Mikici esk üvője

  • Iringo Horvath
    Message 1 of 7 , Aug 1, 2011
      Ki jön??

      1) Lelente, Iringó, Borbála és Ágosta

    • Bogar Zsofia
      Message 2 of 7 , Aug 1, 2011

        Ki jön??

        1) Lelente, Iringó, Borbála és Ágosta
        2) Zsofi es Levi

      • mvgy@mvgraphics.ro
        Message 3 of 7 , Aug 1, 2011
          Ki jön??

          1) Lelente, Iringó, Borbála és Ágosta
          2) Zsofi es Levi
          3) Gyöngyi és Attila
        • Feketics Erika
          Message 4 of 7 , Aug 2, 2011

            Ki jön??

            1) Lelente, Iringó, Borbála és Ágosta
            2) Zsofi es Levi
            3) Gyöngyi és Attila
            4) Erika es Palko

          • gergo lazok
            Message 5 of 7 , Aug 7, 2011
              PALKOO?akkor en is kell jöjjek.Amugy vegre megertettem a B.A.L.I.-t.De erdekes,ezen a listan egy mas sorrendet valasztott a csalad...

              Message 6 of 7 , Aug 7, 2011
                hát Gergő lelkem,ha én ezt tudom, hogy Palkó így lázbahoz...

                To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                From: gergo_lazok@...
                Date: Sun, 7 Aug 2011 01:08:07 -0700
                Subject: RE: [fantikvagyunk] Mikici esküvõje

                Message 7 of 7 , Aug 7, 2011
                  sztem nem egy Palkorol beszeltek...8-&gt; day dreaming

                  hát Gergő lelkem,ha én ezt tudom, hogy Palkó így lázbahoz...

                  To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                  From: gergo_lazok@...
                  Date: Sun, 7 Aug 2011 01:08:07 -0700