Re: [For the New Universe] Lektura obowišzkowa i n adobowišzkowa

  • Filip Stankiewicz
    Message 1 of 51 , May 3, 2006
      Witam,

      Pod podanym przez Pana linkiem niepodpisany autor (zapewne ze wstydu
      ;-) nieudolnie próbuje podwazyć argumentację Pana Michalkiewicza.
      Najlepszy fragment to ten:

      "Stanisław Michalkiewicz w swoim stylu budowania fałszywych wniosków
      na łączonych w jeden ciąg fałszywych przesłankach zaczyna jak zwykle
      rubasznym "dowcipem" oraz od użycia znanego tylko jemu terminu
      "Judajczykowie"."

      - termin "Judajczykowie" pochodzi od Juliana Tuwima, widać anonim
      nawet tego nie wie, szkoda bo jak się nie wie to lepiej nie pisać,
      bo potem wstyd.

      Polecam w tej sprawie:
      http://www.e-polityka.pl/?a=1930&d=36/A_ja_na_to__Gdzie_kot__gdzie_ogon_.html

      Serdecznie Pozdrawiam
      Filip Stankiewicz

      Message 51 of 51 , Jun 27, 2006
        QiComm Ltd, A UK based telecommunication company, proudly presents
        IN-VOICE, Your All in One telecommunication Solution, SAVES UP TO
        95% or FREE on international calls, suitable for personal and
        corporate requirement,
        IN-VOICE complete package includes:
        1. Account Number and personal web account
        2. callback facilities:
        mobile callback
        web callback
        sms callback
        3. MIGS (Mobile Intelligent Gateway System, CISCO WRP 200)
        ADSL router
        Switch LAN for 4 pc
        Wifi access point, provide wifi in 30m radius
        VOIP Gateway with 2 FXS phone line, adaptable with PABX

        Other Benefits:
        FREE personal virtual number ( UK Number)
        FREE 100 minutes international calls each month for 12 months
        FREE calls to any other IN-VOICE users via MIGS

        subscribe at http://subhangr.in-voice.com and enjoy incredible
        savings on
        your telecommunication expenses using cellphone, regular PSTN,
        softphone,
        VOIP, whatever telco devices you have