Kedves Fantik!

  • Iringo Horvath
    Message 1 of 25 , Mar 5, 2008
      Remelem, mindenki jol van, meg Kelemen is a nagy izgalmak kozepette...

      A kovetkezo sorok elsosorban a kepzomuveszekre vonatkoznak, ezert mindenki mas elnezeset kerem.
      Szoval, arrol lenne szo, amint mar tudjatok is nagyreszt, hogy a hetvegen Bordi bacsinak szuletesnapja van. Meghozza, Agica titkos forrasai szerint, pontosan a hetvenedik. Ki kellene valami meglepest talalni, meg ha nem is akad arra idonk, hogy elmenjunk es szemelyesen felkoszontsuk... nos, ha van valami javaslat, megfontolhatnank...

      sok puszi mindenkinek:
      Iringo

      Climb to the top of the charts! Play the word scramble challenge with star power. Play now!
    • Bogar Zsofia
      Message 2 of 25 , Dec 27, 2012
        Na akkor legyen holnap talalkozas Orsieknal, s vasarnap Krisztinaeknal, ne meg varialjuk tobbet. Aki tud jon, megy, aki nem az hianyozni fog a tobbieknek! En lemondtam a vasarnapi programomat!
        S aztan ha hazjovok Olaszorszagbol akkor majd mehetunk sok szeretettel Zsolthoz is!!! :))) ;)))
      • Zsolt Szabo
        Message 3 of 25 , Dec 27, 2012
          Bence majdnem eljott egyszer. Nagyon kozel volt... Meg jossz turnezni Benci ?

          Sent from my iPhone

[...]

        • Kelemen Krisztina
          Message 4 of 25 , Dec 28, 2012

            Na kedves fantikaim, csak most tudok irni, mert a mi hazunkban sajna nincs internet, es a szüleim hazabol jelentkezem. Szoval, en az Orsiek hazanak meglatogatasat semmikepp nem akartam volna lefujni, remelem sikerült oda is eljutni Nektek! :-)
            Nalunk rengeteg program volt, ezert nem tudtunk mi jönni.

            En meg mindig nagyon sok szeretettel varlak titeket vasarnapra. Ahanyan tudtok jönni, annyian leszünk, tehat senkinek ne legyen lelkiismeretfurdalasa, ha nem jut el, nyaron meg megismeteljük a talit (mi mar addig nem tudunk hazajönni).

            Vasarnap akkor varunk titeket ugy delutan 4 oratol. Legyszi azert ha lehet, meg irjatok meg, aki tud jönni, csak azert, hogy tudjam, kb. hogy keszüljek. Köszike, es alig varom, hogy talalkozzunk!

            Puszi mindenkinek!
            Krisztina es Martin

          • Haaz Bence
            Message 5 of 25 , Dec 28, 2012
              Szevasz Zsolti! Hamarosan talalkozunk odaat..;) kis turelem, mar sinen vannak a dolgok
               MIndenkinek egeszseget kivanok az ujevben, a tobbit megvesszuk :) Ezt aze irtam, hogy ne feledjetek, honnan szarmazom ;) aztan sok ivas ne legyen...ezt persze a meg nem csaladosokra ertem. Csokolom

[...]

            • Vidra-Birtalan Orsolya
              Message 6 of 25 , Dec 28, 2012
                Miert?
                A csaladosoknak mar ugy is mindegy? azok ihatnak?

                Message 7 of 25 , Dec 29, 2012
                  mi mennenk.
                  puszik

                  To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                  Message 8 of 25 , Dec 29, 2012
                    En is megyek.

                    ------------------------------
                    La Sâ, 29 dec. 2012, 10:08 EET, Iringo Horvath a scris:

                    Message 9 of 25 , Dec 29, 2012

                      Mi is :)
                    • Haaz Bence
                      Message 10 of 25 , Dec 29, 2012
                        Me Orsi, Te, mint nagycsalados, mennyit iszol egy honapban? Amugy ott lennek en is egyet trecselni, de majd legkozelebb. Sziasztok

                        Message 11 of 25 , Dec 30, 2012
                          mikor hogy.....
                          van amikor kevesebbet... van amikor tobbet.......
                          aztan van ugy, hogy legszivesebben annyit innek, hogy ne is emlekezzek mennyit ittam........

                          Message 12 of 25 , Dec 30, 2012
                            :) BUEK!

                            Message 13 of 25 , Jan 2, 2013
                              kedves Fantik!
                              először is BÚÉK mindenkinek!
                              sajnálom, hogy sem Orsihoz sem Krisztinához nem sikerült eljutnunk, pedig mind a kettő tervben volt, de nem úgy alakultak a dolgok és ez már nem rajtam múlott.
                              remélem, hamarosan találkozunk, habár , hogy mikor azt nem tudom. egyelőre a délelőtti programok jobban fekszenek. :)
                              E.

                              To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                              From: haaz_bence@...
                              Date: Sun, 30 Dec 2012 15:00:53 -0800

                              :) BUEK!

                              Message 14 of 25 , Jan 2, 2013
                                Na erika,

                                Orok harag szalmakalap!
                                Amugy mi delelott is itthon vagyunk.... legalabb setalsz egyet a friss levegon.... jottesz!
                                Vizzz nelkul ha van idotok s foleg kedvetek  szeretettel varunk akkarmikor.
                                Aztan hogy meg ne sertodjon senki eza meghivas mindenkinek szol :-))))))))))))))))))))))))))))

                                To: fantikvagyunk@yahoogroups.com
                                From: haaz_bence@...
                                Date: Sun, 30 Dec 2012 15:00:53 -0800

                                :) BUEK!