He is terribly wrong!

  • lilienchan
    Message 1 of 3969 , Jul 1, 2001
      "To avoid criticism do nothing, say nothing, be
      nothing."<br>Elbert Hubbart<br>CNNTEXT, p. 178 "Quote for today" 1
      July 2001<br><br>Do you think that sending messages in
      connection with the problems, which appear in Yahoo! Polish
      clubs you will attract judgments about the good or bad
      qualities of your work? Do you think that even sending a
      sloppy message (being nothing but a scribble) you will
      attract any armchair critic? Hence, don't choose
      inaction! Nothing daunted, I'm preparing a message about
      that "period in the 18th century in Europe when some
      thinkers taught that science and the use of reason would
      improve the human condition." I learned about it from my
      Junior High School history handbook this year. ^-^<br>By
      the way, intercommunicating CNN TV Channel and For
      the New Universe Yahoo! club is another example of
      the better side of globalism. ^_~<br><br>Lilien-chan
    • Filip Stankiewicz
      Message 3969 of 3969 , May 3 4:31 AM
        Witam,

        Urzędnicy z Brukseli robią co chcą, opinię obywateli mają za nic.
        Najlepiej to widać, po wprowadzaniu rozwiązan zawartych w odrzuconej
        w 2 krajach (a więc nie przyjętej jako obowiązującej w UE)
        Konstytucji UE. Większego lekcewazenia woli wyborców trudno sobie
        wyobrazić!

        P.S. Wie Pan dlaczego na nowej tablicy rejestrcyjnej nie mogę mieć
        flagi Polski tylko te idiotyczne gwaizdki UE? To chore co UE z nami
        robi. W dodatku jako podatnicy stracimy miliony (w skali kraju):

        http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/596159.html

        Zapraszam: http://stankiewicz.netstrefa.com

        Serdecznie Pozdrawiam
        Filip Stankiewicz