Re: [fantikvagyunk] (unknown)

  • Zsuzsa Vali
    Message 1 of 25 , Oct 1 2:14 AM
      Mazsi lelkem!!

      olyan jo hallani feloled is, mert en csak kosza hireket hallok feloled, de nem igazan tudom, mi van veled az utobbi idoben. neked is kell gratulaljak a diplomadhoz, habar tudom, hogy az mar reg volt, de nem volt alkalmam eddig, na es most mar tanarno vagy !!! tobben is az osztalybol erre a palyara adtak a fejuket, hat csak kitartast es bolcsesseget kivanok hozza, szep dolog. holnap megyek en is haza, de leginkabb jovo szombaton tudnek talalkozni, ez a tobbieknek is felhivas, mert aztan vasarnap mar vissza is mentem. hozzunk ossze valamit. puszi.

      Yahoo! for Good
    • Haaz Bence
      Message 2 of 25 , Oct 21 4:04 AM
        Hogy-hogy meg elsz Mazsika?Mar mindenki
        ketsegbeesetten lemondott rolad.Annyira elfoglalt
        lennel,vagy mi a gaz?Majd ird meg,hogyha nem erted a
        zsargonokkal tuzdelt iromanyomat.Legyszi!Szoval
        jocskan fakepnel hagytad a bandat.Azt hiszem utoljara
        masodeven hallottam feloled.Hat akkor jo megerkezest
        kivanok!:)Van egy enekes csaj az operaban,aki mind
        ilyen igenyes es foleg helyes mondatszerkezeteket ont
        ki magabol.Ezeken rohogunk ujabban.Na nem huzom sokat
        a firkalast,de ha netan erre jarsz,akkor csongess meg
        batran.Ne felj,nem eszunk meg.:)Ja es hogy tudj
        megcsengetni,ime itt a szamom:0740549022.Puszillak

        --- lenke ildiko <lenkeildiko@...> wrote:

> [...]
        > rossszabb-mert ez ilyen szabadido "iskola".. a
        > "clubul copiilor" .. arte textile kore.
        > idovel remelem sikerul valami mas textil cegnel is
        > elhelyezkednem.. de egyelore ez is be kell induljon.
        > na szoritsatok.. s mikor biztos cimem lesz ..
        > johettek hozzam . finom itt a pizza.., bar meg nem
        > kostoltam csak 1 felet de ... a reklam nagy .
        > mi lesszz talalka holnap..?? mikor??? lehet leugrom
        > vs helyre????? irjatok... na pusz pusz.
        > mzs.
        >

        > ---------------------------------
        > Yahoo! for Good
        > Click here to donate to the Hurricane Katrina

        http://mail.yahoo.com
      • Iringo Horvath
        Message 3 of 25 , Oct 26 2:02 AM
          Bencike, hogy ment a verseny??? remelem, csakis a trofeaval latunk viszont!!
          jovo heten megunnepelhetunk egy vacsoraval??? ugy szerda-csutortok
          kornyeken??? ez minden kedves Kolozsvaron tartozkodo osztalytarsnak szol,
          mert szinte semmit sem hallok mar feloletek!! es Szancso, Veled mi lett???
          lattam, hogy probalakoztal, de megsem jottetek fel, amikor ugy
          egyeztunk...tan csak nem ijedtetek meg Krisztinketol..???
          Mazsi!!! megkerult a telefonod?? a mult hat vege sajnos, tulsagosan zsufolt
          volt, ezert nem tudtalak felhivni, de bepotolom!!!
          Kelemen, Te mikor utazol??? vagy mar utaztal??? ne haragudj, de mar nem
          tudom kovetni...
          Agica, megprobalom kikoszorulni a csorbat, de legyek oszinte, mar nem is
          tudom, mit irtam abban a listaban... igy minden figyelmeztetesre szuksegem
          van, es ne csak annyiban, hogy valami nem jo... pl. iranyitoszamot senkinel
          sem tudok. es jo lenne, ha egyesek olyan elerhetoseget is adnanak, mint pl.
          Borbely, akit hiaba keresek lassan a szuleinel, mert nem tartozkodik
          otthon... valami ilyesmi... vagy Kelement hol erhetjuk el, ha megyunk
          feleje, stb. mert neha az emil nem eleg gyors...
          na csok, meg kuldok egy rovidke beszamolot, mert nem emlekszem, hogy a
          tegnap elkuldtem vagy sem...

          szoval, a hetvegen szerencsesen lejart A regi Erdely muveszete cimu
          konferencia es en is tuleltem az eloadasom...
          remelem, masok is... ha esetleg sikerul eljutnotok Kvarra, vagy hozzam
          Mvhelyt a netvegen, akkor majd
          bemutatom Nektek is, hogy mirol fecsegtem...

          volt egy kirandulas is... allandoan csak kirandulgatok..., mi??

          elmentunk Bonchidara. nem tudom, hallottal-e mar rola, Erdely egyik
          leghiresebb kastelya. nem messze talalhato Kolozsvartol, a Banffy
          csalad epittette meg reneszansz stilusban, majd tobb atalakitason
          mert keresztul. volt egy barokk, amelyik nevezetesebb, majd egy
          szarnyat neogotikus stilusban epitettek at. Banffy Miklos tulajdona volt
          a masodik vilaghaboru idejen, ezert a nemetek felgyujtottak amikor
          hagytak el a teruletet. utana mar a falubeliek gondoskodtak arrol, hogy
          a csupasz falak se nagyon maradjanak... a diszszobrok nagy resze
          pedig a kilencvenes evek folyaman tunt el, mert kedvenc celpontjava
          valt a fiataloknak...
          mar egy ideje restauraljak, de nehezen alakul. es meg ott a nagy
          kerdes, hogy kesobb mi lesz meg vele... majd meglatjuk.

          utana Szamosujvarra mentunk. ez volt az erdelyi ormenysegnek a
          masik legnagyobb kozpontja Gyergyoszentmiklos mellett. a mai
          varoskozpont a XVIII szazadban alakult ki, amikor a var
          alol "elkoltozott" a varos. ma is sok szep barokk epulet lathato itt. a
          kozponti teren talalhato a Szentharomsag templom. kesobarokk
          epiteszet egy nagyon erdekes peldaja, mert sok viszontagsagon megt
          keresztul es igy nagyon kevredik klasszicista elemekkel.
          itt talalhato az un. Rubens-kapolna, amol egy Rubensz festmeny
          talalhato a mende-monda szerint. inkabb csak valami huseges
          kovetoje, de semmi sem lehetetlen, mert o nagyipari mennyisegben
          dolgozot...
          majd bementunk a varba, ami most borton... nehezen ugyan, de
          beebngedtek. vegigmentunk az 1859ben epult szarnyon, ahol eppen
          ebedosztas volt. teljesen olyan, minta filmekebn, csak sokkal
          budosebb... utana atmentunk a 2es pavillonba, amelyik a regi
          palotaszarny, es 1540 korul epulhetett (ket emlektabla alapjan)- Frater
          Gyorgy epittette egy olasz varfundalo mesterrel, akinek a neve is
          fennmaradt, de en mar nem emlekszem ra... erdekessege, hogy
          kivulrok reneszansz elemek jellemzik, am belulrol meg gotikus. ez
          jellemzo a kapolnara is, amelyett ujabban roman stilusu
          freskokkal "diszitettek". igy teljesen elvezhetetlen..
          de legalabb all, meg ha az oroszlanok fogait feherre is festettek...

          aztan eljutottunk Szentbenedekre is. itt a goncruszkai Kornis csaladnak
          volt kastelya, szinten reneszensz, amibol mar csak egy kesobbi
          kaputorony all, amelyet a XVIII. szazadban emeltek. azt is
          szemetlerekohelynek hasznaljak manapsag. mellette all egy XIX.
          szazadi utvarhaz, szinten a csalad tulajdona volt, ez szerencsere jobb
          allapotban talalhato.
          a faluban van meg egy kesogotikus kis templom is. nagyon aranyos,
          remek aranyai vannak pedig igazan pottom. ezt is ma mar az ortodox
          gyulekezet hasznalja, igy remekul diszitett...

          az utolso helyszin az Des volt, ahol a mai reformatus templomot neztuk
          meg. ez is gotikus, valamikor a XV. szazad vegen, XVI. szazad elejen
          epulhetett Szent Istvan tiszteletere. valoszinu volt egy korabbi
          plebaniatemplom is, de ennek ma nyomat nem talaljuk. tehat a
          templom nagyon szep aranyu, hasonlosagot mutata a korabeli
          ferences epitkezessel, legkozelebbi rokona a kolozsvar Farkas utcai
          templomnak. allitolag, irasos dokumentumok is talalhatok, amelyek azt
          bizonyitjak, hogy onnan szerzodtettek epitomestereket. a XVII. szazad
          folyaman tobb karosodast is szenvedett, ekkor szakadt be doltozata.
          ezert ma egy sikfodem talalhato, kazettas mennyezet, amelynek tablait
          lehet hogy nem csak kekre festettek, amint most lathato. a XVIII
          szazadi felujitas eredmenyei meg a szentely boltozata, a faragott
          koszoszek, amelyet Sipos David munkajanak tartanak, aki a Kvari
          Farkas utcaban talalhato szoszeket is faragta. regebb egy nyugati
          gotikus karzata volt a templomnak, ennek megmaradtak boltinditasai
          es egy mellvedtabla, amelyet gotikus mermuvek diszitenek. kesobb, a
          XVIII szazadban atalakitottak es egy eszakival is bovitettek, ket
          felvonasban, ezeknek nehany festett mellvedtablaja a ma is lathato
          karzatba vannak beepitve. az orgona 1905ben keszult. a templomhogz
          tartozik egy ket szintes sekrestye is, amelynek emeleten talan az
          eredeti haloboltozat talalhato.
          1902tol muemlek, ez ez idoben vegett felujitasok alkalmaval eleg sok
          korabbi informacio semmisult meg.

          na, ennyi az utunkrol. a hangulat remek volt, kerult alafestes is...
          hatha sikerul majd eloben is ellatogatnotok ezekre a helyekre.. meg ha
          nem is az iden... de meglatjatok... megeri, mert nem minden rom varja mar ki
          a jovo evtizedet...

          puszi mindenkinek es elnezest, hogy minduntalan ismetelgetem magam. de
          mostanaban nem kapom meg idejeben az elkuldott leveleim, es nem tudom mikor
          mit irtam..
          ugyeljetek magatokra..

          Iringo
        • lenke ildiko
          Message 4 of 25 , Nov 2, 2005
            Bencike-Bencike!!! most legalabb ket soron keresztul mosolyognom kelllene!
            teljesen egyetertek mikivel... hogy te milyen leveliro lettel!!! le a kalappal!
             es koszi hogy erdeklodsz...remelem hogy kozben nem vigyorogsz huncutul!:))))
            es.. ertem az "iromanyodat"!!!!meg nem valtoztam at egeszen... "szorosnyelvuve"!!!:)))
            Amint latod "komentalom" a leveled... nos... szerintem ideiglenes amneziad van.. mert  talalkoztunk mi mer azon kivul is... lehet hogy csak az utcan.. de ezert nem en vagyok teljesen felelos .. hisz egy idoben te voltal eltunve.. szerelmesen.. stb!!!
            es hova kellene jol megerkeznem.. visssza a bandaba.. a rablobandaba.. most ki az alibaba???
            meg irhatsz a sulidrol.. latom van min szorakozni... s nem tom mikor jarok arra mert mostanaban csak tervezesszinten vagyok mindennel. Ne hazudjak nagyot.. a koltozessel megvagyok.. tegnap talaltam egy biztos helyet, 10 perc a sulitol ha ,a tanctanarnom szavaival elve:"negykezlab vonszolom is magam"! tetszik mi?? szoval 2 perc ha fiatalosan kilepek. hat meg most sem tudok "kijozanodni" irtal.. s meghozza jol, jot s eleg sokat.. ezzel aranyermet erdemelsz... hm hm
            a sulirol valamit?? internetezhetek eleget csak legyen idom... s ha birom az irodafustot.. vagy
            ha nem foglalt az info tanarno.. vagy ha nagyon turelmes vagyok a szinjatszas tanar gepjevel.. es foleg  ha o bekemet hagy!!!. szoval a fustolodes meg mindig jobb megoldas es a titkarno kedves.
             eddig 2szer folment a cukrom a gyerekekkel, de meg is kerdeztem toluk ha szeretik h merges legyek... s rogton mindenki tudta h mit kell dolgozzon... s negy csond lett.. s vegen semmi harag.
            ha erdekel.. a szerelemmel meg mindig hadilabon allok.. ezt csak azert mondom h ha majd talalkozunk.. ne kinozal foloslegesen!!:))))es a sulyom is kb annyi mint mindig.. ha nem tobb... kozben a hajamat levagtam s megint megnott.. persze nem hossszzu hoszu!volt megfestve dioval a tavaly.. az is lekopott... anyum es masok is mar annyit szidtak.. hogy valahogy nagy nehezen elkezdtem kenceficezni magam.. persze.. az ujjaim.. az "ecsetek" mert nincs turelmem!! semmi ujdonsag!!!!a telefonszamomat.. megadtam.. megadom.. de november kozepeig nem hivlak csak csongetlek... me ugye az elsot eloptak.. s beszeltek ra.. s azon  kivul en is kellett sokat hasznaljam a lakaskereseshez.. s van mar eggy... hehehe csekely 3milkos .. szamlam.ugyess . ugyesss.szoval csonglek.. egy olyan 10 perc mulva!! aszamom:0724254104
            valamiket.. kell gratulalnom.. de fogalmamsincs megint mit es kinek.. de gratulalok..! ugyeskedjel ugyeskedjetek.. s szeretnem tudni miket meg "muveszkedtetek" me en nem sokat.. agiccc.. stb..??
             most.. pedig.. puszipusz bencike es mindenkinek
             ja!! ha meglesz a kivant berendezesem.. lesz lakasavato... jo???

          • Iringo Horvath
            Message 5 of 25 , Nov 2, 2005
              en is eppen itt ulok a gep elott!!
              micsoda jo dolog, hogy ilyen hosszasan es boszavuan irsz!!! sok olyasmit
              meselsz, amit meg en sem hallottam!!! pedig-pedig...
              de nagyon orvendek neki...
              annak is, hogy megtalaltad a szallasod es, hogy eppen annyira kozel van...
              ha meg morrogsz a gyerekekre az csak jo, mert egy kicsit tartanak majd Toled
              es nem masznak a fejedre!!!
              a hazavato bulira en megyek!!! csak ne legeyen hetkozben, mert akkor
              dolgoznom kell...
              puszika
            • lenke ildiko
              Message 6 of 25 , Nov 2, 2005
                hehehe.. ereztem en hogy kell valaki valaszoljon.. s visszaneztem!1 szia szia!!
                hossszasan irtam??? s mi is az amit nem , vagy meg nem tudtal???pedig.. pedig.. ugye?!!!!
                nem lesz hetkozben mert en sem tudok akkor.a hazavato
                 es mi hallatszik az uj randulasdatumrol, latom meg valsz nem erkezett a kerdesedre, hogy milyen eskuvo...
                 en meg annyit sem tudok...
                 na jo munkat pussszi.

              • Haaz Bence
                Message 7 of 25 , Nov 2, 2005
                  A memoriammal mindig is problemaim voltak,de a
                  legeslegfontosabbakra emlekszem.Orulok,hogy sikerult
                  elhelyezkedned,a gyerekekrol csak annyit,hogy nem
                  lehet az embernek eleg idege.Elobb-utobb ugyis
                  felporgunk a sok hulyeseg lattan-hallatan.En igy
                  vagyok az ocsemmel.Gyakori a tizik valo szamolas,de
                  neha mar az sem eleg es akkor elbanok vele.Na jo,nem
                  annyira durvan...Amugy nagyon szeretem az ocsiket.A
                  szam ma delelott tenyleg ismeretlen volt,de a leveled
                  olvasasa utan minden vilagossa valt.Nem tul szerencses
                  ebben a kozossegben connexesnek lenni,de majd
                  megoldjuk valahogy.A gratulalasrol csak annyit-es ezt
                  mindenkinek irom-,hogy nekem kell,de rajottem,hogy nem
                  szabad nagyon kitarulkoznom ezekkel a sikerekkel,mert
                  nem biztos,hogy mindenkit erdekel.folyt...

> [...]

                  > lakasavato... jo???
                  >

                  > ---------------------------------
                  > Yahoo! FareChase - Search multiple travel sites in

                  __________________________________
                  Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
                  http://www.yahoo.com/r/hs
                • Iringo Horvath
                  Message 8 of 25 , Nov 2, 2005
                    ez is moegvolt...

> [...]
                    >nem biztos,hogy mindenkit erdekel.folyt...

                    >__________________________________
                    >Start your day with Yahoo! - Make it your home page!
                  • Iringo Horvath
                    Message 9 of 25 , Nov 2, 2005
                      csak annyi egyelore, hogy nem tudni mikor, de jo volna maskor
                      Krisztinke annyit irt, hogy talan elotte egy hettel... valami ilyesmi...
                    • Borbely Tamas
                      Message 10 of 25 , Nov 2, 2005
                        Sziasztok, ha nem tevedek Krisztinke azt is irta, hogy a ket unnep
                        kozott is lehet. Talan az utobbit partolnam. Mit szoltok?

                        Iringo Horvath <szisza_h@...> írta:

                        > csak annyi egyelore, hogy nem tudni mikor, de jo volna maskor
                        > Krisztinke annyit irt, hogy talan elotte egy hettel... valami ilyesmi...
                        >

                        > Yahoo! Groups Links

                        Képtipp! Játssz a T-Online képkeresőjével! Ha elég ügyes és gyors vagy,
                        felkerülhetsz a dicsőségtáblára...
                        www.t-online.hu
                      • Iringo Horvath
                        Message 11 of 25 , Nov 4, 2005
                          gyerekek, reszemrol mehet a ket unnep kozotti is.
                          en valoszinu, hogy legfeljebb nagyon roviditett kiadasban veszek reszt
                          benne, ugyanis december 27-en erkeznek budapesti barataim es veluk kell majd
                          foglalkoznom. egyreszt, mert hozzam jonnek, masreszt, mert eloszor jarnak
                          Erdelyben, igy ki sem csaphatom Oket legelni...
                          de ha igy felele meg, akkor legyen igy. csak meg szeretnem, ha eldontenetek,
                          hogy akkor Gyongyikeeket zaklatjuk, vagy keressuk meg a napokban Sanyi
                          bacsit Szentegyhazaval kapcsolatban?? es ezt nem lenne jo halogatni, mert
                          lassan kormunkre eg a gyertya!!!
                          szoval, harcra fel, ha egyalatalan valaki szeretne kirandulni...

                          meg egy kerdes csak azokhoz, akik jonnenek az Eszterek lakodalmara: Egyutt
                          vasarolunk valami ajandekot vagy kulon-kulon??? es erre is surgos valaszt
                          kernek, mert ha jo volna szetnezni akkor a piacon!!!

                          puszi, es Miki, varom a beszamolot... ;)
                        • Haaz Bence
                          Message 12 of 25 , Nov 6, 2005
                            Na megint en.Nem tul fenyes az allas.A levelek azt
                            sugalljak,hogy ketunnepkozti akciot szervezunk.A
                            szervezunkot azert irom,mert a levelekbol szinten az
                            derul ki,hogy a Muzeului lesz a soros ismet.Ez nem is
                            gond,csak egy ici-pici bokkenon akadtam fenn.En
                            dec.28-an indulok egy negyven napos turnera,ugyhogy
                            valahogy az elott kellene lebonyolitani az akciot.Ime
                            az en javaslatom:25-27.Termeszetesen
                            December.:)Tudom,hogy egyesek meg ulnenek a fa alatt
                            vagy ket napot,de en szemelyszerint kinottem mar ezt
                            az opciot.Mindenek elott termeszetesen egyeztetnem
                            kell a Sheriffel,ugyhogy ez meg csak egy otlet.Ha van
                            valakinek jobb,jelezze!En holnap utazom
                            Vasarhelyre.Miki!Foltetlenul talalkoznunk
                            kell!;)Puszilok mindenkit,vigyazzatok a nyakatokra!HB

                            http://farechase.yahoo.com
                          • kriszta janosi
                            Message 13 of 25 , Nov 7, 2005
                              Nekem is egyeztetni kell még a "Sheriffemmel",
                              egyelőre csak eggyel, majd Bence (a kicsi) is
                              biztos beleszól, ha már tud beszélni...De talán jó
                              lenne ez a dátum.Lássuk addig hogy alakul a házunk.Nem
                              lesz-e "alma" a (karácsony)Fa alatt. :)
                              Bence, te akkor beszélj a Big Chieffel, me' ha
                              nem...Iringó fog :) ...
                              S hova mész túr(néz)ni?
                              Zsolt, nálad milyen az élet?
                              Mikivel már chatteltem. Várom a következőt:) vagy
                              ugyanőt.
                              Puszi mindenkinek

                              http://mail.yahoo.com
                            • Iringo Horvath
                              Message 14 of 25 , Nov 7, 2005
                                es meddig maradsz??
                              • Iringo Horvath
                                Message 15 of 25 , Nov 7, 2005
                                  azt mibol gondolod, hogy en fogok???!!!!

                                  de ezt meg "elobe" megbeszeljuk holnap reggel!!!

                                • Borbely Tamas
                                  Message 16 of 25 , Nov 8, 2005
                                    A dec 25-27 nekem jo.

                                    Tamas

                                    Iringo Horvath <szisza_h@...> írta:

                                    > azt mibol gondolod, hogy en fogok???!!!!
                                    >
                                    > de ezt meg "elobe" megbeszeljuk holnap reggel!!!

                                    > Yahoo! Groups Links

                                    Van autója? Jön a tél! Most vásároljon téligumit! TÉLIGUMI AKCIÓK - felnivel is!
                                    KLIKK IDE: www.hirkereso.hu/c
                                  • Iringo Horvath
                                    Message 17 of 25 , Nov 9, 2005
                                      Rendben, Tamas!
                                      orvendek, hogy Neked is megfelel ez a datum... es remelem, ez a level azt
                                      jelentette, hogy jossz is... mert nem volt egyertelmu...
                                      olyan nehez kimondani azt, hogy igen vagy nem??? vagy csak a nok eppen
                                      ennyire komplikaltak???

                                      hogy tisztazzuk... egyelore ugy tudom:
                                      Jonnek: Gyongyikeek (2 szemely), Orsiek (2 szemely), Krisztinkeek (3
                                      szemely), en (2 szemely)
                                      Sejtem, hogy jonnek: Erika, Zsuu (2 szemely??), Borbely, Bence
                                      Nem jonnek: Zsofiek (3 szemely!!!) - igazolt hianyzas

                                      es akkor hol vannak a tobbiek??? ez eddig osszesen 9 szemely, esetleg 14. ki
                                      ad tobbet??? harmadszor??
                                    • kriszta janosi
                                      Message 18 of 25 , Nov 9, 2005
                                        olle! Ez jo hir!!!

                                        http://us.click.yahoo.com/rAWabB/gYnLAA/i1hLAA/GQ0qlB/TM

                                        Message 19 of 25 , Nov 9, 2005
                                          Igen Irike, persze hogy igen, hatarozott igen. Bocs hogy nem volt
                                          egyertelmu.

                                          T.

> [...]

                                          > Nem jonnek: Zsofiek (3 szemely!!!) - igazolt hianyzas
                                          >
                                          > es akkor hol vannak a tobbiek??? ez eddig osszesen 9 szemely,

                                          Menő csengőhangok (MP3 is!) és színes képek a mobilodra.
                                          Nálunk szinte mindent megtalálsz, KLIKK IDE! www.7777oplogo.hu
                                        • Iringo Horvath
                                          Message 20 of 25 , Nov 10, 2005
                                            rendben!!! koszike Tamas!!
                                            akkor mar 10 vagyunk, akik biztosra mennek...

                                            es a tobbiek???