سالها فاصله | پـَـَـ نــه پـَـَــــ | کنترل نامحسو س | لیلی و مجنون | موفقیت | ای خداوند | عکس های طنز با مزه

  • ArDalan
    Message 1 of 1 , Sep 2, 2011

      Agar Tasavir Ra Nemibinid Rooye Gozineye "Show images" ya "Display images below" click konid.
      Agar Nemitavanid Matnha Ra Bekhanid Marahele Zir Ra Donbal Konid :
      Right click (click rast) >> Encoding >> Unicode (UTF-8)

       لینک های جذاب روزانه

      معتبرترین تصویر از یک روح واقعی در دنیا
      ارسال پیامک رایگان opilo
      موتور سیکلت کلاسیک پژو 515
      ماشین مورد علاقه ایرانی ها + عکس
      آموزش زیان نصرت ( 1 - 2 - 3 ) + کتاب 1100 واژه ضروری
      مردی که از مایکل جکسون یک ستاره ساخت + عکس
      معرفی ۴۰ مورد از درخشانترین تبلیغات بیلبوردی
      بازی ایرانی حشرات کثیف به صورت رایگان در Appstore قرار گرفت
      13 دليلي كه بايد انگليسي ياد گرفت
      تصاویر دختران شایسته جهان سال ۲۰۱۱
      تک عکس های جدید بازیگران
      روزی که پسرم شبنم قلی‌خانی را پسندید ! + عکس
      10 عمل مبتذل که هر روز شاهد آن هستیم!
      آمار دقیق کاربران اینترنت در ایران
      هشدار امنیتی گوگل به کاربران ایرانی !‏
      چرا دخترها همیشه مرد پولدار را ترجیح می دهند ؟!
      مصائب ‌‌آلامد بودن !!
      عکس های جذابی که با گوشی موبایل شما گرفته شده است
      عکس هایی زیبا و جدید از مراسم عروسی " هیفا " خواننده عربی
      دانلود کلیپ حرکت مسی دو گل با یک توپ
      لباس‌هايي كه زنان ایرانی جرات نمی کنند بپوشند
      افزایش معروفیت مجری زن با پوشیدن لباس های عریان +عکس
      باز هم سوتی ، حتی روی سنگ قبر … !
      عکس های جدید شبنم قلی خانی
      ماجرای دردسرهای ازدواج مرد نظافتچی با زن میلیونر!
      آموزش زبان انگلیسی
      طراحی آکواریوم !

      سالها فاصله . . .

      مرا به خویش می خوانی من اما سالها از تو فاصله دارم

      بحث بر سر تفاوت ها نیست

      بر سر عقاید و باورها هم نیست...

      بحث من سالها کار انجام نشده است.

      به شماره ی سالهای بینمان کار انجام نشده دارم؟!

      کارها را یک به یک در می نوردم تا فاصله محو و به تو برسم

      اما....

      آن زمان تو نیز به دنبال عقب افتادگان کاری ات رفته ای !

      ارسال از امیررضا

      الناز شاکردوست

      شاکردوست در ۱۳۶۳ به‌دنیا آمد در بیست سالگی (۱۳۸۳) با بازی در فیم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. او در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، چند می‌گیری گریه کنی، چه کسی امیر را کشت، بی‌وفا، قتل آنلاین، قاعده بازی، خدا نزدیک است و باد در علفزار می‌پیچد بازی کرده‌است.
      وی تا به حال دو بار نامزد دریافت تندیس خانه سینما شده‌است. شاکردوست هم از سال ۱۳۸۳ و با بازی در فیلم سینمایی «گل یخ» به کارگردانی کیومرث پوراحمد وارد سینما شد. او در این سال​‌ها در ۲۵ فیلم سینمایی که اغلب فیلم‌هایی تجاری بودند بازی کرده‌است که از جمله این کارها می‌توان به «بی​وفا»، «کیش و مات»، «مجنون لیلی» و «عروس فراری» اشاره کرد.

      ادامه عکس های الناز شاکرردوست

      آناهیتا نعمتی الناز حبیبی خاطره اسدی آرام جعفری لیلا بلوکات پریناز ایزدیار

      پـَـَـ نــه پـَـَــــ

      دوستم گفت هر وقت نا امید شدی برو کوهستان و داد بزن امیدی هست؟ جواب میاد هستـــ هستـــ هست .....
      من هم رفتم کوهستـان و داد زدم امیدی هست؟
      جواب اومد پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَــــ پـَـَـ نــه پـَـَـــــ ..... !

      ماشین رو پارک کردم شمارمو گذاشتم زیر برف پاک کن! زنگ زده میگه پراید مال شماست؟
      میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ بی ام و بقلی مال منه! شماره مو گذاشتم رو پرایده ریا نشه

      یه جوش اندازه گلابی رو دماغم زده ، دوستم دیده میگه جوشه ؟
      پـَـَـ نَ پـَـَــــ قسمتهای مهم صورتمو علامت زدم ،تو امتحان میاد.)

      جارو دستم بود داشتم میرفتم اتاقمو جارو بزنم ... عمه ام دید گفت داری میری جارو بزنی؟
      پَـــ نَ پَـــ زنگ زدم بچه ها بیان قسمت ده هری پاتر رو بسازیم !

      رفتم حموم داد زدم میگم این آب چرا ســـــــــرده؟!!!! بابام میگه داری دوش میگیری؟
      میگم پـَـَـ نَ پـَـَــــ دارم تمرین های دوره غواصی رو تو تشت دوره میکنم!

      روز ظهر عاشورا قابلمه به دست افتادیم تو خیابون .دوستم ما رو میبینه می گه:دارین میرین نذری بگیرین؟
      ميگم پـَـَـ نَ پـَـَـ پسرخاله ام کنسرت هِوی مِتال داره من امشب تو گروهش نوازنده ی قابلمه ام

      خربزه خريدم اومدم خونه،خواهرم ميگه خربزه است؟
      ميگم پَـــ نَ پَـــ هندونه است داره مسخره بازي در مياره

      به دوستم میگم خودکارو بده میگه چیزی میخوای بنویسی؟
      پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه زیر شلواری براش گرفتم میخوام ببینم اندازشه یا نه

      ارسال از محسن

      مهران مدیری

      مهران مدیری (متولد ۱۸ دی ۱۳۴۰، تهران) کارگردان و بازیگر مجموعه‌های طنز سینما و تلویزیون ایران است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی کارگردانی و بازیگری آنها را برعهده داشته می‌توان از پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره و مرد ۲ هزار چهره نام برد. او در موسیقی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای او را ۲۰ امین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران نامیده است.

      مهران مدیری

      عکس های بیشتر از مهران مدیری را اینجا ببینید

      تولبار الکسا

      دانلود نوار ابزار جدید و معروف الکسا Alexa Toolbar
      این نوار ابزار که یکی از قوی ترین تولبار های موجود میباشد بر روی مرورگر شما نصب شده و امکانات زیادی را در دسترس شما قرار میدهد .

      از جمله این امکانات :
      امکان جستجو در تمامی سایت های اینترنت به صورت قوی
      امکان جستجو مستقیم در سایت هایی مثل Wikipedia وگوگل , Amazon , .. بدون باز کردن Page
      ثبت نکات مربوط به سایت های مشاهده شده و مشاهده ی رتبه ی سایت ها در جهان
      دسترسی آسان (shortcut ) به شبکه های اجتماعی مثل Facebook وTwritter و ..
      جدیدترین اخبار سایت Alexa و ..

      DOWNLOAD HERE

      به شما پیشنهاد میکنم حتما از این ابزار استفاده کنید چرا که حتی اگه ازش خوشتون نیار به راحتی میتونید غیر فعالش کنید
      حجم این افزونه کمتر از 300 کیلوبایت هست (کمتر از نیم مگابایت | یک دهم حجم یک موزیک!)

      عادت هائی که سبب از بین رفتن سلول های مغز می شوند

      1. نخوردن صبحانه

      2 . پرخوری

      3. سیگار کشیدن

      4. خوردن قند و شکر زیاد

      5. آلودگی هوا

      6 . کم خوابی

      7. خوابیدن در حالتی که روی سر پوشیده باشد (مانند کشیدن پتو روی سر یا صورت) که باعث افزایش کربن و کمبود اکسیژن برای تنفس میشود
      8. کار کشیدن از مغز در دوره بیماری

      9. کمبود فکرهای سازنده در مورد آینده

      10. کم حرفی یا سکوت دایمی،
      صحبت کردن از روی مطالعه (و نه پرحرفی های بیهوده) ،انتقال خرد و دانش و آگاهی به دیگران باعث افزایش کارایی مغز میشود.

      علل اصلی از بین برنده کبد

      1. دیر خوابی  و دیر بیدار شدن بیش از حد

      2. ادرار نکردن پس از بیدار شدن

      3. پر خوری

      4. نخوردن صبحانه

      5. مصرف بی حد دارو

      6. مصرف مواد نگهدارنده، افزودنی ها، رنگ های خوراکی و شیرین کننده های صنعتی

      7. مصرف روغن

      8. مصرف غذاهای نپخته یا سرخ کردنی های بیات

      پنج غذای اصلی ایجاد کننده سرطان

      1.هات داگ
      2. گوشت های فرآوری شده
      3. دونات .
      4. سیب زمینی سرخ کرده
      5. چیپس، کراکر و و خوردن شیرینی جات بیش از حد

      این ایمیل را برای هر کس که دوست دارید و برای سلامتی اش اهمیت قایلید بفرستید

      ارسال از زهرا

      تصویری از دوربین کنترل نامحسوس در تلویزیون ایران

      طناز طباطبائی

      طناز طباطبایی هیچ نسبتی با بهنوش طباطبایی ندارد. عاشق سینماست. دنبال شهرت نیست.
      سر میوه ممنوعه با نیما رئیسی درمورد نوع بازی خیلی بحث میکردند.
      شغل دومش بازرگانی است و پیش پدرش کارمیکند. زیاد معاشرتی نیست. منطق خاص خودش را دارد و هم کمی عصبی است.

      طناز طباطبائی

      ادامه عکس های طناز طباطبائی . . .

      عشق ما دهکده ایست

      عشق ما دهکده ایستکه هرگز به خواب نمی رود
      نه به شبان و نه به روز
      و جنبش و شور و حیات
      یک در آن فرو نمی نشیند
      هنگام آن است که دندانهای ترا در بوسه ای طولانی چون شیری گرم بنوشم
      تا دست تو را به دست بگیرم
      از کدامین کوه بایدم گذشت تا بگذرم
      از کدامین دریا می بایدم گذشت تا بگذرم
      روزی که اینچنین به زیبایی آغاز می شود
      {به هنگامی که من آخرین کلمات تاریک غمنامه ی گذشته با شبی که در گذر است به فراموشی باد شبانه سپرده ام}
      از برای آن نیست که در حسرت تو بگذرد
      تو بادو شکوفه و میوه ایای همه ی فصول من
      بر من چنان چون سالی بگذر تا جاودانگی را آغاز کنم

      ارسال از الهه

      Iceketball

      ارسال از شهره

      Difference between men & women

      She sends the following message:
      My love,
      If you're sleeping, send me your dreams.
      If you're smiling, send me your smile.
      If you're crying, send me your tears.
      I love you.

      He Replied :
      I'm in the toilet,
      What should I send you?

      ارسال از مهیار

      لیلی و مجنون

      خدا مشتي خاك را بر گرفت. مي خواست ليلي را بسازد، از خود در آن دميد و ليلي پيش از آن كه با خبر شود عاشق شد. سالياني است كه ليلي عشق مي ورزد، ليلي بايد عاشق باشد. زيرا خداوند در آن دميده است و هركه خدا در آن بدمد، عاشق مي شود.
      ليلي نام تمام دختران ايران زمين است، نام ديگر انسان.
      ليلي زير درخت انار نشست، درخت انار عاشق شد، گل داد، سرخ سرخ.
      گلها انار شدند، داغ داغ، هر اناري هزار دانه داشت. دانه ها عاشق بودند، بي تاب بودند، توي انار جا نمي شدند. انار كوچك بود، دانه ها بي تابي كردند، انار ترك برداشت. خون انار روي دست ليلي چكيد. ليلي انار ترك خورده را خورد. مجنون به ليلي اش رسيد.
      خدا گفت: راز رسيدن فقط همين است، فقط كافيست انار دلت ترك بخورد.
      خدا ادامه داد: ليلي يك ماجراست، ماجرايي آكنده از من، ماجرايي كه بايد بسازيش.
      شيطان گفت: تنها يك اتفاق است، بنشين تا اتفاق بيفتد.
      آنان كه سخن شيطان را باور كردند، نشستند و ليلي هيچ گاه اتفاق نيفتاد.
      اما مجنون بلند شد، رفت تا ليلي اش را بسازد ...
      خدا گفت: ليلي درد است، درد زادني نو، تولدي به دست خويش.
      شيطان گفت: آسودگي ست، خيالي ست خوش.
      خدا گفت: ليلي، رفتن است. عبور است و رد شدن.
      شيطان گفت: ماندن است و فرو در خويشتن رفتن.
      خدا گفت: ليلي جستجوست. ليلي نرسيدن است و بخشيدن.
      شيطان گفت: ليلي خواستن است، گرفتن و تملك
      خدا گفت: ليلي سخت است، دير است و دور از دسترس
      شيطان گفت: ساده است و همين جا دم دست است ...
      و اين چنين دنيا پر شد از ليلي هايي زود، ليلي هاي ساده ي اينجايي، ليلي هايي نزديك لحظه اي.
      خدا گفت: ليلي زندگي است، زيستني از نوعي ديگر.
      ليلي جاوداني شد و شيطان ديگر نبود.
      مجنون، زيستني از نوعي ديگر را برگزيد و مي دانست كه ليلي تا ابد طول مي كشد. ليلي مي دانست كه مجنون نيامدني است، اما ماند، چشم به راه و منتظر، هزار سال.
      ليلي راه ها را آذين بست و دلش را چراغاني كرد، مجنون نيامد، مجنون نيامدني است.
      خدا پس از هزار سال ليلي را مي نگريست، چراغاني دلش را، چشم به راهي اش را.
      خدا به مجنون مي گفت نرود، مجنون به حرف خدا گوش مي داد.
      خدا ثانيه ها را مي شمرد، صبوري ليلي را.
      عشق درخت بود، ريشه مي خواست، صبوري ليلي ريشه اش شد. خدا درخت ريشه دار را آب داد، درخت بزرگ شد، صدها شاخه، هزاران برگ، ستبر و تنومند.
      سايه اش خنكي زمين شد، مردم خنكي اش را فهميدند، مردم زير سايه ي درخت ليلي باليدند.
      ليلي هنوز هم چشم به راه است چراكه درخت ليلي ريشه مي كند.
      خدا درخت ريشه دار را آب مي دهد.
      مجنون نمي آيد، مجنون هرگز نمي آيد. مجنون نيامدني است، زيرا كه درخت ريشه مي خواهد.
      ليلي قصه اش را دوباره خواند، براي هزارمين بار و مثل هربار ليلي قصه باز هم مرد. ليلي گريست و گفت: كاش اين گونه نبود.
      خدا گفت : هيچ كس جز تو قصه ات را تغيير نخواهد داد.
      ليلي! قصه ات را عوض كن.
      ليلي اما مي ترسيد، ليلي به مردن عادت داشت، تاريخ به مردن ليلي خو گرفته بود.
      خدا گفت: ليلي عشق مي ورزد تا نميرد، دنيا ليلي زنده مي خواهد.
      ليلي آه نيست، ليلي اشك نيست، ليلي معشوقي مرده در تاريخ نيست، ليلي زندگي است.
      ليلي! زندگي كن.
      اگر ليلي بميرد، ديگر چه كسي ليلي به دنيا بياورد؟ چه كسي گيسوان دختران عاشق را ببافد؟
      چه كسي طعام نور را در سفره هاي خوشبختي بچيند؟ چه كسي غبار اندوه را از طاقچه هاي زندگي بروبد؟ چه كسي پيراهن عشق را بدوزد؟
      ليلي! قصه ات را دوباره بنويس.
      ليلي به قصه اش برگشت.
      اين بار نه به قصد مردن، بلكه به قصد زندگي.
      و آن وقت به ياد آورد كه تاريخ پر بود از ليلي هاي ساده ي گمنام ...
      شعر از خان عرفان نظر آهاري

      ارسال از منیره

      موفقیت

      ای خداوند !

      معلم شهيد دکتر علی شريعتی، معلم هماره جاويد نسل ما و نسل های آينده، نيايش های جاودانه ای دارد که در هر عصر و نسلی نو و تاثير گذار است که در این ایمیل یکی از مجموعه نیایش های معروف دکتر را با هم زمزمه می کنیم:

      ای خداوند

      به علمای ما مسئولیت

      و به عوام ما علم

      و به مومنان ما روشنایی

      و به روشنفکران ما ایمان

      و به متعصبین ما فهم

      و به فهمیدگان ما تعصب

      و به زنان ما شعور

      و به مردان ما شرف

      و به پیران ما آگاهی

      و به جوانان ما اصالت

      و به اساتید ما عقیده

      و به دانشجویان ما نیز عقیده

      و به خفتگان ما بیداری

      و به دینداران ما دین

      و به نویسندگان ما تعهد

      و به هنرمندان ما درد

      و به شاعران ما شعور

      و به محققان ما هدف

      و به نومیدان ما امید

      و به ضعیفان ما نیرو

      و به محافظه کاران ما گستاخی

      و به نشستگان ما قیام

      و به راکدان ما تکان

      و به مردگان ما حیات

      و به کوران ما نگاه

      و به خاموشان ما فریاد

      و به مسلمانان ما قرآن

      و به شیعیان ما علی(ع)

      و به فرقه های ما وحدت

      و به حسودان ما شفا

      و به خودبینان ما انصاف

      و به فحاشان ما ادب

      و به مجاهدان ما صبر

      و به مردم ما خودآگاهی

      و به همه ملت ما همت، تصمیم و استعداد فداکاری

      و شایستگی نجات و عزت

      عکس های طنز بامزه و دیدنی روز

      بگذاريد اين ايميل به حيات خود ادامه دهد و براي دوستان خود Forward كنيد ...

      لطفا این داستانهای کوتاه را برای دوستان خود ارسال نمایید، کسانی که برایتان ارزشمند هستند، اما اگر این کار را انجام ندادید، نگران نباشید، هیچ حادثه ناخوشایندی برای شما رخ نخواهد داد، شما تنها این فرصت را که به دنیای شخص دیگری با این مطلب روشنایی بیشتری ببخشید، از دست خواهید داد، کسی چه می داند، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون بیشترین نیاز را به خواندن این مطلب داشته باشد.

      خوشبخت ترين فرد كسي است كه بيش از همه سعي كند ديگران را خوشبخت سازد.. اشو زرتشت