TE-a-del-utan

  • Iringo Horvath
    Message 1 of 5 , Sep 7 5:47 AM
      Kedves Fantik es hozzatartozok!

      Orommel ertesitelek benneteket - remelem, hasonlo orommel fogadjatok -, hogy Borbalaval Vasarhelyen tartozkodunk ezen a heten. Sajnos, csutortoktol napkozben terep-munka var ram, de amennyiben a keddi delutani ot ora megfelel, szivesen latunk egy teara. Arra gondoltam, talan a multkori teazo Csutakek volt lakasa kozeleben tovabbra is megfelelne talalkanak. Esetleg asztalt is foglalhatnank, ha sokan idomultak volna az utobbi idoben a varos polgarai a britt vilagkephez.

      A lenyeg, hogy mi igyekszunk ott lenni idoben, es aki teheti, jojjon el.

      Sok puszi:
      B.I. (L. Kolozsvaron)

      Windows Live: Make it easier for your friends to see what you’re up to on Facebook. Find out more.
    • Vidra-Birtalan Orsolya
      Message 2 of 5 , Sep 7 11:33 AM

        mi is

      • Bogar Zsofia
        Message 3 of 5 , Sep 7 10:05 PM
          aztan nekem ne 19 orara gyuljetek ossze ............ mert en is akarlak latni ..............

        • Krisztina Márton
          Message 4 of 5 , Sep 7 10:32 PM
            vendegeink jonnek fel hatra, de szerencsere kozel lakunk, ugyhogy otre belepek, s aztan futok... : )

            aztan nekem ne 19 orara gyuljetek ossze ............ mert en is akarlak latni ............ ..