NY Times/220 Komentoj/Cxu Cxina au' Hispana Lingvo?

  • Neil Blonstein
    Message 1 of 1 , Jan 1, 2011
      Nicholas D. Kristof, unu el la plej skribemaj au'toroj cxe la redaktisto-pagxoj de NY Times skribas la plusojn kaj minusojn rilate al la devo, bezono de lingvo-lernado, cxefe emfazante/komparante la gravecon de la hispana kaj la cxina (cxefe rilate al Usono).

      Ene de kelkaj tagoj la artikolo estas jam prikomentita 220 fojojn (elstara numero lau' mi) kaj kopiata cxe amaso de aliaj retejoj. Lau' mi  ni, esperantistoj, povas aldoni kelkajn komentojn!

      Kiel jam sciata aperis antau' du semajnoj artikolo pri G. Soros kaj Esperanto cxe NY Times (Kiel Diri Miliardulo en Esperanto?).