Re: [fantikvagyunk] Fantik!

  • lenke ildiko
    Message 1 of 47 , Dec 1, 2006
      na, szilard szivem, nem orvendek hogy nem vagy jol..
      majd ha kedved van.. vagy nincs:) meselsz
      szemtolszembe...leadhatnad nekem is a
      messszengeredet.. s robi fiam te is.
      na.. en szivesen megyek barhova, csak a vegen ossze
      ne vesszetek..
      csak szoljatok idejeben hogy segitkezzunk. ket het
      mulva mar jo lenne tudni. koszonjuk elore is,,, barhol
      lesz vagy nem lesz.. orsi, szili.
      puszi mindenkinek. e
      ui
      en svaron ragadtam, mert ujra levert a hules...
      jovoheten..szombaton vasarhelyezem, addig meg szolok..
      pussszz

      http://new.mail.yahoo.com
    • KrisztinaM�rton
      Message 47 of 47 , Apr 3 5:40 AM
        kicsit keson szolok, de remelem meg idoben olvassatok: ma 6 korul talalkozunk nalunk.
        szeretettel
        M.Krisztina

        TV dinner still cooling?
        Check out "Tonight's Picks" on Yahoo! TV.