Minta Maaf Mengenai Virus

  • M. Saumi
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2001
      Dengan Hormat,
      Sehubungan dgn banyaknya complaint ke saya mengenai terkirimnya virus "joke,
      very funny,dll .vbs" yg sepengetahuan saya adalah variant dari virus "worm",
      maka dgn ini saya mohon maaf yg sebesar-besarnya kepada seluruh rekan,
      bapak, ibu dan kolega sekalian.
      Adalah suatu kekhilafan saya saat meninggalkan Jakarta ke Kalimantan kemaren
      (17/12/00) dgn tidak mem "password" komputer dan email saya sehingga (tanpa
      sengaja / tahu) bisa dibuka oleh seorang rekan kerja pada tanggal 19/12/00
      kemaren. Dan sangat teledornya lagi dlm range waktu 2 hari tsb ada kiriman
      mail yg mengandung virus ikut dibuka pula.
      Sekali lagi saya mohon maaf, semoga tidak terulang lagi dan membuat saya
      lebih berhati-hati dlm memproteksi PC dan Email.
      Terima kasih.

      Dear All,
      Regarding the a.m. subject, I would like to say sorry since on December 19,
      2000, one of my friends used my email address and opened an email that was
      contained by virus. This virus was directly to send its self to everyone who
      is listed in my Personal Address.
      Today, I receive many complaints from friends and colleagues regarding this
      matter. These all were my mistakes since I did not protect my PC and Email
      with password when leaving Jakarta to Kalimantan and made it happen without
      my control. Please do not open and directly delete such email if you
      haven't opened it yet.
      Please forgive me and I do hope it will not happen on the next time.
      Thank you for your kind attention.

      Best regards,
      M. Saumi