Bódog

  • Iringo Horvath
    Message 1 of 6 , Jan 7, 2009
      Kedves Fantik!

      Boldog Új Évet kívánunk mindenkinek! Reméljük, kipihentétek a szilveszteri fáradalmakat... mi lassan igen.
      Egyelőre Kolozsváron, úgy néz ki, a hónap végén keveredünk ismét haza.
      Még mielőtt mindenki telefirkálna a határidőnaplóját, megpróbálhatnánk kiegyezni, abban, hogy az idén mikor és hol szeretnénk találkozni. Mert ezek a spontán öt perces szervezések egyre kevésbbé működnek ebben az elfoglalt világban... nos, arra szeretnék utalni, hogy akár nyáron, akár valamikkor máskor, amikor minél több embernek megfelel... elmehetnénk pl. Ágicáékhoz Atyhába (mert már több éve hivogat...), Bencikéékhez Szentegyházára (ha még Sanyi bácsi is megengedi...), stb.
      Csókok és mi harmincadikán Vásárhelyen találkoznák azokkal, akikkel lehet!!!!
      B.I.L.

      ui. Kelemennek! utólagos engedelmetekkel, mé feltettem két képet az esküvői fényképeitekhez, letudvág régi adósságom... puszik (baba??)

      Windows LiveTM: Keep your life in sync. See how it works.
    • Tamas Borbely
      Message 2 of 6 , Jan 8, 2009
        Szia Irike!

        Felírtam a 30-át a határidőnaplómba, aztán kíváncsi vagyok, még mi jön be aznapra. Egyébként biztos 30-át akartál írni, mert az péntek?

        Tamás

        Message 3 of 6 , Jan 9, 2009
          igen Tamas!
          Hallom Vasarhelyt vagy az egesz honapban!
          Azert pentek, mert delelott Toth Ildikonal leszek fogaszaton...

          csokok

          To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
          From: borbelytamas@...
          Date: Thu, 8 Jan 2009 10:24:36 -0800
          Subject: Re: [fantikvagyunk] Bódog

[...]

          Windows LiveT: Keep your life in sync. See how it works.
        • lenke ildiko
          Message 4 of 6 , Jan 11, 2009
            puszika mindenkinek.....hm,,szentegyhaza,,jo lenen...
            junius??/aug???

            Message 5 of 6 , Jan 20, 2009

              Kedves Fantik!

              Most akad eppen ket percem, hogy jelentkezzek. Meg januarban vagyunk, ugyhogy meg kivanhatok mindannyiunknak Boldog Uj Evet! Sok erot a vagyak es almok  megvalositasahoz!

              Foleg egy kozos kirandulast osszehozni - az tenyleg szuper lenne. Ha Julius masodik felere terveznetek a kiruccanast (pl. Atyhaba Szakacshoz) mi is nagyon szivesen tarsulnank! Ugyanis akkor otthon leszunk. Marcius vegere is tervezunk egy villamlatogatast, hatha akkor is lathatjuk egymast egy paran...

              Kedves Iringo, megneztem a kepeket, es nagyon orultem nekik! Hihetetlen, milyen aranyos volt kicsi Borbala. Azota biztos sokat nött.

              Orsi, vegre megkaptam az ajandekot, amit - azt hiszem- eleg reg adtal oda Szakacsnak. Amikor utoljara nalunk volt elhozta.
              Nagyon - nagyon tetszik!! Koszonom szepen, ott diszeleg az ablak alatt a furdoszobankban es ekszertartonak avattam fel. :-)

                               Csok mindenkinek!
                                        Krisztina es Martin

              Nyári nyaralások, fantasztikus előfoglalási kedvezménnyel.
              Spóroljon meg akár 16%-ot vagy vegye igénybe 1. gyermek INGYEN utazik
              kedvezményünket. Horvát üdüléseknél illetve társas körutaknál 1,5% ONLINE KEDVEZMÉNY.