Re: [fantikvagyunk] �gica

  • Agnes Szakacs
    Message 1 of 8 , Mar 30, 2013
      Jaj te Erika, ez olyan ciki! en azt hittem, csak GYongyinek ment a level..*:(( crying
      Szoval az van, hogy ugy tudtam, apr 25.-ig itt kell maradnom. nemreg tudtam meg, csak 15-ig. ez a hetem szabad pentekig(..), majd 15-en johetek haza. szoval Hazamenni  hetvegere, mikor a masik hetvegen szabadulok, nem tudom, esszeru-e.
       Ennyit akartam hozzafuzni. Ezt jol kimagyaraztam!*B-) cool
      Meg gondolkodom, mert hat a sziv az nagy ur (nagyobb, mint az esszeruseg-legalabbis az en esetemben) de ha nem talalkozunk a lagzin, vigasztaljon benneteket az a tudat, hogy ISZONYUAN szenvedek, hogy nem lehetek veletek ezen a jeles napon!*:-&lt sigh
      csok,
      Agi

      From: agicc@...
      Date: Fri, 29 Mar 2013 05:05:11 -0700

      GYongyikem!
      Isten eltessen sokaig!:) en nem tudom, hogy haza tudok-e menni a lagzira, s ugy sajnalom, halok meg. 15-ig vagyok itt, nem tudom, megeri-e 200 eurot kiadnom erre a hetvegere..meglatom. de szeretettel gondolok Ratok!
      Puszi Neked foleg de Attilanak s Eduanak is,
      Agic

      Message 2 of 8 , Mar 30, 2013

        Agnesem semmi baj:))))))))))))))

        To: fantikvagyunk@yahoogroups.com