تست ریاضی | کدوم دوره زیب اتره | کاش میشد فریاد بزن م | بادکنک | واحد جدید پول | به یاد داشته باش | مناظر فوق العاده زيبا

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Oct 1, 2011

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      کودک 13 ساله که به اندازه میلیون ها نفر درآمد دارد + تصاویر
      فیلم ببینید و زبان یاد بگیرید سریال آموزش زبان اکسترا + طنز
      جزییات قتل مایکل جکسون از زبان خواهرش+ عکس
      پودر چاق کننده ۱۰۰% تضمینی ( همراه با ضمانت نامه کتبی )
      عکس هایی از فوتبال بین بازیگران زن سینما ایران
      بانک نمونه قرارداد 2 - گلچیی بی نظیر از انواع قراردادها
      خبری جالب و عجیب در مورد هیلاری داف معروف + عکس
      ام پي تري پلير + رم 8 گيگ فقط 15 هزار تومان
      چند درصد زنان تهرانی در مقابل متلك و تماس بدنی سكوت می‌كنند!
      عکس جالب از جسیکا آلبا در حال ساییدن قند بر سر عروس و داماد
      عکس های لو رفته از جراحی پلاستیک این بازیگر خانوم معروف
      خارج کردن نارنجک منفجرنشده از صورت یک زن+عکس
      تصویر زنان سوارکار مکزیکی
      عکس های متفاوت کودکی نوجوانی و جوانی نانسی عجرم !
      تصویر افتتاح بوستان بانوان توسط آقایان !
      کلیپ مصاحبه با مهناز افشار
      رازهای زیبایی هالیوودی ها که دوست ندارند دیگران بدانند!
      محمدرضا گلزار:خودم هم فکر نمی‌کردم سوپراستار بشم!
      فیلم مصاحبه بی حجاب مینا لاکانی بازیگر ایرانی با صدای آمریکا
      شما اگر جای این دختر بودید چه میکردید؟
      عجیب ترین آزمایش های تاریخ بشر!
      اینترنت ترکیبی ملی-بین المللی چگونه کار می کند؟
      عکس العمل زنی ناشنوا که برای اولین بار صدای خود را شنید
      از دریاچه اورمیه حفاظت کنیم
      کارت ویزیت های خلاقانه

      پودر سفيد كننده و براق كننده دندان
      افزایش قد جادوئی !!
      مسابقات جذاب ، جوایز میلیونی
      نیازمندیهای رایگان
      طراحی آکواریوم !

      یک تست ریاضی خیلی باحال

      هدف حل برخی معادله های بسیار ساده است که شما در مدرسه آموخته اید.
      البته اگر هنوز به خاطر داشته باشید...
      در اینجا من به شما 3 رقم و یک نتیجه خواهم داد، شما باید با قرار دادن علامت های صحیح معادله را کامل کنید.
      برای درک بهتر ابتدا یک مثال را با هم حل میکنیم، باقی معادله ها به عهده ی شماست
      :

      2 2 2 = 6

      این رابطه اینجوری درست میشه:

      2   + 2   + 2 = 6

      ساده بود نه؟ حالا بقیه ی معادله ها را حل کنید.

      1 1 1 = 6
      2 2 2 = 6
      3 3 3 = 6
      4 4 4 = 6
      5 5 5 = 6
      6 6 6 = 6
      7 7 7 = 6
      8 8 8 = 6
      9 9 9 = 6

      .
      .
      .
      خب؟ تونستید حل کنید؟
      چی؟ فقط دومی رو؟! اون که مثال خودم بود...
      و ششمی رو؟ وای خدای من! خیلی سخت بود نه؟!

      6 + 6 - 6 = 6

      نابغه!!!
      بقیه چه طور؟
      کمک می خوای؟
      اوه! معلومه که نه! پاک فراموش کرده بودم شما یک نابغه هستی...
      حدس می زنم که از عهده ی سومی هم بر اومدی

      3 Ã— 3 - 3 = 6

      شاید از عهده ی پنجمی

      5 / 5 + 5 = 6

      و با یه کم شانس هفتمی...

      -7 / 7 + 7 = 6

      هنوز به نظرت غلطه؟ ببین: - (7/7) = -1 و در نتیجه 7 - 1 = 6
      حالا میریم سراغ اونها که یه کم مشکل تر به نظر میان...
      چهارمی

       √4 + √4 + √4 = 6

      نهمی

      √9 Ã— √9 - √9= 6

      هشتمی رو چی میگی ؟؟؟؟

      3√8 + 3√8 + 3√8 = 6

      اووووووووه! اینم برای خودش ایده ای بودها....

      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      بسیار خب، کلاس امروز هم تموم شد...
      اوه بله، حق با شماست... هنوز تموم تموم نشده، معادله ی اولی باقی مونده

      (1  + 1 + 1)! = 6

      خب راستش استعداد ریاضی تون کمی پایینه!
      فاکتوریل: فاکتوریل یک عدد حاصل ضرب تمام اعداد طبیعی کوچکتر و مساوی آن عدد تا 1 است.
      فاکتوریل را با علامت تعجب نمایش می دهند!

      باحال بود ، نه؟؟؟؟
      حالا وقتشه که برای
      دوستاتونم که ادعاشون میشه بفرستین

      ارسال از سمیرا

      ملیکا شریفی نیا

      ملیکا شریفی نیا (متولد ۲۱ آبان ۱۳۶۵ در تهران) بازیگر ایرانی است. وی فرزند «آزیتا حاجیان» و «محمدرضا شریفی‌نیا» بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر «مهراوه شریفی‌نیا» می‌باشد. وی علاوه بر بازیگری، هنرآموختهٔ رشتهٔ گرافیک بوده و در زمینه‌های گرافیک، عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی بطور جدی فعالیت می‌کند. او بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام «اوینار» به کارگردانی «شهرام اسدی» شروع کرد.

      ملیکا شریفی نیا

      ادامه عکس های ملیکا شریفی نیا ...

      هدیه تهرانی شیلا خداداد الناز شاکردوست مهناز افشار نیوشا ضیغمی مهتاب کرامتی

      کدوم دوره زیباتره؟

      به نظر شما کدوم دوره زیباتر شعر گفتند؟
      حافظ: تـنـم از واسـطـه دوری دلبــر بـگداخـت. جـانم از آتــش مـهـر رخ جـانـانـه بسوخت
      فروغ : ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
      سهراب: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست
      ...ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه
      بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت
      خدا از این به بعد رو به خیر کنه

      ارسال از منیره

      فریبا نادری

      فریبا نادری بازیگر جوان و با آتیه سینما، تتاتر و تلویزیون می باشد. او همسر مرحوم مسعود رسام (کارگردان و تهیه کننده نامدار تلويزيون ايران) می باشد. فریبا نادری فارغ التحصیل رشته گرافیک رایانه است. اولین کاری که از وی پخش شد، سال 82 سریال «مروارید سرخ» بود که در آن سریال نقش همسر یوسف تیموری را داشت. بعد از آن در سال 85 سریال «گل بارون زده» را با آقای عباس رنجبر کار کرد و سپس سریال قصه های من ویوتی را برای بچه ها کار کرد ، و بعد از آن به ترتیب سریال بزرگ مردکوچک ، سر یال یلدا، سریال غیرمحر مانه ...

      فریبا نادری

      ادامه عکس های فریبا نادری را اینجا ببینید

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      کاش میشد فریاد بزنم: پایان

      دوباره دلم شکست...از همان جای قبلی...
      کاش میشد آخر اسمت نقطه گذاشت تا.!
      دیگر شروع نشوی.....کاش میشد فریاد بزنم: "پایان"...
      دلم خیلی گرفته.....
      اینجا نمیتوان به کسی نزدیک شد!
      آدمها از دور دوست داشتنی ترند..........

      اشکان خطیبی

      اشکان خطیبی کارشناسی تئاتر از دانشگاه آزاد , دانشگاه هنر و معماری دارد. در سال 79 یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولو داشته است که راک ایرانی می زدند اما به قول خودش بعدا همه شان جدا شدند و رفتند سمت زندگی خودشان. وی پیانو، گیتار و گاهی هم ساز دهنی می زند. از کارهای او می توان به همسفر، این راهش نیست، آخرین گناه، از نفس افتاده و ... اشاره کرد.

      اشکان خطیبی

      ادامه عکس های اشکان خطیبی را اینجا ببینید

      تازه گی ها دل را دیده ای

      6sfngs9bisk11wm98tb.jpg

      تازه گی ها دل را دیده ای

      برای خودش لباسی نو خریده

      دست و رو شسته

      عطر آگین شده

      آب و جارو کرده درد ِ دل را

      چشم به در دوخته

      در باور آمدنت

      هــــــــــــای

      افسوس ای بیچاره دل

      شاخ لپ تاپ های دنیا

      بادکنک

      اگه یه روز فرزندی داشته باشم، بیشتر از هر اسباب‌بازی دیگه‌ای براش بادکنک می‌خرم.
      بازی با بادکنک خیلی چیزا رو به بچه یاد میده.
      بهش یاد میده که باید بزرگ باشه اما سبک، تا بتونه بالاتر بره.
      بهش یاد میده که چیزای دوست داشتنی می‌تونن توی یه لحظه،
      حتی بدون هیچ دلیلی و بدون هیچ مقصری از بین برن، پس نباید زیاد بهشون وابسته بشه.
      و مهم‌تر از همه بهش یاد میده که وقتی چیزی رو دوست داره نباید اون قدر بهش نزدیک بشه و بهش فشار بیاره که راه نفس کشیدنش رو ببنده، چون ممکنه برای همیشه از دستش بده.

      ارسال از شهره

      واحد جدید پول ایران

      به یاد داشته باشید که :

      بخشی از پذیرفتن واقعیت، پذیرفتن محدودیت است، از جمله محدودیتهای که زندگی در راه توانایی ما برای رسیدن به هدفهایمان، ایجاد می کند. ناکامی، حاصل عدم توجه به محدودیت است. ناکامی، نتیجه عدم پذیرش مسئولیت برای فراتر رفتن از همین محدودیتهایی است که در برابر توانایی ها و واقعیتهای ما قرار دارند.

      ما باید از سناریوهای خودشکن و خود ویرانگر و نه از جامعه فراتر رویم.

      مشغولیت ذهنی به ثابت کردن ارزشمان، مهم ترین مانع بر سر راه لذت بردن از زندگی است.

      انسان خوشبخت آن کسی است که حوادث را با تبسم و اندکی دقت بعلت وقوع آن تلقی وقبول نماید .

      در برف ، سپیدی پیداست . آیا تن به آن می دهی ؟ بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند .

      همه چیز به حساب می آید . هر کاری که انجام دهید یا به شما کمک می کند یا آسیب می رساند ، هیچ چیزی خنثی نیست .

      فکر نو بسیار ظریف و حساس است ،با یک ریشخند کوچک می میرد و کنایه ای کوچک آن را بسختی مجروح می کند .

      اینکه چه کسی باشید و در چه موقعیتی قرار داشته باشید بر عهده شما و نتیجه انتخابها و تصمیم گیری های خودتان است .

      اگر بر ساماندهی نیروهای خود توانا نباشیم ، دیگران سرنوشتمان را می سازند .

      افراد دانا کوشش دارند خود را همرنگ محیط سازند ولی اشخاص دیوانه سعی می کنند محیط را به رنگ خود در آورند ، به همین جهت تحولات و ترقیات اجتماع به دست دیوانگان بوده است .

      مناظر فوق العاده زيبا و ديدني از طبيعت

       مناظری زیبا و حيرت آور که واقعا ببننده را متحیر میسازد

      ارسال از صادق

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت