Re: [fantikvagyunk]

  • Agnes Szakacs
    Message 1 of 18 , May 8, 2006
      KEDVES osztalytarsak,

      ezuton kivanjunk boldog szuletesnapot Borbely Tamas baratunknak. az Isten eltesse sokaig-zengi mellettem Vali Zsuzsanna teli torokbol. most o szol hozzatok: draga hiveim, kovessetek az en peldamat es eltessetek kedves Borbely baratunkat hangos hurrazassal es ugyszinten Lazokot, akinek a neve napja van holnap.
         csokolunk benneteket  Zsuu es Agica

      es a legfrissebb jovevenyeket is szeretettel udvozoljuk, Antoniat, Hangat es a venebbecske Bencecsket is.

      http://mail.yahoo.com

    • kriszta janosi
      Message 2 of 18 , May 8, 2006
        Nem tudom hangosabban csinalni, de: hurrrra! hurrrrra!
        Isten eltesse unnepelt baratainkat! Es minket is,
        termeszetesen, hogy tudjunk unneplo koruskent felkort
        alkotva mellettuk allni. :) Kar, hogy csak lelekben.

        Szoval Agica, te mar Budapesten. Milyen volt a
        kiruccanas?

        Reg nem mozdult semmi a csapat listajan...en magam is
        csak vartam a hireket. Nekem most nem volt
        meselnivalom...Most is csak annyi, hogy szepul a
        kertunk, csak nem tudjuk egeszen kielvezni, mert
        rengeteg szunyog van.

        Kicsi fiacskank annyit mond! Szepen, mondatokban.
        Edesen: tagoltan, akkuratusan beszel, nem sieti el a
        dolgot (nem hadar). Jopofa dolog, hogy idez minket:
        apa mondta..., ...mondta Madi mama (edesanyam), stb.
        Enekekbol, mondokakbol idez. Kisse ossze-vissza, de
        lehet erteni, hogy mire gondol. Nagy banatom, hogy
        nagyon agressziv mas gyerekekkel, es kicsi
        onzo...Remelem, kinovi. Olyan rossz erzes latni, hogy
        a mi kisfiunk A rossz fiu.

        Kicsoda Hanga? Megszuletett az Eszterek babaja? Vagy
        mirol maradtam le (illetve kirol)?

        Zsofi, ti hogy vagytok? Milyen az eletritmusotok? Te
        hogy vagy?

        Gyertek hozzank, ha/akik itthon vagytok! Szivesen
        latunk!

        Gero, Krisztina, nem tudom jartatok-e itthon
        Husvet-tajt, de hianyzott a talalkozas!
        Mar messze a Husvet, de koszonom azoknak, akik
        eljottek locsolni! Nagy oromet szereztetek! Ez nem
        apropos azoknak, akik nem...de orultem azoknak, akik
        igen! :)

        Puszi mindenkinek!
        Szeretettel, Krisztina

        http://mail.yahoo.com