RE: [fantikvagyunk] talalkozo

  • Iringo Horvath
    Message 1 of 13 , Aug 1, 2005
      szia Eva!!

      orvendek, hogy Neked is sikerult levelet irni az osztalynak, hianyoltunk a
      talalkozorol, de igazoltan hianyoztal. remeljuk, sikerul majd a kovetkezon
      (vagy valamelyik kovetkezon reszt venni).

      eppen ezert, aki meg nem tudja, jovo szombaton, vagyis augusztus 6.-an
      unnepeljuk Marton Bence szuletesnapjat, es azt hiszem, a Krisztinke neveben
      is allithatom, hogy mindenkit szeretettel latunk a Katangaban... szoval,
      gyertek es ne felejtsetek az emeletes tortat, no meg azt az egy gyertyat!!!

      puszi:
      Iringo

      ui. ja es Zsoltnak nagyon jo utat es kellemes kinntartozkodast a
      nagyvilagban!! egy fel ora azert megert volna nehany bucsupuszit... es ne
      felejtkezz el rolunk!!! irj sokat es kuldj kis kepeket!!!

      FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
      http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/
    • Kelemen Krisztina
      Message 2 of 13 , Aug 3, 2005
        Szerrbusztok kedves pajtasok!:)

        Na,csak bejelentkeztem,akkor majd szombat este,csak Krisztina,vagy
        valaki - irjatok meg kerlek a pontos cimet hova hozzam a tortat:)!

        Eva,jo Rolad is valamit hallani?Hol tanulsz Nemetorszagban,es mikor
        jossz haza?En is kint voltam es leszek Wuppertalban.
        Messze vagy onnan?

        Udv mindenkinek,K.

        [freemail] extra 1GB-os postafiókkal, Önnek már van? http://freemail.hu
      • Iringo Horvath
        Message 3 of 13 , Aug 4, 2005
          Hunedoarei 30/6 a cim, a tortat varjuk...
          es az embereket is...
          puszi

        • Vidra-Birtalan Orsolya
          Message 4 of 13 , Jun 19, 2008
            Sziasztok,

            Egeszen szepen esszegyult a tarsasag....
            Mit szolnatok ha a Laciba mennenk ma este?

            Puszi

            Orsi

          • Vidra-Birtalan Orsolya
            Message 5 of 13 , Jun 20, 2008
              Na,

              Most hivtam fel a Lacit es nincs lefoglalva a terasz resze, lehet menni!

            • Tamas Borbely
              Message 6 of 13 , Jun 20, 2008
                Vasárnap du. 6-kor a Sörkertben lesz a következő találkozó. Ebben egyeztünk meg ma este a Lacicsárdában. Egyébként elképesztőek ezek a törökök.

                Tamás

                Message 7 of 13 , Jul 29 8:23 AM
                  Kedves Mindenki,

                  Meg szeretnelek Benneteket hivni holnap d.u. egyet hozzank. Itthon van Kelemen, a kornyeken vannak Iringoek...  ki tudja meddig.
                  Nos, aki teheti, kedve, ideje van szivesen latunk, hogy egyet trecseljunk.

                  https://maps.google.ro/?ll=46.571415,24.528201&spn=0.007405,0.019119&t=m&z=1

                  Remeteszeg 202/5
                  0743-489021

                  Puszi
                  Orsi
                • Feketics Erika
                  Message 8 of 13 , Jul 29 9:28 AM
                    Orsikám, ha holnap is ilyen hőség lesz ejsze mi kihagyjuk ezt az alkalmat, pedig jó lenne már találkozni.:)))

                    To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                    Message 9 of 13 , Jul 29 9:29 AM
                      Nem vartuk el, hogy ti is elgyertek, csak a ha tudtok.

                      Orsikám, ha holnap is ilyen hőség lesz ejsze mi kihagyjuk ezt az alkalmat, pedig jó lenne már találkozni.:)))

                      To: fantikvagyunk@yahoogroups.com

                      Message 10 of 13 , Jul 30 1:29 AM
                      • 1 Attachment
                      • 1.2 MB
                      Sziasztok!
                      hat a tegnapi meleget en jol kifogtam, maszkaltam a varosban...de legalabb talalkoztam kelemenekkel es agicaval.....en amugy is nehezen mozdulok barhova....
                      na, d eha arra jartok, vasarnap 6ttol..a kulturpajta fele, gyertek be.... van egy kis le- es fol- masirozas a kis teremben.
                      puszi mindenkinek!