i Jashtëm, Kastriot Islami.
      Kërkesa u shoqërua me 4 vota pro dhe 3 kundër dhe u
      hodh poshtë nga Komisioni Qëndror i Zgjedhjeve pa
      arritur të marrë 5 votat e kërkuara.
      Gjatë hapjes së kutive të 2 qendrave të votimit u
      gjetën 15 fletë votimi tepër nga numri i votuesve të
      regjistruar në këto qëndra dhe u evidentua dëmtimi i
      një kodi sigurie në kutinë e materialeve të njërës
      prej qëndrave të votimit.
      Përfaqësuesi i Partisë Demokratike në KQZ, Ferdinant
      Poni deklaroi se kutitë e numëruara në KQZ dhe që
      shpallnin fitues kandidatin socialist, ishin të
      manipuluara.
      Sipas tij, në listat e votuesve të kutive të dy
      qëndrave të votimit mungonin 450 numra identiteti të
      zgjedhësve dhe më shumë se 90 firma të tyre në këto
      lista ishin të manipuluara.
      Ferdinant Poni theksoi se kodet e serive të
      dokumenteve të identifikimit të administruara nga
      kutia e materialeve nuk përputhen me asnjë nga kodet e
      çertifikatave apo pasaportave që përdoren për të
      votuar në Republikën e Shqipërisë.
      Avokati i kandidatit demokrat, Enkelejd Alibeaj, tha
      se një mandat nuk mund të merret me vota të
      manipuluara, duke përdorur Komisionin Qëndror të
      Zgjedhjeve.
      Anëtari i KQZ-së, Klement Zguri, theksoi se numërimi i
      fletëve të votimit është në kompetencë të grupeve të
      numërimit dhe KQZ-ja nuk duhet ta kishte marrë këtë
      funksion që nuk është i parashikuar për këtë
      institucion në Kodin Zgjedhor.
      Për anëtarin e Komisionit Qëndror të Zgjedhjeve, Dodë
      Prenga zona zgjedhore 73 është çështja e menaxhuar më
      keq nga ana proceduriale e KQZ-së, çështje në të cilën
      ky institucion ka shkelur Kodin Zgjedhor.
      Tomorr Malaj, anëtar i KQZ-së tha se hapja e kutive
      është bërë në mënyrë transparente dhe vlerësimi për
      rregullsinë apo parregullsinë e tyre i takon publikut.
      Kreu i Komisionit Qëndror të Zgjedhjeve, Ilirian
      Celibashi, theksoi se KQZ-ja nuk ka bërë as më shumë
      dhe as më pak nga ajo që parashikon ligji dhe kjo
      është bërë në mënyrë profesionale larg interesave
      politike dhe personale.
      Ditën e djeshme, kandidati socialist në zonën 73,
      Kastriot Islami deklaroi se do ta apelojë vendimin e
      KQZ-së në Kolegjin Zgjedhor, gjykatë kjo që pritet të
      ndajë mandatin e deputetit për zonën 73 në
      Mallakastër.


      Replikat në KQZ mes Çlirim Gjatës dhe Ilirjan
      Celibashit

      “Nervozizmi i Celibashit tregon impotencë
      profesionale”

      Celibashi- ...E gjitha kjo që kam vendosur të them, ka
      të bëjë me deklarat e djeshme që ka bërë Gjata në disa
      televizione ku vendimet e KQZ-së i ka cilësuar si pa
      baza ligjore. Je një shërbëtor i pavlerë i Partisë
      demokratike. Nuk ke vlerë. Fiton apo humb Partia
      Demokratike kjo është një gjë që e zgjidhin
      shqiptarët. Por për ju bëri shumë mirë që fitoi, sepse
      përndryshe do të kishte shpërthyer ndonjë kamikaz
      këtu, në qoftë se do të humbiste Partia Demokratike.

      Gjata- Pas tërë atyre fjalëve, jo kaçak, jo ashtu,
      duhet të dish një gjë: që ti nuk qëndron në atë nivel
      sa unë të ndihem i fyer nga ti. Dakord? Unë këtu
      diskutoj profesionalisht, unë nuk merrem me asnjë lloj
      diskutimi batute, fyrje etj., etj., etj.. Por ju duhet
      të dini një gjë, fyerjet, kanosjet, zëri i lartë,
      dhuna në përgjithësi nuk tregojnë gjë tjetër, veçse
      impotencë intelektuale. Kjo besoj se është njëra anë.
      Anët e tjera pastaj... Nuk i përgjigjem njeriu dhe
      askujt dhe as kësaj salle dhe as kësaj tavoline për
      veprimet e mia, përveçse Presidentit të Republikës, me
      cilësinë e Kryetarit të Këshillit të Lartë të
      Drejtësisë.

      Celibashi- Shërbimi juaj nuk i shërben fare PD-së,
      fare absolutisht. Në qoftë se doni të bëni karrierë si
      politikan, dorëzoni mandatin këtu dhe bëni karrierë.
      Por s’mund të dilni si kaçak dhe të flisni diku tjetër
      kundër komisionerëve të këtij Komisioni. Ju jeni pjesë
      e Komisionit dhe jo të akuzoni anëtarët e Komisioni
      jashtë kësaj tavoline. Kjo është ajo potenca
      intelektuale që keni qejf.

      Gjata- Gjë tjetër kishe?
      Celibashi- Unë kam edhe shumë gjëra të tjera, por
      s'mund t'i them.
      Gjata- Thuaji se ta garanton ligji.
      Celibashi- Po lëri ato, mos më trego ligjin.
      Gjata- As nuk e marr mundimin.
      Celibashi- Problemi që më shqetëson është kur
      institucioni i KQZ-së sulmohet dhe sidomos kur
      sulmohet nga anëtarët e Komisionit. Dje mund të kenë
      patur të gjithë të drejtë si zoti Shehu apo zoti
      Ferdinand si përfaqësues i Partisë Demokratike dhe
      kandidatët e saj të mos merrnin pjesë në seancë. Unë
      mbaj një qëndrim, por edhe ti duhet ta pranosh. Ju e
      cilësoni si mungesë edukate ate se çfarë është e
      drejtë dhe e padrejtë në këtë botë. Forma nganjëherë
      është më e rëndësishme, por më i rëndësishëm është
      thelbi dhe thelbi ky është "Ajo çfarë keni folur dje
      është e dënueshme absolutisht dhe është fyese dhe
      ofenduese.

      Gjata- Dënojeni!...
      Celibashi- Ka edhe ligj që thashë unë. Ju keni dy
      mundësi: ose të largoheni duke pranuar se ju nuk mund
      të bëni detyrën e anëtarit të Komisionit kështu, ose
      ridimensiononi qëndrimin.
      Gjata- Shih kompetencat e tua, po tani lërini këto.
      Celibashi- Unë e kuptoj se ju nuk mund të bëni dot gjë
      tjetër veçse të komandoheni keq. Për hir të së
      vërtetës, absolutisht. Dhe do të vijë një moment që
      këto do t’i bëjmë, se boll ju kemi duruar. Nuk ka
      nevojë që asnjë parti politike të ketë shërbëtorë në
      këtë tavolinë. Dhe sidomos ato që nuk kanë vlerë
      fare...


      Islami tha se duhen ndëshkuar tre anëtarët e KQZ-së që
      votuan kundër

      Islami: Falenderoj Celibashin për vendimin

      Kandidati i Partisë Socialiste në zonën 73, Kastriot
      Islami, ka falenderuar drej Kryetarin e Komisionit
      Qëndror të Zgjedhjeve që numëroi dy kutitë e votimit.
      Islami ka falenderuar edhe anëtarët e tjerë socialistë
      në KQZ dhe ka sulmuar ashpër anëtarët e KQZ, që e
      konsideruan të paligjshëm vendimin për të hapur kutitë
      e votimit, në të cilat u zbuluan shumë parregullsi.
      “Falenderoj me këtë rast drejtuesit e KQZ-së dhe tre
      anëtarët e maxhorancës në KQZ, për profesionalizmin,
      korrektësinë dhe angazhimin maksimal për të zbatuar
      ligjin edhe në rast kur ata kanë votuar kundër
      kandidatëve socialistë. Më duhet të evidentoj para
      jush aprofesionalizmin, servilizmin ekstrem politik
      dhe mungesën totale të përgjegjësisë qytetare të tre
      anëtarëve të KQZ-së. Ata treguan se mbeten ushtarë
      besnikë nën urdhrat e Berishës, për të mos votuar
      asnjëherë konform ligjit, sa herë që bëhet fjalë për
      çështje që lidheshin me kandidatë socialistë, dhe
      ngritur dorën kundër çdo ankimimi të socialistëve. Më
      tej ata duke mos votuar në mbledhjet e KQZ-së kanë
      thyer Kodin Zgjedhor dhe duhen ndëshkuar. Sjellja e
      këtyre anëtarëve ka qenë plotësisht partiake. Ata
      anëtarë nuk mund të jenë as anëtarë të KQZ-së, as të
      jenë në vende të rëndësishme të gjyqësorit, sepse do
      të jenë gjykatës partiakë për të sulmuar kundërshtarët
      politikë,” u shpreh Islami gjatë një konference për
      shtyp.


      Nënkryetarja e PD-së, Jozefina Topalli, u shpreh se
      katër anëtarët e KQZ-së kanë shkelur Kushtetutën dhe
      Kodin Zgjedhor

      PD: Kolegji të mbrojë Kushtetutën

      Partia Demokratike e ka quajtur vendimin e Kolegjit
      Zgjedhor për të numëruar votat e Kastriot Islamit, si
      antikushtetues dhe i ka bërë thirrje Kolegjit Zgjedhor
      që të rivendosë në vend Kushtetutën dhe Kodin
      Zgjedhor. Nënkryetarja e Partisë Demokratike Jozefina
      Topalli u shpreh se përfaqësuesit socialistë në KQZ
      vendosën dje të dalin mbi Kushtetutën.
      “Përfaqësuesit e qeverisë në KQZ dhunuan në mënyrë
      flagrante kushtetutën, kodin zgjedhor nenet 158,
      109/3, 109/7. Sipas kodit të votuar me konsensus,
      Komisionit i njihet e drejta e rinumërimit dhe
      rivlerësimit, por jo e drejta e numërimit dhe
      vlerësimit në thelb, pasi kjo i takon grupit të
      numërimit dhe KZZ-së. Në kundërshtim me të gjitha
      këto, KQZ votoi sot(dje) për të dhënë një mandat
      antiligjor, të pamerituar mbi bazën e kutive të
      pavlefshme, në fakt një mandat i prodhuar nga
      hedhurinat e koshit të ministrit të jashtëm,” u shpreh
      Topalli.
      Nënkryetarja e Partisë Demokratike u shpreh se
      parregullsitë e zbuluara në dy kutitë e votimit
      treguan se vendimi i KZZ-së ka qenë i drejtë.
      “Përfaqësuesit e qeverisë në KQZ me një militantizëm
      politik hapën kutitë e deklaruara si të pavlefshme nga
      të shtatë komisionerët e KZZ-së për qendrat e votimit
      3248, 3260. Kutitë e hapura pas gjashtë javësh faktuan
      se ato ishin thellësisht të manipuluara dhe se vendimi
      i KZZ-së, i votuar nga të majtë dhe të djathtë, që
      nxirrte fitues kandidatin e PD-së, kishte qenë
      krejtësisht i ligjshëm,” u shpreh Topalli.
      Zonja Topalli u shpreh gjatë konferencës së djeshme se
      votimi i KQZ-së tregoi se socialistët duan të ecin
      ende në vazhdën e marrjes së mandateve të paligjshme
      dhe të pamerituara në popull. “As këto nuk mjaftuan
      për të penguar përfaqësuesit e qeverisë në KQZ, për
      dhurimin e mandatit të paligjshëm e të turpshëm për
      Kastriot Islamin, edhe pse e dinin se nuk mund t’i
      jepnin mandatin, katërshja votoi për të shndërruar në
      vlerë atë që ishte hedhurinë. PD, e cila ka vlerësuar
      administrimin serioz të zgjedhjeve, dënon këtë qëndrim
      të pandërgjegjshëm të katërshes së KQZ-së dhe duke e
      konsideruar të papranueshëm votimin e sotëm, shpreh
      besimin se Kolegji zgjedhor do të tregojë integritet
      në mbrojtjen e së drejtës, ligjit dhe kushtetutës,” u
      shpreh nënkryetarja e PD-së.
      Partia Demokratike shprehu besimin se Kolegji Zgjedhor
      do të rivendosë në vend kushtetueshmërinë dhe Kodin
      Zgjedhor të shkelur. “Unë dua të shpreh besimin se
      trupi zgjedhor do të tregojë vërtet etikë dhe
      integritet për të mbrojtur ato, të cilat janë futur si
      elementë bazë në Kodin zgjedhor si gjykuesit e fundit
      në mbrojtje të kushtetutës dhe Kodit zgjedhor dhe të
      procedurës në përgjithësi, por ajo që është më e
      rëndësishme, të procesit zgjedhor dhe të mosdegradimit
      të mëtejshëm të këtij procesi,” tha nënkryetarja e
      PD-së.
      Ai tha më tej se vendime të tilla prishin imazhin e
      zgjedhjeve, tamam në momentin kur po tentonim të
      krijonim një traditë të mirë në këtë drejtim. “Në çdo
      moment kur Kodi zgjedhor dhe kushtetuta shkelen dhe
      votohet në thyerje të kësaj të drejte, standardet e
      zgjedhjeve bien akoma më shumë, gjë që do të thotë se
      ka një kosto akoma më të madhe në këtë proces që në
      fakt është një kosto politike, por kohët e fundit edhe
      një faturë e madhe për shqiptarët, pavarësisht nga
      emri i atij që e ka marrë këtë mandat,” u shpreh
      Topalli.


      Parregullsitë në dy kutitë 3248 dhe 3260:

      1-Nuk kishte asnjë shënim për identifikimin e
      zgjedhësve
      2-Një kuti ishte e hapur
      3-Mungonin kodet rezervë të sigurisë
      4-Kishte mospërputhje në shënimet e procesverbaleve me
      çertifikatat e gjetura dhe hetimin e bërë
      5-Mospërputhje midis fletëve të votimit të gjendura në
      kuti me numrin e votuesve (kishte fletë votimi më
      tepër se numri i zgjedhësve)
      6-Kutitë evidentonin ndërhyrje në të dyja qendrat e
      votimit dhe që natyrisht të hapura pas gjashtë javësh,
      nuk mund të jepnin asnjë lloj garancie për
      paprekshmëri.


      Fjala e kandidatit të PD në zonën 73, Artur Shehu
      mbajtur dje në KQZ

      Një mandat për oligarkët e “arit të zi”

      Nuk ka asnjë dyshim që fituesi i vërtetë i zgjedhjeve
      të zonës 73 në Mallakastër është kandidati i Partisë
      Demokratike, zoti Artur Shehu. Përballja elektorale me
      ministrin e Jashtëm, Kastriot Islami në krye të
      makinerisë shtetërore, e cila u vendos qorrazi në
      dispozicion të një fushate, që zgjodhi si mjet për të
      mbijetuar, presionet politike, pushimet nga puna të
      kundërshtarëve, marrja në punë për efekte elektorale
      të rreth 200 njerëzve në ndërmarjet e naftës e KP...,
      blerja e votave, presioni ndaj komisionerëve, vënia si
      vëzhgues në Qëndrat e Votimit e njerëzve të armatosur,
      oficerë të komisariateve të Fierit dhe Vlorës, është
      manipulimi i parë i madh i kësaj zone, që për fat të
      keq nuk mund të zbërthehet në efekte numerike votash.
      I vlerësuari dhe fituesi i vërtetë i këtyre zgjedhjeve
      është kandidati i PD-së, rivali i vitit 2001 i zotit
      Islami, i cili humbi rreth 2500 vota nga elektorati i
      majtë, një pjesë e të cilit mbi 1200, votuan bindshëm
      për kandidatin e PD-së. Në rastin e zonës zgjedhore
      73, ju zoti kryetar po shkelni mbi nderin e dinjitetin
      tuaj profesional duke ndryshuar standardin e përdorur
      në interes të Islamit, duke bërë këtë një proces të
      zhvlerësuar në sytë e shqiptarëve. Ju kishit në dorë
      të krijoni një praktikë të mirë të zgjedhjeve në
      vendin tonë, por këtë e sfumuat me shpresën se do t’i
      jepni mandat një njeriu që nuk e voton zgjedhësi. Ju e
      dini shumë mirë se qendrat e votimit 3248 dhe 3260, të
      manipuluara rregullisht nga zoti Islami që prej vitit
      2001, shkeljet që u vunë re në to, nuk mund të cënojnë
      vullnetin e votuesve mallakastriotë, mandatin e
      Partisë Demokratike, e cila mori dhe një fitore morale
      në të gjithë Shqipërinë, përmes platformës së saj për
      t’i shërbyer qytetarit, dëshirës së tyre për shtet,
      drejtësi dhe qeveritarë ndryshe. Zoti kryetar, më vjen
      keq që në këtë proces gatishmëria dhe simpatitë tuaja,
      janë për pjesën e braktisur nga shqiptarët dhe vetja e
      tyre. Zoti kryetar askush në Mallakastër nuk pret të
      festojë fitoren e Islamit, veç oligarkëve të arit të
      zi, që ai krijoi.


      Rustem Gjata: KQZ të shpallë rezultatin. Sabri Godo:
      Presidenti duhet ta kishte thirrur Kuvendin

      Kuvendi, Moisiu fillon konsultat

      Presidenti Alfred Moisiu do të thërrasë sot grupin e
      juristëve në “Këshillin e të Urtëve” për t’u
      konsultuar për mbledhjen e Kuvendit. Presidenca
      njoftoi dje informalisht se Moisiu do të konsultohet
      sot me juristët për të dalë me një vendim për thirrjen
      ose jo të Kuvendit të ri. Sabri Godo, një ndër
      politikanët më me përvojë në vend dhe një ndër
      hartuesit e Kushtetutës, e sheh me skepticizëm
      konsultimin e Moisiut dhe shprehet se ai duhet ta
      kishte thirrur Kuvendin prej kohësh, pasi nuk ka asnjë
      pengesë kushtetuese për të kryer këtë detyrim
      presidencial.
      “Në këto momente mazhoranca është e qartë. Tre zonat,
      ku do të rivotohet në 21 gusht nuk do të cënohen aspak
      nga rezultati i tyre. Një deputet më shumë apo një
      deputet më pak, nuk do të ndikonte në diferencën mes
      dy partive. Unë e kam thënë edhe më parë, presidenti
      prej kohësh duhet të kishte mbledhur parlamentin dhe
      të emëronte kryeministrin e ri. Presidenti vetëm me
      këshilltarët e tij do të mjaftohej për të interpretuar
      Kushtetutën. Nuk është e nevojshme konsulta që
      presidenti i vendit do të bëjë me juristët e grupit të
      të urtëve, pasi kështu vetëm humbasim kohë,” u shpreh
      dje për TemA, Sabri Godo.
      Ish-Kryetari i Gjykatës së Lartë, Rustem Gjata, që do
      të jetë prezent gjatë konsultimit të sotëm të Moisiut,
      thotë se Komisioni Qëndror i Zgjedhjeve duhet të
      shpallë menjëherë rezultatin përfundimtar të
      zgjedhjeve, për zonat në të cilat ky proces ka
      mbaruar. Gjata thotë se KQZ nuk mund të varet nga
      zhvillimi i zgjedhjeve në tri zona për të nxjerrë
      rezultatin zgjedhor. Gjata thotë se KQZ e ka detyrim
      ligjor këtë dhe më pas Presidenti është i detyruar të
      thërrasë Kuvendin.
      “KQZ duhet të bëjë shpalljen e rezultateve pa pritur
      rivotimin, sepse kështu kërkohet nga pikëpamja
      ligjore, dhe menjëherë të bëhet thirrja e Parlamentit.
      KQZ, për mendimin tim, ka të gjitha kushtet
      kushtetuese-ligjore për të shpallur rezultatin e
      deritanishëm, sepse ato tri zona nuk ndikojnë
      teorikisht në ndonjë ndryshim në mazhorancë. Ajo është
      formuar tashmë dhe nga pikëpamja kushtetuese, ka të
      drejtë të shpallë rezultatin. Presidenti është i
      kushtëzuar nga rezultati i shpalljes nga KQZ,” tha për
      TemA, Rustem Gjata.
      Ndërsa nënkryetarja e Partisë Demokratike, Jozefina
      Topalli, u shpreh se Presidenti do të respektojë
      Kushtetutën dhe do të thërrasë Kuvendin. Ajo u shpreh
      dje se Presidenti nuk do që vendi të ndodhet në një
      vakum të tillë institucional. Topalli u shpreh se
      Presidenti Moisiu do të dijë që të mos lërë vendin të
      zvarritet në këtë formë për shkak të mosthirrjes së
      Kuvendit.
      “Unë besoj se Presidenti do të respektojë Kushtetutën
      dhe natyrisht nuk dua të besoj se të parit të shtetit,
      i duket se vakumi institucional, problemet e krijuara
      nga moskrijimi i qeverisë së re dhe moskonstituimi i
      Parlamentit, në të mirën e vendit. Uroj që ai shumë
      shpejt të thërrasë Parlamentin, sepse ai nuk ka asnjë
      pengesë kushtetuese dhe s’ka asnjë kuptim zvarritja e
      mëtejshme e konstituimit të Parlamentit,” u shpreh
      zonja Topalli.
      Ndërsa nga KQZ thuhet se zona 73, ku kandidon Islami,
      mban peng edhe rezultatin përfundimtar për 97 zona dhe
      për proporcionalin. Anëtari i KQZ-së, Çlirim Gjata u
      shpreh se nëse çështja Islami do të shkojë në Kolegjin
      Zgjedhor, atëherë duhet pritur vendimi i Kuvendit për
      të pasur një rezultat përfundimtar për zgjedhjet,
      përjashtuar këtu tri zonat ku rivotohet.

      Rustem Gjata, jurist
      KQZ duhet të bëjë shpalljen e rezultateve pa pritur
      rivotimin, sepse kështu kërkohet nga pikëpamja
      ligjore, dhe menjëherë të bëhet thirrja e Parlamentit.
      KQZ, për mendimin tim, ka të gjitha kushtet
      kushtetuese-ligjore për të shpallur rezultatin e
      deritanishëm, sepse ato tri zona nuk ndikojnë
      teorikisht në ndonjë ndryshim në mazhorancë. Ajo është
      formuar tashmë dhe nga pikëpamja kushtetuese, ka të
      drejtë të shpallë rezultatin. Presidenti është i
      kushtëzuar nga rezultati i shpalljes nga KQZ.

      Sabri Godo, hartues i Kushtetutës
      Në këto momente mazhoranca është e qartë. Tri zonat,
      ku do të rivotohet në 21 gusht nuk do të cënohen aspak
      nga rezultati i tyre. Një deputet më shumë apo një
      deputet më pak, nuk do të ndikonte në diferencën mes
      dy partive. Unë e kam thënë edhe më parë, presidenti
      prej kohësh duhet të kishte mbledhur parlamentin dhe
      të emëronte kryeministrin e ri. Presidenti vetëm me
      këshilltarët e tij do të mjaftohej për të interpretuar
      Kushtetutën. Nuk është e nevojshme konsulta që
      presidenti i vendit do të bëjë me juristët e grupit të
      të urtëve, pasi kështu vetëm humbasim kohë.

      Jozefina Topalli, nënkryetare e PD-së
      Unë besoj se Presidenti do të respektojë Kushtetutën
      dhe natyrisht nuk dua të besoj se të parit të shtetit
      i duket se vakumi institucional, problemet e krijuara
      nga moskrijimi i qeverisë së re dhe moskonstituimi i
      Parlamentit, në të mirën e vendit. Uroj që ai shumë
      shpejt të thërrasë Parlamentin, sepse ai nuk ka asnjë
      pengesë kushtetuese dhe s’ka asnjë kuptim zvarritja e
      mëtejshme e konstituimit të Parlamentit.


      Anëtari i KQZ-së thotë se rezultati përfundimtar do të
      nxirret menjëherë pas shqyrtimit të ankesës së Islamit
      nga Kolegji

      Gjata: Zonat në rivotim nuk pengojnë për rezultatin
      përfundimtar

      Anëtari i Komisionit Qëndror të Zgjedhjeve, Çlirim
      Gjata thotë se KQZ nuk pengohet nga tri zonat në
      rivotim për të nxjerrë rezultatin përfundimtar të
      zgjedhjeve. Gjata u shpreh dje se duhet pritur nëse
      çështja “Islami” do të shkojë brenda pesë ditësh në
      Kolegjin Zgjedhor. Nëse ajo nuk ankimohet, atëherë KQZ
      nxjerr menjëherë rezultatin e zgjedhjeve. “Ne mbaruam
      kërkesën e fundit ankimore dhe sipas ligjit rezultati
      përfundimtar del pas mbarimit të zgjedhjeve dhe pas
      përfundimit të të gjitha kërkesave ankimore. Pas
      apelimit duhet të dalë rezultati përfundimtar nga
      Komisioni Qëndror i Zgjedhjeve. Konkretisht ne duhet
      të presim edhe pesë ditë për të parë nëse kandidatët e
      zonës 73 do ta çojnë çështjen në Kolegj. Nëse ata e
      çojnë çështjen në Kolegj ne duhet të presim vendimin e
      Kolegjit për të nxjerrë rezultatin përfundimtar,
      ndërsa në të kundërt ne duhet të presim 5 ditë për të
      parë nëse ata do ti drejtohen Kolegjit,” u shpreh
      Gjata. Anëtari i KQZ-së thotë se sa më shpejt të japë
      një vendim Kolegji, nëse do të kemi ankimim, aq më
      shpejtë do të dalë edhe rezultati përfundimtar i
      zgjedhjeve për 97 zona në mazhoritar dhe për
      proporcionalin.
      “Tri zonat ku do të ripërsëritet votimi nuk e pengojnë
      KQZ-në për të nxjerrë rezultatin përfundimtar.
      Proporcionali ka mbaruar dhe nuk do të ketë më zona ku
      do të rivotohet, kështu që ne duhet të presim edhe
      pesë ditë për të nxjerrë rezultatin. Nëse Kolegji
      përfundon kërkesën e fundit ankimore ne nuk na pengon
      asgjë të nxjerrim rezultatin përfundimtar në zonat ku
      ka përfunduar votimi,” u shpreh Çlirim Gjata.


      Koçi: Nano e Ruçi të mbajnë përgjegjësi për humbjen

      Anëtari i Kryesisë Socialiste, Petro Koçi ka
      artikuluar dje se Kryetari i PS-së Fatos Nano dhe
      Sekretari i Përgjithshëm i saj, Gramoz Ruçi duhet të
      mbajnë përgjegjësi për humbjen e zgjedhjeve me tre
      korrik. Koçi tha se po pritet që të përfundojnë
      zgjedhjet në tri zonat ku rivotohet dhe më pas analiza
      do t’i përfshijë të gjithë dhe veçanërisht drejtuesit
      kryesor të Partisë Socialiste. “Procesi llogaridhënës
      do t’i përfshijë të gjitha institucionet dhe sidomos
      ato qëndrore të partisë, dhe natyrisht që
      përgjegjësitë kanë një hierarki dhe përgjegjësia e
      titullarëve është më e madhe se sa e të tjerëve. Në
      këtë rast nuk përjashtohet as përgjegjësia e zotit
      Nano e as e zotit Ruçi të dy titullarë të zgjedhur nga
      kongresi i partisë. Megjithatë unë e ritheksoj se nuk
      është ky momenti për tu krehur as me pushime, dmth
      braktisje të punës dhe as me peticione. Nuk është
      momenti për të organizuar qoftë një rezistencë të
      padobishme dhe të pamoralshme për të mbajtur forcën
      drejtuese në parti, por edhe për të mos organizuar
      veprimtari për të rrëmbyer poste në parti. Mendoj se
      ne duhet të gjejmë pjekurinë maskimale për të
      zhvilluar një analizë që çdo institucion do ta fillojë
      nga vetvetja,” u shpreh dje Petro Koçi.


      INTERVISTA

      Kreu i Zyrës për Mbrojtjen e Qytetarëve, Kreshnik
      Spahiu, flet lidhur me raportimin me dyer të mbyllura
      në Komisionin Europian për problemin e korrupsionit
      dhe situatën në Shqipëri

      Spahiu: BE, rekomandime qeverisë së re për
      korrupsionin

      KE është i interesuar për ecurinë e procesit të
      deklarimit të pasurive të politikanëve, financimit të
      partive, konfliktit të interesave për politikanët që
      janë të përfshirë në biznese, kufizimin e imunitetit
      të të zgjedhurve me qëllim hetimi ndaj akteve
      korruptive, për rolin që duhet të marrë prokuroria dhe
      policia gjyqësore në përballjen e sfidave të reja dhe
      shumë çështje, të cilat kanë paralizuar sektorët
      shtetërorë nga ndikimi i lartë i kriminalitetit

      Kreu i zyrës për Mbrojtjen e Qytetarëve Kreshnik
      Spahiu, i sapokthyer nga Brukseli ku ka raportuar për
      afro 30 minuta në një seancë të Komisionit Europian,
      tregon se tema kryesore e diskutimit të tij dhe
      pyetjeve që i kanë bërë zyrtarët e lartë të KE-së,
      ishin kushtet dhe rekomandimet e ardhshme të BE për
      qeverinë e re të Shqipërisë me qëllim përmbushjen e
      standardeve.
      Sipas Spahiut, ritmet e zhvillimeve politiko-sociale
      të disa vendeve të dala nga lufta apo konfliktet në
      rajon si Kroaci, Maqedoni etj., konsiderohen më të
      shpejta nga disa këndvështrime se ato të Shqipërisë.
      Disa nga detajet e raportimit që do të ndikojnë edhe
      në përpilimin e raportit të radhës së BE-së për
      Shqipërinë, Spahiu i tregon në një intervistë
      ekskluzive për “TemA”.


      Zoti Spahiu, në emër të organizatës që përfaqësoni, ju
      keni raportuar ne Bruksel, para zyrtarëve të
      Komisionit Europian lidhur me çështjen ndoshta më të
      ndjeshme të shqiptarëve, korrupsionin. Në çfarë kuadri
      bëhet një raportim i tillë, dhe cilët zyrtarë të KE
      ndodheshin të pranishëm në këtë seancë?
      Seanca të tilla organizohen çdo vit nga Komisioni
      Europian dhe zhvillohen në kuadër të përgatitjes që
      bën Brukseli për hartimin e raportit vjetor të BE për
      vendet kandidate si Shqipëria. Seanca dëgjimore
      organizohej për herë të parë për Shqipërinë pasi këtë
      vit Transparency International vendosi dhe
      partneritetin lokal me këtë vend. Me cilësinë e
      përfaqësuesit të Transparency International në
      Shqipëri si organizata më e madhe ndërkombëtare në
      luftën kundër korrupsionit, isha i ftuar për të
      raportuar për situatën në Shqipëri. Dëshmia zgjati
      afro 30 minuta dhe më pas, për më shumë se një orë, u
      jam përgjigjur 27 pyetjeve të zyrtarëve më të lartë
      Komisionit Europian, të cilët merrnin pjesë në seancë.
      Merrnin pjesë afro 12 nga zyrtarët më të lartë të
      Komisionit Europian përfshirë dhe drejtuesit kryesorë
      që mbulojnë Europën Lindore dhe rajonin. Në fillim të
      diskutimeve u ndalua prezenca e mediave dhe u gjykua
      që detajet e seancës të mbaheshin konfidenciale, edhe
      për faktin se ato do të jenë pjesë e raportit të BE
      për Shqipërinë. Tema e dëshmisë, por edhe e
      diskutimeve ishin kushtet dhe rekomandimet e ardhshme
      të BE për qeverinë e re të Shqipërisë me qëllim
      përmbushjen e standardeve.

      Sa larg apo pranë këtyre standardeve ndodhemi ne zoti
      Spahiu?
      Distanca mes standardeve është problemi më i vogël që
      mund të na shqetësojë. Unë mund t’ju deklaroj
      publikisht që Brukseli vlerëson se Shqipëria ka bërë
      hapa prapa dhe kryesisht kjo në luftën kundër
      korrupsionit si një nga sfidat kryesore që ajo duhet
      të përmbushë përballë detyrimeve që ka ndaj kandidimit
      në BE. Ajo çka më mundon është vetvetja. Ne si shoqëri
      e shikojmë anëtarësimin si një mundësi për t’u
      zhvilluar, ndërkohë që na kërkohet të integrohemi dhe
      zhvillohemi si mundësia e vetme për anëtarësim. Ritmi
      i zhvillimeve në Shqipëri lë shumë për të dëshiruar.
      Nëse do t’i referohemi vetëm situatës pas zgjedhore,
      mund të kuptosh se anarkia institucionale ka
      paralizuar çdo zhvillim institucional, politik dhe
      ekonomik në vend.

      Kjo do të thotë se ka skepticizëm për të pranuar
      shqiptarët në familjen europiane?
      I gjithë problemi duhet parë në Tiranë dhe jo në
      Bruksel. Nuk ka ende zëra publik nga Brukseli (po ose
      jo) që të shprehen kundër integrimit të Shqipërisë.
      Problemi qëndron tek pala jonë. Sa të gatshëm jemi ne
      të luajmë me rregullat që luan gjithë familja
      europiane. Sa të gatshëm jemi ne që fjalët që nxjerrim
      nga goja dhe materializojmë në letra, t’i ndërtojmë në
      realitete të dukshme dhe të prekshme. Nëse ka
      skepticizëm, kjo nuk lidhet me debatet e fundit në BE
      apo me zhvillimet më të fundit që shqetësojnë
      kontinentin, por skepticizmi ka lidhje të
      drejtpërdrejtë me problemet që ka Shqipëria, probleme
      që duhet t’i zgjidhë në Tiranë, probleme për të cilat
      nuk mungon dëshira për të na ndihmuar.
      Fatkeqësisht ritmet e zhvillimeve politiko-sociale të
      disa vendeve të dala nga lufta apo konfliktet në rajon
      si Kroaci, Maqedoni etj., konsiderohen më të shpejta
      nga disa këndvështrime se ato të Shqipërisë.

      A mund të na thoni se cilat ishin pikat kryesore të
      këtij raporti që mbajtët ju?
      Ndonëse seanca u zhvillua me dyer të mbyllura pa u
      lejuar media dhe ndonëse ajo konsiderohet
      konfidenciale, mendoj se në Shqipëri ne i kemi pasur
      qëndrimet publike për disa nga këto çështje. Pa i
      lejuar vetes të thyej etikën dhe të jap detaje të
      takimit, mund t’ju them se në përgjithësi në raport
      paraqitej situata politike pas zgjedhore, e cila zinte
      një pjesë të konsiderueshme të raportit si dhe kushtet
      apo rekomandimet që duhet t’i japë Brukseli qeverisë
      së re të zotit Berisha. Në raport janë evidentuar një
      sërë faktesh të abuzimeve me pushtetin politik,
      situatën e kriminalitetit në vend, konfliktit të
      interesave, influencës së klaneve mafioze etj.. Mbi
      çdo fakt apo ngjarje të dëshmuar është dhënë dhe
      sugjerimi apo rekomandimi përkatës për ndryshimin
      progresiv të situatës. Një nga vlerësimet e këtij
      raporti është për t’u theksuar ishte analiza mbi
      domosdoshmërinë e një përmirësimi cilësor të kuadrit
      ligjor dhe kushtetues, mundësitë e një reforme të
      thellë dhe ligjore në administratën publike, ndërtimin
      dhe rinovimin e shumë institucioneve të pavarura si
      dhe domosdoshmërinë e shkatërrimit të sistemit
      korruptiv në gjykata dhe prokurori. Tashmë gjykohet se
      vota e 3 korrikut pastroi vetëm një pjesë të skakierës
      politike, por ajo nuk mund të diktonte në pastrimin e
      shumë institucioneve apo gjykatave dhe prokurorive nga
      klane të korruptuara, të cilat nuk votohen
      drejtpërdrejt nga populli, por emërohen dhe në disa
      raste edhe zgjidhen nga parlamenti. Kjo është sfida e
      vërtetë e qeverisë së re, suksesi apo dështimi i së
      cilës lidhet ngushtë me zgjidhjen e këtyre
      konflikteve.

      Pse pikërisht në këto momente ky raportim?
      Pasi në këtë kohë komisionerët dhe zyrtarët e tjerë të
      Komisionit punojnë për raportin e radhës për
      Shqipërinë dhe çdo vendi tjetër kandidat për në BE.

      Cilat ishin rekomandimet që u dhanë nga zyrtarët e KE
      në lidhje me këtë problem?
      Rekomandimet komisionerët do t’i bëjnë publike në
      tetor në adresë të qeverisë shqiptare. Gjithsesi
      Brukseli i ka qëndrimet e veta mjaft publike, të
      përsëritura dhe të qarta. Ajo çka mund të them është
      se Komisioni Europian është i interesuar për ecurinë e
      procesit të deklarimit të pasurive të politikanëve,
      financimit të partive, konfliktit të interesave për
      politikanët që janë të përfshirë në biznese, kufizimin
      e imunitetit të të zgjedhurve me qëllim hetimi ndaj
      akteve korruptive, për rolin që duhet të marrë
      prokuroria dhe policia gjyqësore në përballjen e
      sfidave të reja dhe shumë çështje, të cilat kanë
      paralizuar shumë sektorë shtetërorë nga ndikimi i
      lartë i kriminalitetit... e shumë çështje të tjera.

      A mendoni se qeveria e re do të përmbushë të gjitha
      këto detyrime dhe do të jetë e suksesshme në procesin
      e integrimit?
      Qeveria e re mund dhe duhet të qeverisë me një
      mentalitet të ri. Ajo duhet t’i përmbahet sloganit
      "Koha për ndryshim". Në këto kushte do të thotë që ajo
      nuk duhet të qeverisë as me modelin e qeverisë së 1997
      -2005, por madje as me modelin e saj të preferuar të
      vitit 1992. Kjo nënkupton se kohët kanë ndryshuar dhe
      ajo duhet të jetë në koherencë me kërkesat e publikut
      dhe njëkohësisht me rekomandimet apo standardet e reja
      të BE. Ajo duhet të përmirësojë dhe qeverisë shumë më
      mirë se në vitet ‘92-‘97. Ndërtimi i qeverisë është
      themeli por jo gjithçka. Nuk dihet ende nëse duart e
      pastra të Sali Berishës të klonohen, edhe në anëtarët
      e rinj të kabinetit të tij apo do të mbeten të vetme.
      Për këto arsye përveç aleancave duhet më shumë të
      dëgjojmë për kriteret e ndershmërisë,
      profesionalizmit, karrierës, ekspertizës, eksperiencës
      dhe pse jo edhe meritokracisë për anëtarët e rinj të
      qeverisë Berisha. Më pas kjo qeveri duhet të kalojë
      "provën e zjarrit" që është realizimi i premtimeve 100
      ditore. Nëse ekonomia në familjet tona nuk mund të
      ndryshojë për 100 ditë, mund të them se kjo kohë është
      e mjaftueshme për të pastruar administratën,
      institucionet dhe shoqërinë nga elementët e
      inkriminuar dhe nga ndikimi i familjeve mafioze.
      Publiku dëshiron të shohë në bankën e të akuzuarve të
      gjithë ata që opozita i akuzoi për 8 vjet si mafiozë
      dhe të korruptuar. Është koha që demokratët të
      provojnë se kanë më shumë forcë dhe aftësi se
      denoncimi... Gjithsesi ky është fillimi pasi pjesa më
      e vështirë do të jetë vetëpastrimi në të ardhmen nga
      qeveritarët që do të korruptohen. Jetojmë në një
      shoqëri, e cila nuk është e ndarë në engjëj dhe djaj.
      Nëse dëshirojmë të qeverisemi nga të parët, atëherë na
      duhet të ngremë shumë mekanizma nëpërmjet një reforme
      të thellë në administratë, polici, gjykata, prokurori,
      KLSH, IDP e shumë institucione, të cilat shpesh kanë
      dalë jashtë funsionit të tyre klasik. E nesërmja do të
      na tregojë nëse hapat e qeverisë së re do të jenë të
      shpejtë dhe më afër BE-së.

      Kreshnik Spahiu ka bërë mbrojtjen apo pretencën e
      qeverisë shqiptare në seancën e Brukselit?
      Fatkeqësisht në Shqipëri tradita na ka mësuar që çdo
      qeverisje ka nevojë për "kulaçin dhe kërbaçin" që ajo
      të lëviz në kahun e duhur dhe të plotësojë nevojat
      qytetare apo standardet ndërkombëtare. Unë shpresoj që
      qeveria e re të mos ketë nevojë për këtë të dytin. Sa
      për qeverisjen aktuale, ajo nuk ka nevojë as për
      avokati dhe as për akuzë nga të tjerët. Ajo ka kohë që
      e ka gjykuar dhe ka penalizuar vetveten.

      Bisedoi: Alida Beqiri


      Intervistë me nënkryetarin e Partisë Demokratike,
      Bamir Topi

      “Vendi ka nevojë urgjente për qeveri”

      Zoti Topi, institucionet zgjedhore rikthyen për votime
      tri zona në të cilat KZZ-të kishin nxjerrë fitues
      kandidatët e Partisë Demokratike. Cili është angazhimi
      i PD-së për sfidën e 21 gushtit?
      PD po i vlerëson zgjedhjet e 21 gushtit me të njëjtin
      preokupim sikurse zgjedhjet e tre korrikut, madje nga
      pikëpamja e realizimit teknik dhe infrastrukturës
      zgjedhore angazhimi i strkturave të saj dhe i
      njerëzve, të cilët sot kanë mandatin për legjislativin
      e ri është më i madh, më i dukshëm, më influent dhe
      unë besoj se është ky angazhim që i jep PD-së shansin
      që t’i fitojë të trija zonat. Ka një ridimensionim të
      punës së shtabeve elektorale, por natyrisht e gjithë
      kjo bëhet në një klimë tjetër politike dhe
      psikologjike, kur Partia Demokratike dhe aleatët e saj
      kanë fituar mazhorancën në mënyrë të painfluencuar nga
      zgjedhjet e 21 gushtit, çka do të thotë se PD është në
      pozicionin e partisë që do të udhëheqë të gjitha
      negociatat për krijimin e qeverisë së re, në një klimë
      të tillë ku institucionet e shtetit, të cilët
      normalisht nuk duhet të interferojnë në procesin
      zgjedhor sikurse kanë vepruar në raundin e 3 korrikut,
      nuk do të jenë në gjendje të interferojnë negativisht
      në zgjedhjet e 21 gushtit, duke bërë të mundur që të
      rritet ndjeshëm probabiliteti për ta thelluar fitoren
      e marrë në datën tre korrik. Kështu që nga kjo
      pikëpamje të gjithë faktorët politikë dhe faktorët në
      terren, po bëjnë të mundur që kjo fitore dita-ditës të
      bëhet realisht e mundur.

      Partia Demokratike dhe shumë faktorë të tjerë i kanë
      kërkuar presidentit Moisiu të interpretojë Kushtetutën
      me qëllim mbledhjen e Kuvendit. Si e gjykoni hezitimin
      e Presidentit dhe si po ndikon kjo në situatën e
      krijuar pas zgjedhjeve?
      Duhet thënë që në Shqipëri, sidomos në këtë periudhë
      është krijuar një mjedis i papranueshëm për shkak të
      mosfunksionimit normal të institucioneve. Kur e thashë
      sidomos në këtë kohë, kam parasysh një vlerësim
      relativ në periudhën tjetër kur edhe në kushte të një
      situate normale institucionale qeverisja e Fatos Nanos
      ka krijuar probleme të shumta, qoftë përsa i përket
      funksionimit të segmenteve më të rëndësishëm të
      shtetit, qoftë në dogana, në tatime, në situatën e
      rendit. Duhet bërë llogari që edhe vetë kreu i
      ekzekutivit, i cili tani ka dalë në opozitë nuk është
      i pranishëm në detyrë, ministrat e tij kanë marrë
      pushimet, administrata është më e paralizuar se kurrë,
      situata e rendit përkeqësohet duke sjellë në dritë një
      bilanc të vërtetë lufte, ku çdo ditë ekzekutohen
      njerëz, grabiten banka. Situata me institucionet
      fiskale është e tillë që po u jep mundësi evazorëve që
      të thellojnë veprimin e tyre antiligjor, natyrisht në
      bashkëpunim të ndjeshëm me njerëzit e tyre në qeveri
      me të cilët kanë bashkëpunuar për tetë vjet. Unë do të
      thoja se kjo situatë, e cila nuk është në vëmendjen e
      atyre që kanë humbur pushtetin në datën tre korrik
      duhet të vlerësohet ndjeshëm nga institucioni i
      presidentit, i cili realisht ka patur deri tani një
      vlerësim përgjithësisht objektiv për situatën
      zgjedhore dhe situatën paszgjedhore, por përsa i
      përket konstituimit të parlamentit të ri, kjo punë
      duhet të kishte filluar me fillimin e negociatave me
      kreun e aleancës fituese me zotin Berisha, natyrisht
      edhe me kreun e Partisë Socialiste, Fatos Nano, për të
      bërë të mundur fillimin e transferimit të kalimit të
      butë të pushtetit, i cili u realizua nëpërmjet
      verdiktit popullor në datën tre korrik. Përderisa KQZ
      që është institucioni më i lartë specifik në funksion
      të zgjedhjeve, ka bërë një çertifikim të mjaftueshëm
      të numrit të deputetëve, të cilët garantojnë jo vetëm
      fitoren e aleancës së djathtë, por edhe mundësinë për
      të vazhduar të qetë negociatat në funksion të fillimit
      të parlamentit të ri, unë do ta quaja të natyrshme që
      duke parë këtë klimë reale në Shqipëri, ku sikurse
      thashë mungon rendi dhe institucionet janë në
      aktivitet mjaft të ulët çka lë një pasojë reale dhe
      psikologjike në mjedisin shoqëror, do të thoja që
      veprimi i institucionit të presidentit në rastin
      konkret duhet të ishte më energjik, duhet të ishte më
      i pranishëm, sepse tek e fundit gjithçka është
      projektuar, Partia Demokratike jo vetëm është në
      gjendje të krijojë qeverinë e re me numrin që ka, por
      me shtimin e deputetëve për shkak të aleancave të reja
      në qeverisje, besoj se nuk do të ketë asnjë lloj
      problemi, edhe për votimin e ligjeve të rëndësishme në
      parlament.

      Partia Demokratike duket se po e zgjeron mazhorancën e
      saj me disa parti që nuk kanë qenë aleate tradicionale
      të saj. Në rrethanat post-zgjedhore, si e gjykoni ju
      këtë vendim të lidershipit të Partisë Demokratike?
      Ne kemi realizuar një koalicion të gjerë
      paraelektoral, i cili i dha mundësi PD-së dhe aleatëve
      të realizojnë fitoren në tre korrik. Natyrisht që ka
      probleme, të cilat bëjnë atraktive klimën politike
      edhe për faktorët politikë që janë më gjerë se një
      koalicion për një qeveri, që lidhen me probleme që u
      interesojnë të gjithëve. Besoj se një nga problemet më
      të rëndësishme që ne kemi patur gjithmonë në
      konsideratë ka qenë problemi i ruajtjes së harmonisë
      në standardet e të drejtave të njeriut, të pakicave, e
      cila ka qenë një linjë konstante e Partisë Demokratike
      edhe gjatë viteve që ka qenë në opozitë. Duke marrë
      gjithashtu në konsideratë edhe një eksperiencë
      bashkëkohore në vendet me demokraci të zhvilluar ku
      parti, të cilat janë në mbrojtje të të drejtave të
      njeriut përgjithësisht marrin pjesë në qeveri për ta
      garantuar këtë linjë politike në mënyrë specifike. Unë
      e kam parë të natyrshme një koalicion me PBDNJ-në,
      koalicion i cili rikthehet pas atij koalicioni të parë
      që partia jonë ka patur me PBDNJ në vitin 1992. Përsa
      i përket koalicionit me PAA, mund të them që edhe këtu
      ka mjaft elemente ku mund të punojë sëbashku i gjithë
      spektri i politikës shqiptare. Besoj se një nga
      elementët më të ndjeshëm është elementi i mbrojtjes së
      mjedisit. Ju e dini që Shqipëria ka probleme qoftë të
      trashëguara përsa i përket mbrojtjes së mjedisit, por
      edhe probleme që lindin çdo ditë si pasojë e
      mosvlerësimit dhe e mungesës së një kulture të duhur
      ambientaliste dhe besoj që janë elementë që nuk lidhen
      shumë me faktorë ideologjikë të partive respektive,
      sesa me një preokupim të përbashkët që realizimi i
      këtyre politikave të bëhet edhe mbi bazën e disa
      numrave që janë në parlament. Unë besoj se në këtë
      këndvështrim është perceptuar kjo aleancë, e cila do
      të siguronte jo vetëm një sinkronizim të interesave
      për realizimin e politikave, qoftë në ambient, qoftë
      në zhvillimin e integruar rural, por besoj edhe si një
      qëllim për të fituar dhe për të siguruar më shumë
      përkrahje në nivel politik në sallën e parlametit.

      Gjatë këtyre viteve jemi ndeshur me një fenomen:
      mazhoranca që janë shndërruar në pakica, pra me
      rrjedhjen e votës. Sa siguri ka Partia Demokratike që
      do të ketë një mazhorancë të qëndrueshme për të
      siguruar një qeverisje efiçente?
      Ju po më kërkoni siguri në këtë vend në këtë klimë në
      këtë nivel shoqëror në këtë nivel të politikës nuk
      mund të bëhet fjalë për siguri, këtë jua them me
      bindje dhe me përgjegjësi. Por mund të flasim për
      tendenca dhe shanse për probabilitet. Këtë unë e
      ilustroj edhe për zhvillimet që ne kemi patur në
      retrospektivë qoftë në parlament qoftë në skenën
      politike shqiptare, por gjithsesi jam i prirur të
      besoj që politika shqiptare dita-ditës reformohet,
      besoj që bëhet më luajale përsa i përket marrjes së
      disa angazhimeve, ndonëse ekzistojnë shembuj konkretë,
      kur ka edhe lëvizje bruske, të cilat japin shije të
      hidhur në zhvillimet politike. Duke e konsideruar këtë
      fakt si të tillë, ne jemi të prirur të besojmë që
      zhvillimet e parlamentit do t’i japin mundësi jo vetëm
      konsolidimit të këtij numri që ne e kemi
      paralajmëruar, por me një politikë të hapur qoftë
      legjislative, qoftë parlamentare, por edhe ekzekutive
      në funksion të interesave më madhore që ka vendi dhe
      të krijimit të një blloku të madh politik anti
      korrupsion, besoj që brenda kontureve partiakë në
      parlament ka edhe individë, të cilët do të vlerësojnë
      në mënyrë objektive këto tendenca për reformimin e
      politikave në parlament duke bërë të mundur gjithashtu
      se ky numër mund të shtohet. Unë e kam shprehur se
      meraku për zgjedhjen e presidentit në vitin 2007, ky
      është një mendim thjesht personal, nuk duhet të jetë
      shumë i madh, sepse përveç një shifre të konsoliduar
      që tenton t’i afrohet shifrës 80, në parlament ka edhe
      individë që përveç një mendimi të konsoliduar
      personal, mund të kenë edhe interesa vetjake, që të
      mos dalin nga parlamenti për t’iu nënshtruar edhe
      njëherë procesit zgjedhor, i cili mund t’i linte ata
      jashtë parlamentit. Këto janë të gjitha tendenca që ne
      i analizojmë, tendenca të cilat jo vetëm vendosen mbi
      bazën e asaj çka ka ndodhur në të kaluarën, por edhe
      mbi bazën e parashikimeve çfarë mund të ndodhin. Unë
      kam një bindje që zgjedhja e presidentit në vitin 2007
      do të realizohet pa shumë probleme, të paktën larg
      atyre problemeve që ne kemi filluar t’i paragjykojmë
      që tani në vitin 2005 pa u mbledhur ende parlamenti.

      Sa vjen e konturohet qeveria e Partisë Demokratike,
      ndeshemi me një tendencë të dukshme të përfshirjes së
      të gjithë drejtuesve të saj në qeveri. Mendoni se i
      gjithë lidershipi i kësaj partie, duhet të jetë
      njëkohësisht dhe në qeveri dhe të mbajë rolet në
      parti?
      Së pari, unë personalisht nuk po shoh asnjë lloj
      tendence, sepse nuk ka asnjë prononcim zyrtar nga zoti
      Berisha, i cili ka marrë mandatin për të qeverisur dhe
      për të krijuar qeverinë e re, çka do të thotë se
      gjithçka vjen nëpërmjet lajmit mediatik, por duke e
      diskutuar çështjen në princip sidoqoftë është vetë
      zoti Berisha ai që ka marrë këtë detyrë për të
      projektuar, për të marrë në konsideratë vlerat
      politike, intelektuale dhe profesionale kudo ku ato që
      të jenë, qofshin këto në nivelet strukturore të
      Partisë Demokratike, qofshin këto në organizatat
      partnere, qofshin në strukturat e ekspertizës pranë
      Partisë Demokratike, qofshin në shoqërinë civile,
      sepse një parti politike bën luftë politike, ka kaluar
      kaq vjet në opozitë, pikërisht për të marrë qeverisjen
      e vendit dhe suksesi i një partie politike natyrisht
      është në strukturat e saj, por është mjaft i
      rëndësishëm pozicioni në institucione, pozicioni në
      ekzekutiv dhe ju siguroj që kjo nuk bëhet me
      paragjykime, por me vlerësimin e shanseve reale ku
      këto shanse ekzistojnë. Unë besoj se këto shanse
      ekzistojnë qoftë në strukturat e Partisë Demokratike
      qoftë në mjedisin shoqëror, ku ka mjaft intelektualë
      të lidhur direkt me linjën e Partisë Demokratike dhe
      forcat e djathta. Nga kjo pikëpamje unë nuk dëshiroj
      ta paragjykoj, sikurse thashë është e drejtë e
      kryeministrit të ardhshëm për të projektuar një
      qeveri. Besoj se asgjë nuk mund të lihet në vakuum
      nëse do të ketë një projektim të figurave natyrisht do
      të ketë edhe një ridimensionim të angazhimeve politike
      qoftë të këtyre figurave qoftë të figurave të tjera,
      të cilat sot në vitin 2005 janë me shumicë në Partinë
      Demokratike, nuk janë si në vitin ‘97-‘98. Natyrisht
      klima e re që është krijuar, klima e fitores ka bërë
      të mundur që pranë PD të afrohen me interes mjaft
      personazhe që tek e fundit nuk bëjnë vetëm llogaritë e
      PD, por bëjnë edhe llogaritë e tyre intelektuale,
      kështu që nga kjo pikëpamje nuk mungojnë resurset. Unë
      jam i bindur që e ardhmja, qoftë në ekzekutiv, qoftë
      në parlament, qoftë në strukturat e PD-së, do të jetë
      një e ardhme që premton për të ridimensionuar në
      tërësi klimën politike, por sidomos klimën e
      marrëdhënieve ndërinstitucionale, e cila deri tani në
      Shqipëri ka munguar.
      Bisedoi: Adi Shkëmbi


      “Nano duhet të mbajë premtimin, nëse ka thënë se do të
      largohet në rast të humbjes së zgjedhjeve”

      Agolli: Partia Demokratike do të qeverisë më mirë

      “Këto parti nuk janë si partitë e dikurshme, si
      partitë komuniste, që janë të bashkuara “grusht
      çeliku”, këto janë “grusht llastiku”, njëherë kalon
      andej, njëherë kalon këndej.”

      Anëtari i vjetër i Partisë Socialiste Dritëro Agolli
      është shprehur gjatë një interviste se Partia
      Demokratike do të qeverisë më mirë. Ai u shpreh se
      kryetari i saj Berisha, do të shmangë gabimet e
      qeverisje në vitet ‘92-‘97, madje do të shmangë edhe
      gabimet e qeverisjes së socialistëve, duke marrë të
      mirat e të dy qeverisjeve. Shkrimtari popullor,
      Agolli, u shpreh se Berisha ka mësuar në opozitë që të
      mos përsërisë gabimet, dhe këtë do ta bëjë edhe Partia
      Socialiste, të cilën do ta mësojë opozita që të mos
      bëjë gabime. Agolli u shpreh se Partia Socialiste ka
      humbur dhe nuk duhet të hezitojë të pranojë humbjen
      për t’i hapur rrugë qeverisë së re. Ai u shpreh se
      humbja në zgjedhje nuk lidhet vetëm me një person, por
      është një analizë shumë më e thellë dhe komplekse e të
      gjithë strukturës së PS-së. Dritëro Agolli u shpreh se
      kryetari i Partisë Socialiste, Fatos Nano duhet të
      mbajë premtimin, nëse ka thënë se do të largohet, në
      rast të humbjes së zgjedhjeve.

      Zoti Agolli, si e vlerësoni situatën pas-zgjedhore në
      një kohë që Partia Socialiste nuk e ka pranuar
      humbjen?
      Në një mënyrë ose në një tjetër, të gjithë
      përfaqësuesit publikë të Partisë Socialiste, e kanë
      njohur atë humbje, dmth., nuk janë entuziastë që kanë
      fituar, për deri sa thonë që duhen bërë analiza; Duhet
      të jetë Kryetari i Partisë në forumet e saj, etj.,
      etj., dhe kjo tregon që nuk kanë fituar. Rezultati
      deri tani është pranuar. Problemi është që të dish
      edhe të jesh i ndërgjegjshëm për fitoren apo humbjen.
      Dhe unë nuk shoh ndonjë gjë alarmante në këtë anë.
      S’ka pse të dëshpërohen apo të themi që humbëm dhe
      mori fund kjo punë. Në pluralizëm njëherë e merr njëri
      e njëherë tjetri. Kur e merr njëri, thuaji bravo të
      qoftë, tungjatjeta! - dhe ja kjo është. S’ka ndonjë
      gjë të çuditshme. Se këto parti, nuk janë si partitë
      komuniste, që një dhe vetëm kjo duhet të jetë, 40-50
      vjet. Edhe Partia Demokratike që i fitoi zgjedhjet
      tani, edhe ajo pretendon që do të jetë e përjetshme,
      pas katër vjetëve nuk dihet. Kështu, këto parti nuk
      janë si partitë e dikurshme, si partitë komuniste, që
      janë të bashkuara “grusht çeliku”, këto janë “grusht
      llastiku”, njëherë kalon andej, njëherë kalon këndej.

      Kryetari i Partisë Socialiste, Fatos Nano, po shmang
      forumet drejtuese të Partisë Socialiste. Çfarë duhet
      të bëjë Nano në këto momente?
      Unë nuk e di çfarë mendimi ka ai edhe pse vonohet ose
      ngurron që të shkojë në Forumet e Partisë. Mbase
      mendon që të dijë të argumentojë, që të dijë të
      përgjigjet për analizat që do të bëhen, mbase kjo
      është një fazë përgatitore për atë, por unë nuk e di
      me hollësi këtë punë dhe mendimet e tij pse nuk shkon
      në këto forume. Për mua duhet që të shkojë se është
      Kryetari i Partisë dhe duhet të jetë mes tyre, siç ka
      qenë mes të mirave, të jetë dhe mes këtyre
      fatkeqësive.

      Këto ditë ka pasur peticione nga baza socialiste që
      dhe Nano duhet të largohet, pas këtij momenti?
      Unë kam një mendim tjetër, pak a shumë, siç e thashë
      më përpara, që çdo parti nuk është e vendosur në
      fitore të përjetshme, kështu që njëherë do të humbin,
      njëherë do të fitojnë. Po të jesh me këtë që, me që
      humbe, do të japësh dorëheqjen...

      Nano ka premtuar se do të largohet nëse humbet?
      Ehh..., meqenëse e ka premtuar, ai duhet ta zbatojë,
      por në fakt nuk është vetëm puna e Fatos Nanos këtu,
      apo puna vetëm e një personi. Këtu është një
      kolektivitet i tërë që duhet të përgjigjet, nuk
      përgjigjet vetëm një njeri, por kryesia, gjithë
      forumet e tjera, gjithë përgjegjësit e organizatave, e
      të gjitha. Dmth., kjo është një analizë jo vetëm e një
      individi e kryetarit.

      Sa besoni në mirëqeverisje nga ana e Partisë
      Demokratike tashmë që ka fituar zgjedhjet?
      Gjithë këto premtime që janë bërë nuk janë realizuar,
      megjithëse ka pasur<br/><br/>(Message over 64 KB, truncated)
    Your message has been successfully submitted and would be delivered to recipients shortly.