RE: [fantikvagyunk] sziasztok

  • Vidra-Birtalan Orsolya
    Message 1 of 173 , Oct 1, 2010
      erika,

      irt iringo is csak a gyerekek meg vannak betegedve, igy nem megyunkk sehova es nem is visszuk oket iringoekhoz, hogy oket is megbetegitsuk

      attol te meglatogathasz ha van idod

    • Feketics Erika
      Message 173 of 173 , Jun 24, 2013
        nekem a szerda délután nem nagyon jó, szülinapra vagyunk hivatalosak.:)))de délelőtt meglátogathatnál:)))persze más is akinek kedve van hozzám jönni.
        Erika

        To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
        From: borbelytamas@...
        Date: Sun, 23 Jun 2013 23:15:13 -0700
        Subject: [fantikvagyunk] sziasztok

        Sziasztok!

        Szerdán délután nincs kedvetek találkozni? Én most itthon vagyok. Nem nagyon találtam ki még semmit, találkozhatnánk valahol a városban is pl a Nyárikertben(Sörkertben) vagy akár máshol, pl. a Bulevárdon. Mit szóltok?