I. Erika és Palkó lagzija

  • Fantikvagyunk bizony
    Message 1 of 17 , Feb 2, 2013

       1. Borbély
       2-3. Ágica és ?
       4-5. Orsi és Csipike
       6-7. Iringó és Lelente
       8-9. Gyöngyike és Attila
       10-11. Zsófi és Levi
       12-13. Levi és Johanna
       14. Bence

      és a többiek??

    • Fantikvagyunk bizony
      Message 2 of 17 , Feb 2, 2013
        Azt hiszem, Zsófi levelében merült fel az a gondolat, hogy akár egyházi vendégház körül is érdeklődhetnénk.
        Nos, amit én találtam, Vásárhely környékén: Körtvélyfája, Erdőcsinád, Cserefalva, Udvarfalva, Mezőpanit.
        HA valamelyik szóba jöhet, jelezzétek és akkor megérdeklődöm a részleteket is.

        Kellemes hétvégét:
        Iringóék

      • Feketics Erika
        Message 3 of 17 , Feb 3, 2013

           1. Borbély
           2-3. Ágica és ?
           4-5. Orsi és Csipike
           6-7. Iringó és Lelente
           8-9. Gyöngyike és Attila
           10-11. Zsófi és Levi
           12-13. Levi és Johanna
           14. Bence
          15-16. Zsuzsi és Zsolt(hisz ők lesznek a násznagyok, így reménykedem benne;)))

          és a többiek??

        • Tamas Borbely
          Message 4 of 17 , Feb 4, 2013
            Iringó, én végigzongoráztam a térképet, látom, hogy nagyjából mindegyik egyforma távolságra van, bár azért lehetnek lényeges különbségek is, nem mindenütt írta ki a pontos távolságot. Te mennyire ismered az ottani feltételeket? Azt hiszem, hogy el kellene kezdeni érdeklődni. Talán ha valami konkrétum lesz, akkor nagyobb izgalmat vált ki. Szerintem próbálj érdeklődni, tapogasd ki, hogy körülbelül mik a feltételek, és akkor továbblépünk. Szólj, ha szükséged van segítségre.

            Message 5 of 17 , Feb 4, 2013

              rendben.
              jó éjt!

              I.

              To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
              From: borbelytamas@...
              Date: Mon, 4 Feb 2013 08:21:45 -0800
              Subject: Re: [fantikvagyunk] kirándulás

              Message 6 of 17 , Feb 4, 2013

                Zenit és Áront is hozzá lehet tenni mindkét listákoz.
                Azt mondták, hogy ha nem jön kozbe valami nagy dolog, akkor Õk is jönnek.
                Várjuk a fejleményeket!

                Puszikák.
                Gyöngyi

                Message 7 of 17 , Feb 4, 2013
                  FRISSÍTETT KIRÁNDULÁSI LISTA

                  II. március 14-16. kirándulás
                   1. Borbély
                   2-3. Gyöngyike és Attila
                   4-5. Iringó és Lelente
                   6-7. Orsi és Csipike
                  8-9. Zeni és Áron

                  stb.

                  Ezektől függetlenül Orsiéknál bármelyik hétvégén találkozhatunk.
                  Rohanok a lányokért.

                  Puszik:
                  Iringóék

                • Tamas Borbely
                  Message 8 of 17 , Feb 4, 2013
                    FRISSÍTETT ESKÜVŐI LISTA

[...]
                    17-18. Zeni és Áron
                    és a többiek??

                  • Feketics Erika
                    Message 9 of 17 , Feb 6, 2013

                      aki nem enne hust, az jelezze ,mert van mod arra hogy vegetarianus menut kerjunk, aki szeretne gyerekeit is hozni szoljon mert nekik gyerek menut rendelunk, ha minden igaz lesz nekik nagy felhujhatos csuszda, kulon gyerek asztal:)))))))

                      19-20 Csutak es Licsu
                      és a többiek??

                    • Bogar Zsofia
                      Message 10 of 17 , Feb 6, 2013
                        nekem egy vegetarianus menut kerlek gomba nelkul! koszonom

                        Message 11 of 17 , Feb 6, 2013

                          Kedves Erika!

                          Mi még nem tudjuk, hogy a gyerkőcökkel mi lesz. Vencelt mindenképp magunkkal kellene vigyük, de számára nem kell külön menüt számolni. A lányok biztosan beneveznek a felfújható csúszdára, viszont nem hiszem, hogy megülnének egy külön asztalnál. Azért még sugalmazom nekik a lehetőséget... :)

                          Puszik:
                          Iringó

                          To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                          From: feketicserika@...
                          Date: Wed, 6 Feb 2013 10:16:52 +0200

[...]

                           6-7. Iringó és Lelente (Borbála, Ágosta, Vencel)

                        • gergo lazok
                          Message 12 of 17 , Feb 6, 2013
                            egy teljesen vilagidegen es felhaborito kerdes.igen,en is nagyon szegyellem magam miatta.de most mar atolvastam 100 fanti levelet es egyszerüen nem jövök ra a lajstromos lajstromokbol hogy vajon melyik lehetett az a level amelyikben az esküvö datuma fel van tüntetve(amugy nincsenek hosszu ekezeteim).Szoval:
                            MIKOR VAN AZ ESKÜVÖ?
                            üdv,
                            Gergö

                            To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                            Message 13 of 17 , Feb 6, 2013
                            Gregő, küldtem egy meghívót is amin szerepel, de megírom, április 6.-án 12-kor a Vásárhelyen a katolikus plébánián lesz az esküvő és 14 órától az Aranyhal étteremben a lakodalom, ahol a Mikié és Levié is volt.

                            To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                            To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                            Message 14 of 17 , Feb 7, 2013
                              háháhá Lázok! :))))))))))és Isten eltessen sokáig!!!!!puszi,
                              Agi*8-&gt; day dreaming*&lt):) cowboy

                              To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                              Message 15 of 17 , Feb 9, 2013
                                Eri, en is irtam, h ott leszunk, apraja-nagyja, ahogy szoktuk. (Most mar beirtam a listaba is.) Nekunk csak ket felnott menut szamolj. A csuszda nagy buli lesz a gyerekeknek! :)

[...]

                                21-22 (+a+b+c), M. Krisztina es a csapat
                                és a többiek??