RE: Rusia esperantisto Viktor But estas deportita el Tajlando al Usono

  • Vladimir Minin
    Message 1 of 11 , Feb 1, 2011

      Kial Viktor But (Bout) estas kvazaux-esperantisto, se li parolis Esperanton? Li estas esperantisto. Li neniam anoncis pri sia kabeo. :-) Lia armil-vendado ne estas pruvita. Li asertas, ke li neniam okupigxis pri armil-komercado. Jen finfine aperis la dua (post G. Soros) esperantisto-miliardulo. Oni asertas, ke la kapitalo de Viktor But (Bout) egalas al $6 000 000 000.

      Se esperantistoj helpus al li per interpretistoj/tradukistoj inter la angla kaj Esperanto kaj per advokatoj (en la jugxproceso kontraux li en New-York, Manhattan), kiuj posedas samtempe Esperanton kaj la anglan, mi supozas, ke Viktor But (Bout) poste povus helpi al Esperanto kaj al esperantistoj rekompense.

      Cxio pri Viktor But (Bout) en retejo Filolingvia:
      http://filolingvia.com/news/torgovec_oruzhiem_viktor_but_vyuchil_ehsperanto/2010-10-05-5031
      Bv aldoni ankaux Viajn materialojn kaj komentojn post la artikolo!

      Amike, Vladimir MININ

      --- On Sun, 1/30/11, Boris Kolker <b_kolker@...> wrote:

      >Por listanoj kiuj komprenas la rusan (aŭ povas uzi la tradukilon de Google) -
      jen groteska epopeo de kvazaux-esperantisto, rusa armil-vendisto, miliardulo Viktor But:
      http://www.e-novosti.info/forumo/viewtopic.php?t=5381
      Boris Kolker

      From: uea-membroj@yahoogroups.com [mailto:uea-membroj@yahoogroups.com] On Behalf Of Roland Rotsaert

      estas artikolo pri But je
      http://www.spiegel.de/politik/ausland/0,1518,742334,00.html
      Roland Rotsaert

    • Vladimir Minin
      Message 2 of 11 , Feb 2, 2011

        Versxajne nur Viktor But (Bout) mem sccias, cxu li parolas Esperanton, cxu li subtenas Esperanton... Mi proponas al UEA-membroj kaj al aliaj esperantistoj sendi paperajn leterojn al li kaj demandi. La leterojn necesas sendi laux la adreso:

        Viktor But (Bout), 10th Floor, Metropolitan Correctional Center, Manhattan, New York, NY, United States of North America (USA).

        Demandoj:
        1. Cxu Vi parolas Esperanton?
        2. Cxu Vi subtenas Esperanton?
        3. Cxu Vi bezonas tradukistojn/interpretistojn inter la angla kaj Esperanto en la jugxproceso kontraux Vi en Usono?
        4. Cxu Vi bezonas advokaton, kiu posedas Esperanton kaj la anglan?
        Eblas ankaux aliaj demandoj.

        Plej bezonataj estas leteroj de usonanoj, kiuj posedas Esperanton kaj la anglan samtempe kaj povus praktike veni al Nju-Jorko.

        Kaj se en la jugxproceso kontraux Viktor But (Bout) sonos Esperanto, tio estos grandega reklamo por Esperanto kaj por UEA, se UEA sukcesos liveri E-tradukistojn/interpretistojn kaj E-advokatojn por li.

        Amike, Vladimir MININ

        --- On Tue, 2/1/11, Didier Janot <didier.janot@...> wrote:

        2011/2/1 Vladimir Minin <mininvl@...>

        >Homo kiu parolas la francan estas franco-parolanto,
        [...]
        homo kiu parolas Esperanton estas esperanto-parolanto,
        krom se Esperanto ne estas vera lingvo ...
        Do se Viktor But parolas Esperanton,
        li estas esperanto-parolanto.
        Esperantisto estas homo kiu subtenas Esperanton.
        Ĉu Viktor But subtenas Esperanton ?
        Kiu scias ? Eble li scias ...
        DJ

      • rosharuo
        Message 3 of 11 , Feb 3, 2011
          Oficiale, la posxtadreso devas esti

          [nomo] kaj [registra numero]
          MCC NEW YORK
          METROPOLITAN CORRECTIONAL CENTER
          150 PARK ROW
          NEW YORK, NY 10007

          Se ni ne disponas pri lia registra numero, eble utilos aldoni la etaĝnumeron (10th floor) kiel Vladimir indikis...

          --- In eusa-membroj@yahoogroups.com, Vladimir Minin <mininvl@...> wrote:

> [...]
          >
          > Kaj se en la jugxproceso kontraux Viktor But (Bout) sonos Esperanto, tio estos grandega reklamo por Esperanto kaj por UEA, se UEA sukcesos liveri E-tradukistojn/interpretistojn kaj E-advokatojn por li.

        • rosharuo
          Message 4 of 11 , Feb 3, 2011
            Lia registra numero ("Register Number") estas 91641-054 . Tio troveblas cxe http://bit.ly/ey287X

            --- In eusa-membroj@yahoogroups.com, "rosharuo" <rosharuo@...> wrote:

> [...]
            >
            > Se ni ne disponas pri lia registra numero, eble utilos aldoni la etaĝnumeron (10th floor) kiel Vladimir indikis...

          • Vladimir Minin
            Message 5 of 11 , Feb 3, 2011
              Grandan dankon pro Via helpo! Mi korektis la posxtadreson, laux kiu necesas sendi paperajn leterojn al Victor A Bout. Bv rigardi sube.
              Amike, Vladimir MININ

              Lia registra numero ("Register Number") estas 91641-05444 . Tio troveblas cxe http://bit.ly/ey287X

              --- In eusa-membroj@yahoogroups.com, "rosharuo" <rosharuo@...> wrote:

              > Oficiale, la posxtadreso devas esti

               ViCTOR  A  BOUT, Register #91641-05444
               MCC NEW YORK
               METROPOLITAN CORRECTIONAL CENTER
               150 PARK ROW
               NEW YORK, NY 10007, USA

            • Vladimir Minin
              Message 6 of 11 , Feb 5, 2011
                Bedauxrinde ensxteligxis eraro. La "Register #" de Viktor But (Bout) estas 91641-054, sed ne 91641-05444. Mi proponas aperigi tiun cxi lian adreson en "Esperanto USA" en la rubriko "Korespondi deziras". Versxajne usonaj E-komencantoj sxatus korespondi kun tiom fama kaj sukcesa esperantisto, kia estas Viktor But (Bout). Li ja havas nun suficxan tempon por korespondado, cxar li estas soleca kaj izolita en la prizono. :-(
                Amike, Vladimir MININ

              • Russ Williams
                Message 7 of 11 , Feb 5, 2011
                  2011/2/5 Vladimir Minin <mininvl@...>

[...]

                  Kutime tiaj reklamoj sercxante korespondadon estas faritaj de la homo mem, kiu deziras korespondadon. Sxajnus maltauxge, ecx malhoneste, meti reklamon ke iu sercxas korespondadon, se tiu homo mem ne indikis, ke li efektive volas tion. Do mi scivolas, cxu estas ia indiko, ke Viktor But efektive volas korespondi kun esperantistoj nun? Gxis nun, mi komprenas, ke cxi tiu tuta agado estas iniciato fare de vi mem, sen kontakto kun Viktor But, iusence por plividebligi Esperanton al la gxenerala publiko...?

                  russ
                • Boris Kolker
                  Message 8 of 11 , Feb 5, 2011

                    Estas domaghe, ke la detalan artikolon "Silentado de But" (cetere, kun mencio de Esperanto)

                    http://www.krugozormagazine.com/show/But.908.html

                    povas kompreni nur tiuj, kiuj legas ruslingve au uzas la tradukilon de Google

                    http://translate.google.com/?hl=en&tab=wT#

                    Boris

                    Vojagho en Esperanto-lando” estas libro por chies gusto:

                    http://eo.wikipedia.org/wiki/Voja%C4%9Do_en_Esperanto-lando

                  • Vladimir Minin