  • Bogar Zsofia
    Message 1 of 18 , Apr 5, 2006
      Koszi mindenkinek a jokivansagokat, en meg nem vagyok olyan allapotban, hogy irjak, meseljek, mert a vagasom kibomlott, a melleim begyulladtak, ugy nez ki terunk at tejporra, nem konnyu az elet, de a lenyeg, hogy egeszseges kislanyom van es nagyon csendes, tudja, hogy eleg az en bajom, nem is tudom az olemben tartani, mert annyira faj a vagasom, sot lazam is volt, na de csak helyrepattanok.

      Puszi mindenkinek, majd ha jol leszek varok mindenkit latogatoba.

      Feltettem egy par kepet a kicsikemrol, gyonyorkodjetek ti is benne.

      Zsofi

      New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.
    • Bogar Zsofia
      Message 2 of 18 , Apr 16, 2006

        Itthon vagyunk, tegnap engedtek ki, jobb allapotban!!!
        Lehet jonni latogatoba, aki akar.

        Tettem meg 3 kepet, nezzetek meg oket.
        Puszi es varunk mindenkit.

        New Yahoo! Messenger with Voice. Call regular phones from your PC and save big.
      • Haaz Bence
        Message 3 of 18 , Apr 16, 2006
          Orulok,hogy jol vagy,remelem a kicsivel sincs semmi
          gond.Puszi az egesz Csaladnak es Kellemes Husvetot
          kivanok es ez nemcsak nektek,hanem az egesz osztalynak
          is szol.Puszi mindenkinek:Bence

          --- Bogar Zsofia <zsofi_bumbi@...> wrote:

          > Itthon vagyunk, tegnap engedtek ki, jobb
          > allapotban!!!
          > Lehet jonni latogatoba, aki akar.
          >
          > Tettem meg 3 kepet, nezzetek meg oket.
          > Puszi es varunk mindenkit.

          http://mail.yahoo.com
        • Iringo Horvath
          Message 4 of 18 , Apr 16, 2006
            Kedves Zs�fi!!

            Nagyon �rvendek, hogy ism�t otthon vagytok, mert az csak j�t jelenthet!!!
            �ldott �nnepet k�v�nok Nektek, �s term�szetesen, mindenki m�snak is, �s
            akkor nagyon rem�nykedem abban, hogy a napokban �sszej�n a l�togat�s!!! �n
            m�r nagyon kiv�ncsi vagyok R�d �s kedves Kisbabadra, no, meg Levire is, hogy
            Ő se maradjon ki a k�pből... :)

            sok-sok puszi:
            Iring�

          • Agnes Szakacs
            Message 5 of 18 , May 8, 2006
              KEDVES osztalytarsak,

              ezuton kivanjunk boldog szuletesnapot Borbely Tamas baratunknak. az Isten eltesse sokaig-zengi mellettem Vali Zsuzsanna teli torokbol. most o szol hozzatok: draga hiveim, kovessetek az en peldamat es eltessetek kedves Borbely baratunkat hangos hurrazassal es ugyszinten Lazokot, akinek a neve napja van holnap.
                 csokolunk benneteket  Zsuu es Agica

              es a legfrissebb jovevenyeket is szeretettel udvozoljuk, Antoniat, Hangat es a venebbecske Bencecsket is.

              http://mail.yahoo.com

            • kriszta janosi
              Message 6 of 18 , May 8, 2006
                Nem tudom hangosabban csinalni, de: hurrrra! hurrrrra!
                Isten eltesse unnepelt baratainkat! Es minket is,
                termeszetesen, hogy tudjunk unneplo koruskent felkort
                alkotva mellettuk allni. :) Kar, hogy csak lelekben.

                Szoval Agica, te mar Budapesten. Milyen volt a
                kiruccanas?

                Reg nem mozdult semmi a csapat listajan...en magam is
                csak vartam a hireket. Nekem most nem volt
                meselnivalom...Most is csak annyi, hogy szepul a
                kertunk, csak nem tudjuk egeszen kielvezni, mert
                rengeteg szunyog van.

                Kicsi fiacskank annyit mond! Szepen, mondatokban.
                Edesen: tagoltan, akkuratusan beszel, nem sieti el a
                dolgot (nem hadar). Jopofa dolog, hogy idez minket:
                apa mondta..., ...mondta Madi mama (edesanyam), stb.
                Enekekbol, mondokakbol idez. Kisse ossze-vissza, de
                lehet erteni, hogy mire gondol. Nagy banatom, hogy
                nagyon agressziv mas gyerekekkel, es kicsi
                onzo...Remelem, kinovi. Olyan rossz erzes latni, hogy
                a mi kisfiunk A rossz fiu.

                Kicsoda Hanga? Megszuletett az Eszterek babaja? Vagy
                mirol maradtam le (illetve kirol)?

                Zsofi, ti hogy vagytok? Milyen az eletritmusotok? Te
                hogy vagy?

                Gyertek hozzank, ha/akik itthon vagytok! Szivesen
                latunk!

                Gero, Krisztina, nem tudom jartatok-e itthon
                Husvet-tajt, de hianyzott a talalkozas!
                Mar messze a Husvet, de koszonom azoknak, akik
                eljottek locsolni! Nagy oromet szereztetek! Ez nem
                apropos azoknak, akik nem...de orultem azoknak, akik
                igen! :)

                Puszi mindenkinek!
                Szeretettel, Krisztina

                http://mail.yahoo.com