sziasztok

  • Bogar Zsofia
    Message 1 of 173 , Feb 7, 2012
      nagy csend van errefele ...
      Akkor kirandulunk, hogy s mint a szervezkedessel? Hallom olyan ho van, hogy le volt zarva arra az ut.
      Na akkor lenduljon fel a tarsasag ....
      puszi nektek
    • Feketics Erika
      Message 173 of 173 , Jun 24, 2013
        nekem a szerda délután nem nagyon jó, szülinapra vagyunk hivatalosak.:)))de délelőtt meglátogathatnál:)))persze más is akinek kedve van hozzám jönni.
        Erika

        To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
        From: borbelytamas@...
        Date: Sun, 23 Jun 2013 23:15:13 -0700
        Subject: [fantikvagyunk] sziasztok

        Sziasztok!

        Szerdán délután nincs kedvetek találkozni? Én most itthon vagyok. Nem nagyon találtam ki még semmit, találkozhatnánk valahol a városban is pl a Nyárikertben(Sörkertben) vagy akár máshol, pl. a Bulevárdon. Mit szóltok?