Zapracowany Poliszynel

  • Tadeusz Lemańczyk
    Message 1 of 3969 , Aug 2, 2005
      Może ktoś z członków i sympatyków Unii Polityki Realnej odpowie mi
      na pytanie: "Skąd u jej byłego prezesa bierze się owa zgoła
      masochistyczna tendencja do mówienia rzeczy oczywistych, których
      jednak w towarzystwie mówić nie wypada?" Dodam, że tym razem nie mam
      na myśli niczego z tej odrobinę obscenicznej kategorii, którą
      najlepiej oddaje jego powiedzenie "W Polsce jest, nie boję się tego
      powiedzieć, burdel. Choć w zasadzie to w burdelu jest chociaż burdel-
      mama, która pilnuje porządku..."
      (http://www.joemonster.org/article.php?sid=1786), ale to, co (cytuję
      za wczorajszą wiadomością "Korwin-Mikke: Polska miesza się w
      wewnętrzne sprawy Białorusi" opublikowaną na Wirtualnej Polsce)
      powiedział wczoraj na konferencji prasowej w Gdańsku "Rząd polski
      używa Związku Polaków na Białorusi do walki z rządem Aleksandra
      Łukaszenki. Nic dziwnego, że oskarżają (władze białoruskie) nas o to
      jawnie. Mają absolutnie rację - powiedział w poniedziałek na
      konferencji prasowej w Gdańsku Korwin- Mikke. Jego zdaniem, polska
      strona działa w tym przypadku na zlecenie z zewnątrz,
      aby 'doprowadzić do obalenia rządu Łukaszenki'. Dopytywany, kto
      nakazuje polskim władzom zwalczać Łukaszenkę, odpowiedział, że
      to 'Bruksela albo Waszyngton, albo jedno i drugie'".

      Chciałbym w związku z tym zachęcić tego najbardziej chyba
      interesującego kandydata na Prezydenta RP w nudnawej kampanii
      prezydenckiej 2005 do jak najszybszego dołączenia do grona słuchaczy
      znanego przeboju "Lippen schweigen" dostępnego między innymi na
      stronie internetowej "MUSIC FLOWERS - Operetten Gala"
      (http://www.musicflowers.pl/operetten_gala.html). ;-) Mniej
      zorientowanym polecam zerknąć do słownika wyrazów obcych i zwrotów
      obcojęzycznych Władysława Kopalińskiego pod hasło "poliszynel"
      (www.slownik-
      online.pl/kopalinski/A7C15CCA00F8A8DAC125658000105730.php).

      Pozdrawiam,

      Tad
    • Filip Stankiewicz
      Message 3969 of 3969 , May 3, 2006
        Witam,

        Urzędnicy z Brukseli robią co chcą, opinię obywateli mają za nic.
        Najlepiej to widać, po wprowadzaniu rozwiązan zawartych w odrzuconej
        w 2 krajach (a więc nie przyjętej jako obowiązującej w UE)
        Konstytucji UE. Większego lekcewazenia woli wyborców trudno sobie
        wyobrazić!

        P.S. Wie Pan dlaczego na nowej tablicy rejestrcyjnej nie mogę mieć
        flagi Polski tylko te idiotyczne gwaizdki UE? To chore co UE z nami
        robi. W dodatku jako podatnicy stracimy miliony (w skali kraju):

        http://lodz.naszemiasto.pl/wydarzenia/596159.html

        Zapraszam: http://stankiewicz.netstrefa.com

        Serdecznie Pozdrawiam
        Filip Stankiewicz