Re: [fantikvagyunk] (unknown)

  • Tamas Borbely
    Message 1 of 2 , Feb 1, 2008
      Kicsit változott a terv. Péntek este virsli lesz a vacsi, én viszem a nyersanyagot. Szombat este pedig Bencének az édesanyja készít töltöttképosztát, úgyhogy a krumpli esett, nem kell hozni. Ágica, te akkor nem Iringóékkal jössz? Ezt nem értettem pontosan a leveledből. Vedd majd fel Irikével a kapcsolatot.

      Tamás

      Agnes Szakacs <agicc@...> wrote:
      szerv
      ne haragudjatok, nem olvastam el mindent.ami engem erdekel:ugy van-volt,hogy Irikeekkel megyunk pentek du.DE nekem este fel 9ig dolgom van es kivancsi vagyok,van-e olyan orult koztetek,akinek hasonlo a programja es autoval megy ugyanakkor?en igyexem megoldani a bajom,de hatha ossze tudjuk hang.puszi
      Agi