Re: sziasztok

  • Zsuzsa Vali
    Message 1 of 14 , Jul 3, 2008

      Sziasztok, mit szolnatok egy sorkerti talalkahoz a hetvegen, szombat vagy vasarnap 6 oratol?
      irja meg mindenki aki erdekelt, hogy melyik tetszene jobban, vagy hogy hanytol es hol, es talalkozzunk. puszi mindenkinek

    • Agnes Szakacs
      Message 2 of 14 , Jul 3, 2008
        hazajottem. ma is talizhatnank akar, en ugyis a g-ben leszek. pussz
        Sziasztok, mit szolnatok egy sorkerti talalkahoz a hetvegen, szombat vagy vasarnap 6 oratol?
        irja meg mindenki aki erdekelt, hogy melyik tetszene jobban, vagy hogy hanytol es hol, es talalkozzunk. puszi mindenkinek

      • Tamas Borbely
        Message 3 of 14 , Jul 7, 2008
          http://www.kronika.ro/nd.php?name=Sh&kat=5&what=22564

          Itt van egy link, csakhogy lássátok, milyen ügyes osztálytrsaink voltak. Csupa fantik.

          Tamás

          Message 4 of 14 , Jul 7, 2008
            sajnos Tamas ennekem nemletezo oldalkent jelent meg
            elkuldod ismet lecci?