Fwd: FW: Aktuális pályázati felhívások!!!!

  • KrisztinaMárton
    Message 1 of 3 , Oct 4, 2006

      Note: forwarded message attached.

      Do you Yahoo!?
      Everyone is raving about the all-new Yahoo! Mail.
    • Agnes Szakacs
      Message 2 of 3 , Oct 6, 2006
        Szerussztok,

           ha valaki nem tudna,tegnap ( okt. 5.-en) volt a Szabo ZSolt szuletesnapja.ugyhogy Zsoltikam,az Isten eltessen! csupa jot kivanok es hatha hamarosan eloben is megszorongathatlak. vigyazz magadra,puszillak es kkor mar mindenkit puszilok .Agica

        Get your email and more, right on the new Yahoo.com
      • Zsuzsa Vali
        Message 3 of 3 , Oct 7, 2006
          Boldog szuletesnapot Zsolt, mikor latunk?
          kedves Gyongyikem, en is ott voltam Udvarhelyen, egy napot, de este elvittek homorodkaracsonyfalvara, eleg keson ertunk vissza es masnap koran reggel indultunk is hunyad megyebe. szerettem volna kicsit talalkozni veled, hallam hogy vagy. gratulalok a soforsulidhoz.  mindenki masnak is puszi, karacsony kornyeken tarthatnank egy osszeroffenest.

          Yahoo! Messenger with Voice. Make PC-to-Phone Calls to the US (and 30+ countries) for 2¢/min or less.