Re: 'Aby osiągnąć porozumienie...'

  • Seweryn Lemańczyk
    Message 1 of 3969 , Aug 3 10:34 AM
      Jeśli tamten członek (http://profiles.yahoo.com/kresinski) grupy
      dyskusyjnej "CAFE POLAND - International & Polish crowd's hangout"
      (http://groups.yahoo.com/group/cafepoland/) zerka do nas równie
      często co my do nich, to w niniejszym liście znajdzie
      uwspółcześnioną wersję poszukiwanego przez niego utworu
      (http://groups.yahoo.com/group/cafepoland/message/2838). Mam przy
      tym nadzieję, że jego córka jest fanką piłki nożnej. ;-)

      CRACOVIA_CZEK JEDEN

      [na melodię "Krakowiaczek jeden" oczywiście]

      Cracovia_czek jeden
      Postów wysłał siedem
      Wiśle wydał wojnę
      W boju został jeden

      Cra_cowiaczka słowa
      Atakują wroga
      Biczem go smagają
      Szybko zwyciężają

      Białej Gwiazdy fani
      Byli znów do bani
      Tak jak w meczu z Lazio
      ośmieszyli miasto

      Zamiast bronić Wisły
      Ich rozumki prysły
      Są tylko slogany
      typu "WISŁA PANY"

      Ukarana pycha
      Miast riposty - kicha
      Niż każdy wiślaczek
      Lepszy Cracovia_czek

      http://info.onet.pl/257,15,11,1509479,0,forum.html

      Pozdrawiam wszystkich gorąco (oj, gorąco)
      Seweryn
    • Filip Stankiewicz
      Message 3969 of 3969 , May 3, 2006
        Witam,

        Urzędnicy z Brukseli robią co chcą, opinię obywateli mają za nic.
        Najlepiej to widać, po wprowadzaniu rozwiązan zawartych w odrzuconej
        w 2 krajach (a więc nie przyjętej jako obowiązującej w UE)
        Konstytucji UE. Większego lekcewazenia woli wyborców trudno sobie
        wyobrazić!

        P.S. Wie Pan dlaczego na nowej tablicy rejestrcyjnej nie mogę mieć
        flagi Polski tylko te idiotyczne gwaizdki UE? To chore co UE z nami
        robi. W dodatku jako podatnicy stracimy miliony (w skali kraju):

        http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/596159.html

        Zapraszam: http://stankiewicz.netstrefa.com

        Serdecznie Pozdrawiam
        Filip Stankiewicz