Jer arbed...

  • luk492
    Message 1 of 9 , Mar 1, 2005
      Jer arbed vare en hel interessant sak :) Ik hope, ni vorde en
      fantastisch sprek schapen on jer verk vorde god kened. Befor ik jer
      sid finded have, havet ik min egen sprek schaped on ni kane et non
      lesen. Ik hope, det ni des text fersteen kane :)
    • Aron Boström
      Message 2 of 9 , Mar 1, 2005
        tisdagen den 1 mars 2005 18.14 skrev luk492:
> [...]
        > sid finded have, havet ik min egen sprek schaped on ni kane et non
        > lesen. Ik hope, det ni des text fersteen kane :)

        Ik forstand alle. :-)

        Aron
      • wakuran_wakaran
        Message 3 of 9 , Mar 1, 2005
          --- In folkspraak@yahoogroups.com, "luk492" <luk492@y...> wrote:

> [...]
          > sid finded have, havet ik min egen sprek schaped on ni kane et non
          > lesen. Ik hope, det ni des text fersteen kane :)

          So du wítede nict um dhe Folksprák-projekt, waenaer dhú scápde dîn
          sprák?
        • luk492
          Message 4 of 9 , Mar 1, 2005
            > So du wítede nict um dhe Folksprák-projekt, waenaer dhú scápde dîn
            > sprák?

            Ja, et varet virklig so. In min land vare Internet int besonder
            popular, also havet ik ken Internet in min hem, als ik min sprek te
            schapen beginet. Non have ik et in min hem on ik kanet jer projekt
            finden. Men ik see, ni have ser fel dialektes av de Folkspraak, also
            ni kane min sprek fer en dialekt av de Folkspraak halden :)

            De sprek vare nog int ferdlig :)
          • Roly Sookias/Roly Sukias
            Message 5 of 9 , Mar 1, 2005
              --- In folkspraak@yahoogroups.com, "wakuran_wakaran" <hakans@w...>
              wrote:

              > So du wítede nict um dhe Folksprák-projekt, waenaer dhú scápde dîn
              > sprák?

              Hai. Ich vit ich nicht unlisted mainself fron de e-posting fron de
              grup lang taid fohr, aber ich seed disen postingen ond tenked dat ich
              schuld sage dat et is sehr kuhl dat ain ander mannisch auter de grup
              tenked ab ain ting laik FS! Velkom tu de grup luk492! Vi habed ain
              ting laik dihs fohr mid Middelsprake, aber et is {still} kuhl!

              Ach, op ain ander ting - Hakans, schuld et nicht vese 'dhîn'
              nicht 'dîn'?
            • wakuran_wakaran
              Message 6 of 9 , Mar 1, 2005
                --- In folkspraak@yahoogroups.com, "Roly Sookias/Roly Sukias"
                <xipirho@r...> wrote:

> [...]
                > ting laik dihs fohr mid Middelsprake, aber et is {still} kuhl!
                >
                > Ach, op ain ander ting - Hakans, schuld et nicht vese 'dhîn'

                Uhmm, já, dhú háv rect, sorry...
              • wakuran_wakaran
                Message 7 of 9 , Mar 1, 2005

> [...]
                  also
                  > ni kane min sprek fer en dialekt av de Folkspraak halden :)

                  So, welîk land wón dhú in, und welîk spráken sprák dhú?
                • luk492
                  Message 8 of 9 , Mar 2, 2005
                    > So, welîk land wón dhú in, und welîk spráken sprák dhú?

                    Ik vare ot Polen on spreke Polisch :) on ok Englisch
                    on "German/Deutsch/Duits/Tysk", men ik ferstee ok schrived textes in
                    ander germanisch sprekes.

                    "on"="and" :)
                  • wordwulf
                    Message 9 of 9 , Mar 2, 2005
> [...]
                      > sid finded have, havet ik min egen sprek schaped on ni kane et non
                      > lesen. Ik hope, det ni des text fersteen kane :)

                      God dag,
                      Ik have gen problem to forsta din sprak. Ik oksa have skapt min egen
                      sprak, brukende de ald- ond middel Englisk tungen. Ik oksa arbede op
                      en version av de aldgermanisk sprak--en dialekt brukande de runen.
                      Welkommen to Folksprak! Als du kann see, wi have uns egen dialekten!
                      Erik