Élénkebben!!!

  • Haaz Bence
    Message 1 of 9 , Nov 5, 2009
      Szevasztok mindenki!!!

      Ne gondoljátok,hogy szabadidőmilliomos vagyok,de írok,mert megint elsatnyult a levelezés.Mindenkihez lenne pár rövid kérdésem,de akkor nem érne véget ez a levél,úgyhogy inkább írjon mindenki (persze,aki akar) valamit magáról.Pl. Zsófi az üzletről,a mamák a gyerekekről,stb.Velem minden rendben,készülök gyakorolni,aztán délután órák és este megint itthon.Kelemen Krisztinkéhez is egy kérdés:december 6-13 között mi a programod?Én Mainzban leszek,gondoltam,nincs messze Wuppertal,talán találkozhatnánk.De ha nem,akkor majd az osztálytalálkozón.A találkozóról csak annyit,hogy nekem a szabadtéri ötlet sokkal jobban tetszik,mint egy szoc-reál vendéglő,úgyhogy tessék kérem átgondolni,hogy hol is lazítunk.Különben is,minden osztálytalálkozó egy ócska vendéglőben van,minek legyünk mi is a sorban?Unalmas!!!Na,akkor várom a válaszokat,remélem,hogy beindultok kicsit.Jaaaaaaaaj,a dátum,attól
      nagyon tartok,mármint a bulidátum...Hujuuujjjuujjjujujjuujjjjj,üdv:Bence
    • Krisztina Márton
      Message 2 of 9 , Nov 5, 2009
        Nahat, Bence, ennek a felhivasnak nem lehet ellenallni.
        Kicsi Bencenk vakaciozik, s szamolja, h meg mennyi szabadnapja van...s ez meg csak az ovoda...Oromunkre nyilt egy Timko a kozelunkben, s igy mar gyakorolhatja az egyedul valo vasarlast: kenyer, teasutemeny, s ilyenek... mar veszekszik is Imrevel, ha Imre nem jol tudja valaminek az arat.
        Imre tanit, s urhajokat farag a fianak.
        En dolgozom, elkezdtem en is a muzeumpedagogiat, mindenfele muhely-tevekenyseget tartok a gyerekeknek a konyvkeszites kapcsan...Eddig a papirmeritest probaltuk ki, s ugy tunt, h elveztek a gyerekek (6-8 osztalyosok).
        Hugocskamnak megszuletett a kisfia, Zsolti, most mar elmult 6 hetes...ugyhogy babazok is neha...

        Pusz

[...]

      • Zsuzsa Vali
        Message 3 of 9 , Nov 5, 2009
          Kedves Krisztina, kissé késve, de gratulálok a kis jövevényhez, és csendben kifejezném örömömet, hogy a Zsoltik táborát szaporítja... : )
          Rólunk meg annyit, hogy nagyjából két végletben élünk, mert Zsoltinak egy hosszabb szünet után most megint annyi munkája van, hogy csak nagy ritkán látom. Sajnos ugyanez nem érvényes rám, igaz, hogy nemrég végeztem, de hát nem nagyon lep el a munka egyelőre :( . Azért igyekszem, és reklámozgatom magam jobbra-balra, de az önreklámozás igen csak távol áll tőlem, nem megy könnyen, ugyanakkor meg muszáj, mert itt Magyarországon annyi restaurátor van, hogy még a csillárról is lógnak...
          Csók mindenkinek
          _

          http://mail.yahoo.com
        • Kelemen Krisztina
          Message 4 of 9 , Nov 6, 2009

            Kedves Mindenki!

            Ujbol lelkesen olvastam soraitokat! Bence draga! Nagy örömmel talalkoznak Veled! Hetvegen, vagyis dec,11.-13. között valahol Münster környeken jatszunk kvartettel, tehat akkor nem vagyok itthon. De 6.-10.-ig barmikor nagy örömmel! En napközben Dortmundban vagyok egyetemen, de estenkent mindig van idöm. Arra gondoltam, hogy leugorhatnal Mainzbol, nalunk is aludhatnal, ha az idod megengedi! Igazan szuper lenne!

            Zsuzsa, kepzeld feliratkozatam az egyetemen egy magyar nepzene szeminariumra es 2010 maj.
            26. es 30. között Budapesten leszünk. Akkor majd kene talalkozzunk!:-)

            Kedves Druszam! Gratula a nagy fiadhoz, hogy mar a vasarlast gyakorolja! Meg valami nagy üzletember lesz belöle! ;-)

            Zsofikam, a napokban fel kell hivjalak, hallam hogy alakul az üzlet, sokat gondoltam Ratok!

                          na csok mindenkinek! Kelemen

          • Zsuzsa Vali
            Message 5 of 9 , Nov 6, 2009
              Kedves Krisztina!
              Hacsak nem kóborolunk valamerre másfele, mindenképpen kellenne találkozzunk, de ha akartok, lakhattok is nálunk. De addig még sok van, majd megbeszéljük.
              Bence, te valamikor kérted a telefonszámomat, +36304435305. Szeretettel várlak egy kis sörözésre, ha erre jársz. Apropó sörözés, Milán, ha valamikor ráérsz találkozhatunk egyet, mert a multkori óta asszem egy év eltelt...Én időmilliomos vagyok per pillanat, úgyhogy tudok igazodni hozzád. Ágica, mi van veled, úgy elkukkantál...
              Mindenki másnak is sok puszi

            • Iringo Horvath
              Message 6 of 9 , Nov 9, 2009
              • 1 Attachment
              • 1.4 MB
              Kedves Bence és valamennyi Fanti!
              Mint általában, most is elég élénken telnek napjaink, még ha nem is irogatok épp oly gyakorisággal, mint régebben.
              Álatlában este jutok csak internetközelbe és akkor is a leveleimet olvasom el, a legfontosabbakra válaszolva. Mert gyereknevelés ide vagy oda, vannak tanulmányok s könyvek, melyek nem várnak, s az sem akad, aki helyettem meírja valamennyit. Egyszóval, a nap húsz óráját Borbálával töltöm, a maradék négyet igyekszem a legsűrgűsebbekre fordítani.
              Lelentének is több ideje lesz, remélem, mert a múlt héten a kar kerében megvédte már a doktoriját. Bár ezen a héten Bukarestbe kell küldenie egy kivonatot belőle és egy hónap múlva a hivatalos védésen is át kell esnie, nagyon szeretne többet játszani a lányával.
              És Borbála is nagyon igényli, alig várja, hogy hazaérjen, már szalad elébe és cibálja a szobába. Most épp fürödnek. Nagyon szeret pancsolni. Ha egy csepp vizet lát, mászik bele. Bár bevásárlási trükkökkel még nem büszkélkedhetünk, rendszeresen segít virágot öntözni, sepregetni és ehhez hasonlók. Furcsaságokból is akad elég. Ma például elővette a neszeszeréből a fürdőruháját, kérte, hogy adjam fel rá. Egész nap benne lófrált a házban, a pongyoláját is alig tudtam ráadni. Délután, amikor Lelente fektette, akkor sem tudta róla levenni, ezért a pelenkát kívültöl adta fel... és mostanáig ez így volt... Hihetetlen erős arakata van a leányzónak. (nem is tudom, kitől örökölte...) Amúgy még nem beszél. Mindent ért, és sokmindenre emlékszik. De a NEM-en kívül, mást nem hangoztat, azt viszont elég gyakran. Ha elég lelkiismeretes lennék, naponta írhatnék egy-egy novellát a friss eseményekről.
              Ám egyelőre nektek is be kell érni ennyivel, mert lassan készülünk a vacsorához...
              Sok puszi és ha Kolozsvár fele jártok, szívesen látunk:
              B.I+.L.

              Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection. Sign up now.
            • Haaz Bence
              Message 7 of 9 , Nov 9, 2009
                Jó étvágyat Iringóék!Akinek meg nem inge...tudod..Sok sikert Leventének!Üdv mindenkinek,Bence

                Message 8 of 9 , Nov 9, 2009

                  Én a szokásos munkával töltöm a napjaimat, de járok elég sokat színháézba koncertekre, ma éppen egy fotókiállítást néztem meg, és írtam róla, szóval családon kívül is gyorsan telik az idő, nagy kár, hogy nem 48 órára van beállítva idegzetünk napi türőképessége.

                  Világításkor voltam otthon, de az eredetileg egy hétesre tervezett látogatás három naposra zsugorodott, így a családi programon kívül jóformán semmire nem maradt idő. Ezért elnézést, hogy nem jelentkeztem, de hátha legközelebb, ami még nem tudom pontosan, mikor lesz, de mindenképpen az idén.

                  Gratulálok én is megkséve minden ünnepeltnek, vállalkozónak, babázónak, és hát tényleg jó lenne leszögezni egy dátumot az osztálytalálkozóra. Javasolom, hogy minél hamarabb tűzzünk ki egy időpontot, és akkor ahhoz igazítsuk a programunkat, már amennyire lehetséges. Nálam eddig nagyon jól működött ez a megoldás, ugyanis általában minden munkahelyen, ha az ember jó előre szól, hogy egy bizonyos napon hiányozni fog, akkor azt tiszteletben tartják. Persze, vannak kivételek, meg minden szakma kicsit más, úgyhogy nem akarok általánosítani.

                  S hátha felkeltem az érdeklődést, javasolom június 18-20. közöti hétvégét.

                  Tamás

                  Message 9 of 9 , Dec 21, 2009
                    Kedves Fantikáim!

                    Legyetek nagyon boldogok Karácsonykor, még boldogabbak az Új Évben, és nagyon-nagyon boldogok egész életetekben!!!

                    Puszi,
                    Zs & Zs