Bence

  • Agnes Szakacs
    Message 1 of 21 , Jan 11, 2010

      Bence Elet, Isten eltessen! nincs meg a nemet szamod, ugyhogy semmit nem tudtam neked kuldeni privatba.. csokollak es a legjobbakat kivanom neked: ertekes embereket, szerelmet, jo lehetosegeket -csupa olyan dolgot, ami jol fog  a mai vilagban.
      olelke,
      Agi
      Message 2 of 21 , Jan 11, 2010
        Na hello,azert az egeszsegnek örvendek a legjobban...
        a többi az összejön valahogy...
        de azert köszönöm,puszillak,legy jo.Bence

[...]

      • Moriczi Miklos
        Message 3 of 21 , Jan 12, 2010
          Szia Bence!
          Én a Román számodra irtam de ugy látszik nem kaptad meg. Boldog szülinapot! és a többi...

[...]

        • gergo lazok
          Message 4 of 21 , Jan 12, 2010
            Bence,en is irtam...a tatar szamod meg müködik,nem?ha nem,hat boldog születesnapot utolag.

[...]

            Sie sind Spam leid? Yahoo! Mail verfügt über einen herausragenden Schutz gegen Massenmails.
            http://mail.yahoo.com
          • szabozsolt71@yahoo.com
            Message 5 of 21 , Jan 12, 2010
              Bence en us irtam... A Mexicoi-i szamodra... Esmeralda valszolt is....Ha nem haptad meg, hat Boldog Szulinapot igy utolag is... ;)

              Zsolt

              Message 6 of 21 , Jan 12, 2010
                .....egy mázsa egészséget! Neten és minden nemzet telefonján keresztül.

                Tamás

[...]

              • Zsuzsa Vali
                Message 7 of 21 , Jan 13, 2010
                  Bence Isten éltessen sokáig! Ha még jössz pestre, várunk!
                  Többieknek is puszi.
                  Zs&Zs

                  Message 8 of 21 , Jan 13, 2010
                    jaj Gergő, az a gyilkos humor!

                    Message 9 of 21 , Jan 13, 2010

                      Haho kedves Fantik,

                      meg januart irunk, igy mindenkinek BUEK reszemröl is! Bence, elj sokaig! Meg Nemetorszagban vagy? Decemberben nem jött össze, hogy elugorj Wuppertalba, de a meghivas meg minding ervenyes! Szivesen latunk, ha itt vagy a közelben!!!

                                    Csok mindenkinek!
                                              Krisztina
                    • Haaz Bence
                      Message 10 of 21 , Jan 13, 2010
                        Koszi szepen,a roman kartyat nem hasznalom,csak,amikor otthon vagyok.Csooookolom:Bence

                        Message 11 of 21 , Jan 13, 2010
                          Kosz,majd hivlak,szia

                          Message 12 of 21 , Jan 13, 2010
                            Nem szolt a ribanc,na nem baj,azert koszonom.Megyek februarba az Allamokba,csak emg nem tudom,hogy pontosan hova.Majd megirom,hatha osszefutunk.Szevasz

                            Message 13 of 21 , Jan 13, 2010
                              Koszi,mindenkeppenfelkereslek.Kozel van,szioka

                              Message 14 of 21 , Jan 13, 2010
                                Koszi szepen Krisztina,mindenkeppen felkereslek,ha ott jatszunk.Meg nem sikerult eleg kozel kerulni Wuppihoz,de majd gondolom lesz alkalom.Szia es BUEK!

                                Message 15 of 21 , Jan 14, 2010
                                  Bence es a  ZZZZosztaly,

                                  Februar 15-20 kozott otthon leszek Vasarhelyen. Jo lenne talalkozni :)) Nem lessz sok idom, de remelem sikerul valahogy osszehozni valamit.

                                  21-25 kozott Lengyelorszagban turnezok, azutan jovok vissza.

                                  Bence, ird meg mikor jossz az Allamok-ba es hogy hova jossz. Remelem nem keruljuk el egymast.

                                  Meg irok,

                                  Zs

                                  Message 16 of 21 , Jan 15, 2010
                                    Jee, de jo meglepetes! Szolj, mikor tudod, h alakul az ittleted, biztosan osszehozunk egy talalkat.
                                    Varunk szeretettel!

                                    Message 17 of 21 , Jan 15, 2010
                                      ZSolt fiu! szeretettel varunk haza!!! feltetlenul ossze kell hozzunk egy talalkozot.pussz

                                      Message 18 of 21 , Feb 4, 2010

                                        Szevasz Zsolt,

                                         Megerkeztunk vegre.A legkozelebbi hely Chicagohoz,ahol jatszunk,az 9.-en lesz,Rockfordba.Egyebkent elegge messze vagyunk.Most eppen Lancasterben.Aztan megzunk majd Palm Beachre es arra a kornyekre.Egyelore ennyit tudok.Irj majd,Bence

                                        Message 19 of 21 , Feb 4, 2010
                                          Bence,

                                          Nagyon orvendek hogy itt vagy... Remelem sikerul talalkozni. Ird meg legyszives hogy pontosan mikor erkeztek Chicago kornyekere, es meddig maradsz Rockfordban. A legjobb az lenne ha fel tudnal hivni : 773 294 1986. Varom hogy hivj vagy irj. Zs

                                          Message 20 of 21 , Feb 7, 2010
                                            Bence, hol vagy?? Irj hogy tudjam mi a programod... Mikor erkeztek Rockford- ba es mennyit maradtok ...

                                            Zsolt