FONTOS, KÉREM ELOLVASNI (időpont és vendé glő véglegesítése)

  • Tamas Borbely
    Message 1 of 5 , Mar 1 12:49 AM
      Kedves Fantik!

      Editkének köszönhetően kiderült, hogy az iskolában mi a helyzet. Azt a választ kaptuk, hogy a június 18. a legbiztosabb, hiszen akkor szabad az iskola. Július 2-án lehet, hogy erettsegi lesz, ezért ez az időpont bizonytalan. Csak később derül ki, hogy az iskolában lesz-e érettségi, ezért fölösleges várni. Az osztálytalálkozó időpontját ezért a június 18-20. közötti hétvégére tűzzük ki.

      Bence és Gergő jelezte, nem biztos, hogy tudnak jönni, Mikinél is volt egy kérdőjel, ami főleg a hétvégi kirándulásra vonatkozott. Ha jól értem a levelekből és a beszélgetésekből, egyiketek se zárta ki teljesen annak a lehetőségét, hogy eljön, ezért hátha úgy alakul a programotok, hogy mégis haza tudtok jönni (nem csak lélekben). Bencétől tudom, hogy ő amúgy se tudna időpontot javasolni, mert nagyon bizonytalan a programja, ezért véglegesítenénk most a dátumot.

      A vendéglők közül szerintem legyen a Tip Top, az oszi óra után ott folytassuk a találkozót, hiszen több személynek is tetszett. Ha valakinek bármilyen ellenvetése van, kérem, szóljon lehetőleg kedd estig, mert a napokban lefoglalnánk a vendéglőt. A Tip Toppal kezdenénk, ha viszont már foglalt, akkor természetesen más helyszínen próbálkozunk, amiről értesítelek majd benneteket.

      Akinek nyomja valami a lelkét, most szóljon a bánatáról. Később nem vehetjük figyelembe.

      Tamás

      Message 2 of 5 , Mar 1 1:24 AM

        Sziasztok kedves Fantik!

        Elso sorban hadd gratutaljak Nektek, kik ilyen nagy odaadassal szorgoskodtok a szervezesben es annak erdekeben, hogy ez a talalkozo nagyszeru legyen! Ugyesek vagytok!

        A datum is megfelel es minden amit utana javasoltok...persze azert probaljuk figyelembe venni a kismamak igenyeit is, mert en nagyon szeretnem ha Ok is velunk lennenek!

        Puszi minden Fantinak!

        Message 3 of 5 , Mar 2 7:20 AM
          kedves fantik,

          ujra meg szeretnem koszonni a szep ajandekot es a vendeglatast Krisztinaeknal...teljesen meg voltam lepodve, nem gondoltam volna... tehat mindenkinek koszonjuk hogy rank gondoltatok :))

          ami a talalkozot illeti, remelem hazaerek juniusban, de sajnos meg nekem sem biztos...annyit igerek hogy mindent megteszek hogy otthon legyek!! hol es mikor es merre nekem teljesen mind1, biztok vagyok benne hogy akarmilyen megoldast kaptok az nekem is nagyon megfelel...

          Tamast majd az "elso padba" ultetjuk, mivel onzetlenul magara vallalta a sok emailezest es szervezkedest :))

          zs

          Message 4 of 5 , Mar 8 11:40 PM

            Kezdjem sorjaban: Zsolt, nagyon orulok, h volt alkalmunk vendegul latni, s tudva, hogy ilyen rovid itthonlet alatt mindig sok ember varja a talalkozast, nagyon jol esett, hogy a jazzes buli utan eljottel meg egy talalkara! Jo volt talalkozni veled! Remeljuk a talalkozon is itt lesztek!

            Agi, en sosem vagyok kepben a szulinapokkal, ugyhogy igy utolag: Isten eltessen!

            Es vegul - Fiuk, koszonjuk a koszontest :) - en mindig a ti egeszsegetekre is "iszok" a nonapozason :)

            pussz