meghivo

  • Feketics Erika
    Message 1 of 26 , Oct 21, 2011
      Na kedves itthonlevok, Orsi meginvitalt magahoz holnap, azaz 22. Szusi szulinapjanak datuman(apropo Isten Eltessen Szusika!) delutan 4-5re.szeretettel var mindenkit.
    • Iringo Horvath
      Message 2 of 26 , Nov 14, 2011
        Kedves Fantasztikusak!

        Az a kérdés merült fel a minapi csevegésen, hogy szeretnénk-e menni jövőre Szentegyhazara. És ha igen, körül-belül mikor?? Mert szezonon kívüli időszakra kell gondoljunk, és ha év eleje mellett döntünk, akkor lassan meg kellene kérdezni a háziakat is.
        Szóval, a labdát feldobtuk.... szóljatok hozzá.

        Puszikák:
        Iringó

      • Bogar Zsofia
        Message 3 of 26 , Nov 14, 2011
          Nagyon is szeretnek menni, elobb, utobb, aki amit akar. Nyitott vagyok mindenre!!!
          puszik

        • Tamas Borbely
          Message 4 of 26 , Nov 14, 2011
            Most hirtelen nem tudok javasolni dátumot, de mi is számít szezonnak a nyár és az ősz? A tél nem az? Már csak azért, hogy mindegy január, február vagy március? Iringó, ezzel kérlek, egészítsd ki. Tudom, hogy az idén februárban voltunk, ha jól emlékszem, mert most hirtelen ebben sem vagyok teljes mértékben biztos.
            Tamás

            Message 5 of 26 , Nov 14, 2011

              Message 6 of 26 , Nov 14, 2011
                óóóó és mi lesz a  sítáborral? nem valami ilyensmit dumáltunk az idén?

                To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                From: borbelytamas@...
                Date: Mon, 14 Nov 2011 07:57:51 -0800
                Subject: Re: [fantikvagyunk] kérdés

                Message 7 of 26 , Nov 14, 2011
                  dede Erika, helyes a kerdesfelteves.:) happy sizni, mondom SIZNI megyunk a szekelyekhez.

                  óóóó és mi lesz a  sítáborral? nem valami ilyensmit dumáltunk az idén?

                  To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                  From: borbelytamas@...
                  Date: Mon, 14 Nov 2011 07:57:51 -0800

                • mvgy@mvgraphics.ro
                  Message 8 of 26 , Nov 15, 2011

                    Javaslom a Január végét!
                    Az olyan jó csendes.

                    Nekem is van sifelszerelésem :-)
                    Reméljük hó is lesz. :-)
                    Mi megyünk.

                    Pussz.
                    Gyöngyi

                    > dede Erika, helyes a kerdesfelteves.sizni, mondom SIZNI megyunk a
                    > szekelyekhez.
                    >

                    > ________________________________

                  • Feketics Erika
                    Message 9 of 26 , Nov 16, 2011
                      ooo, nekem nicsen sifelszerelesem.nekem a januar vege nem a legjobb.el kene utazzak.na de meg meglatjuk addig.
                      eri

                      To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                      From: mvgy@...
                      Date: Tue, 15 Nov 2011 19:18:25 +0200
                      Subject: [fantikvagyunk] Hurrá kirándulunk!!!!!!

                      Sziasztok!

> [...]

                      Pussz.
                      Gyöngyi

                      > dede Erika, helyes a kerdesfelteves.sizni, mondom SIZNI megyunk a

                    • Bogar Zsofia
                      Message 10 of 26 , Nov 16, 2011
                        nekem meg nem szabad sizni ... na meg felszerelesem sincs. ... attol a januar jo lenne.

                      • Feketics Erika
                        Message 11 of 26 , Jan 23, 2013
                        Na kedveseim,
                        akkor szeretettel meghivunk az eskuvonkre, akivel nem sikerul talalkozni, az be kell erje ezzel a meghivoval, de remelem azert senki nem fog beledolni a kardjaba.
                        Arra foglak megkerni, hogy ha lehet marcius 1-ig jelezzetek, hogy ki jonne kivel.
                        koszi
                        puszi
                        erika
                      • Bogar Zsofia
                        Message 12 of 26 , Jan 23, 2013
                        • Vidra-Birtalan Orsolya
                          Message 13 of 26 , Jan 24, 2013
                            Te Erika,

                            Megyunk!!!, Hogyne mennenk!!!
                          • Haaz Bence
                            Message 14 of 26 , Jan 24, 2013

                              Sziasztok! Isten eltessen minden januarit :) A kirandulas nekem nyitott, mert sose tudom elore, hogy mi van, ugyhogy bizzuk a jovore. Megnezem a meghivot...pillanat :)

                                Szia Erika draaaaaaga! Szeretnek mindenekelott gratulalni, es leirni, mennyire orulok az eskuvotoknek. Remelem, ott tudok lenni, ugyhogy irj fel a listara. Ha megis valami kozbejonne, akkor marcius 1.-ig megirom. Pusszantas

                                Message 16 of 26 , Jan 24, 2013
                                  Erka fiam!
                                  Kuldtem neked, egy kulon mailt a ruhaddal kapcsolatban...nem kaptad meg/ mas cimrol...de alairtam!
                                  ha nem kaptad, meg, szolj , legyszi........!!!!!!
                                  puszi!

                                  Message 17 of 26 , Jan 24, 2013
                                    biztos nekem küldted?

                                    To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                                    Message 18 of 26 , Jan 24, 2013

                                      igeeen! innem masoltam at a cimet....de ha nem erkezett meg, akkor az allt benne, hogy remelem meg nincsen feher-feher vagy amilyet szeretnel- manyasszonyi ruhad- a fotokat meg mindig nem tudtam megnezni!!!...e sha nincsen..akkor kuldj kepeket ruhakkal, reszletekkel..h mit szeretnel..ird le az anyagot, modellt,m csipke vagy nem ..v milyen csipke?...horgolt dolgok? atlatszo gyongyosek?....mit szeretnel?
                                      varom! puuuszika!

                                      Message 19 of 26 , Jan 28, 2013
                                        Koszonjuk! Ott leszunk.

                                        A kirandulasra is vevok vagyunk alapjaban. Jok voltak a decemberi talalkozasok!!!

                                        Pussz mindenkinek