Re: [fantikvagyunk] Re:Szilinek és Ágónak

  • Zsuzsa Vali
    Message 1 of 15 , Sep 1, 2008
      Kedves mindenki, akivel talalkoztam volna tegnap este, de megsem talalkoztam: bocsika, de kicsit faradtak voltunk Zsoltival, es gondoltuk hogy pihenunk egyet, mert mostanaban sokat utaztunk. Ugyhogy mar vissza is jottunk Pestre, de ha valaki erre jar, szivesen latom (azert egyes szamban, mert Zsolti holnap visszamegy Parizsba es november vegeig ott lesz), lehet itt nalam (jol)lakni, s minden egyeb.
      Orsi, neked ismet gratula a szep fiacskadert!
      sok puszi

      ,_._,___

    • lenke ildiko
      Message 2 of 15 , Sep 10, 2008

        --- Kedves Szilard es Ago, sajnos , vasarnap nem lehetek ott. utolso pillanatig remenykedtem, hogy  minden rendben lesz, de....na.
         ez van, nem fogok elerni, ugyhogy vigadjatok mazsola  nelkul.remelem a honeymoon utan bejosztok egy vasarhelyi bulira, s meseltek. addig is .. gratulalok megegyszer, sok boldogsagot, puszi.
        zsima

      • Iringo Horvath
        Message 3 of 15 , Sep 20, 2008
          Kedves (volt) Kelemen!!!

          Sajnos, mar kepeslap-keresesre nem futotta, es mar nagyon is megkestunk, de az egesz Zosztaly neveben kivanunk neked minden jot szuletesnapod alkalmaval.
          Isten eltessen Sokaig!!!

          (es varjuk a baba-hirt)

          Sok puszi mindenkinek, mert rohanok aludni!!!

          Iringo es a csalad....

          Want to do more with Windows Live? Learn “10 hidden secrets” from Jamie. Learn Now
        • Kelemen Krisztina
          Message 4 of 15 , Sep 23, 2008

            Draga Iringo es Zosztaly!

            Koszonom a jokivansagokat, aranyosak vagytok, hogy eszetekbe jut a jo oreg (volt) Kelemen.:-)

            En sem felejtettelek el Titeket, es okt. 2-9 kozott otthon, jo lenne, ha latnak egymast!

                         csok Mindenkinek! Krisztina

            Még több szórakozás otthon, még több kedvezmény Neked! Válts T-Home-ra! TV+internet+telefon együtt, kedvezménnyel!
          • Iringo Horvath
            Message 5 of 15 , Sep 26, 2008
              Kedves Kristina!
              NAgyon varunk!

              A tobbieknek... mi mar idehaza... a hetvegen...
              jo lenne egy talalka...
              esetleg holnap keso delutan??

              Iringo

              To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
              From: kri-kri@...
              Date: Tue, 23 Sep 2008 22:18:36 +0200
              Subject: Re: [fantikvagyunk] szuletesnap

[...]

              ____________ _________ _________ _________ _________ ________
              Még több szórakozás otthon, még több kedvezmény Neked! Válts T-Home-ra! TV+internet+ telefon együtt, kedvezménnyel!

              See how Windows connects the people, information, and fun that are part of your life. See Now
            • Iringo Horvath
              Message 6 of 15 , Oct 17, 2008
                Kedves Fantik!!!
                Szeretet-teljesen jelentem, hogy vasarnap delutan 16:00 orakor Vidraeknal talalka, hogy megnezzuk Alpart!
                Aki tud jojjon!
                Ne kessetek!!

                Puszikak
                Iringoek

                Store, manage and share up to 5GB with Windows Live SkyDrive. Start uploading now
              • Iringo Horvath
                Message 7 of 15 , Aug 5, 2011