Dostęp do informacji niejawnych NATO

  • Tadeusz Lemańczyk
    Message 1 of 1 , Nov 19, 2008
      Czy muszę uzasadniać wysoką rangę tego problemu dla przedsiębiorców
      polskich? Myślę, że wystarczy zacytować pierwsze słowa jednej ze stron
      internetowych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (
      http://www.abw.gov.pl/Bip/upload/bp_nato.htm ): "Przedsiębiorcy
      zamierzający wykonywać kontrakty w ramach programów lub projektów NATO
      z dostępem do informacji niejawnych NATO". Co więcej, sądzę, że
      skrĂłtowa z natury rzeczy informacja zawarta na tamtej stronie
      niejednego z Was skłoni do internetowych poszukiwań. Chciałbym zatem
      na dobry początek, w ślad za wiadomością wysłaną przeze mnie ponad
      miesiąc temu na Innovate-Ideagora (
      http://innovate-ideagora.ning.com/group/counterintelligence/forum/topics/2216838:Topic:2366
      ), polecić Wam lekturę tamtego niesłychanie użytecznego podręcznika (
      http://www.avanco.com/n/ips_handbook.html ). Osobom władającym innymi
      językami obcymi niż angielski, przypominam o stronie internetowej
      "Narzędzia językowe" ( http://www.google.pl/language_tools?hl=pl ).